Bielenda Botanic Spa Rituals,Śmietanka do oczyszczania i demakijażu -recenzja

Witajcie 😚
Jak tam Wasze humory na weekend?
U mnie całkiem nieźle 😁
Udało mi sie wszystko pozalatwiac i mam nadzieje że będę miała narazie spokój 😆
Dodatkowo cieszy mnie fakt że pomogłam kilku osobom 😉





Jeśli chodzi o kosmetyki preferuje zasadę:im więcej chemii tym lepiej.
Zauważyłam że te naturalne kosmetyki podrażniają moją skórę a niekiedy nawet mnie uczulają.
Kiedy Bielenda wypuściła na rynek serię Botanic Spa Rituals dość długo się wahałam czy skusić się na któryś z kosmetyków z tej serii,ostatecznie skusiłam się  podczas promocji 2+2 w Rossmanie.


Bielenda Botanic Spa Rituals 

Śmietanka do oczyszczania i demakijażu 








Tak nazywa się kosmetyk o którym będzie dzisiejszy post.
Zapraszam do lektury zwolenników naturalnych kosmetyków i nie tylko 😉




Od producenta :



Botaniczna śmietanka do oczyszczania i demakijażu każdego rodzaju cery, zwłaszcza suchej, szarej, zmęczonej, pozbawionej blasku, o obniżonej jędrności; z rozszerzonymi porami, skłonnej do podrażnień, to bogata dawka natury, która przywróci komfort nawet najbardziej wymagającej skórze. Poddaj się rytuałowi roślinnej pielęgnacji, a przekonasz się jak natura zatroszczy się o Twoją cerę, jak dokładnie śmietanka oczyści i odświeży naskórek, skutecznie usunie makijaż i pozostałe zabrudzenia. Zapewni skórze wszystko, czego potrzebuje na etapie oczyszczenia, zregeneruje, nawilży, złagodzi podrażnienia, doskonale przygotuje cerę na przyjęcie kremu, serum lub olejku z linii Botanic Spa Rituals.


Odkryj niezwykła moc kurkumy o silnym działaniu odżywczym i wyrównującym koloryt skóry. Kurkuma jest bogata w antyoksydant, dzięki czemu przyspiesza odnowę komórek skóry, redukuje zmarszczki i rozjaśnia przebarwienia. Delikatnie złuszcza naskórek, zmniejsza wydzielanie sebum, łagodzi podrażnienia.Sprawdź, jak działa dobroczynny dla Twojej skóry olej z nasion chia o niezwykłych właściwościach antyoksydacyjnych i odżywczych. Zawiera kwasy Omega 3, dzięki czemu optymalnie odżywia i nawilża skórę, poprawia elastyczność, ma wpływ na produkcję kolagenu i powstawanie nowych komórek skóry. Redukuje zmarszczki i rozszerzone pory.


Efekt: Twoja cera jest idealnie czysta, gładka, pełna blasku, miękka w dotyku.

0% silikonów, PEG, sztucznych barwników. Testowany dermatologicznie. 100% składników pochodzenia naturalnego.





Skład:


Aqua (Water), Tripelargonin, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Curcuma Longa Root Extract, Salvia Hispanica Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Olus Oil, Toopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Sorbitol, Sorbityl Laurate, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.






Stosowanie :


Codziennie rano i wieczorem śmietankę delikatnie rozmasuj na zwilżonej skórze, spłucz wodą. Następnie wmasuj w skórę odpowiedni krem Bielenda




Moja opinia:


Kosmetyk otrzymujemy w ładnym zielonym opakowaniu z dozownikiem który ułatwia aplikacje.
Zapach jest bardzo specyficzny,ziołowy i na początku mnie nawet lekko dusił ale po kilku dniach mój nos się do niego przyzwyczaił.
Jeśli chodzi o działanie to kosmetyk mnie bardzo pozytywnie zaskoczył
Po pierwsze;nie uczulił mnie ani nie podrażnił
Po drugie;świetnie,wręcz idealnie sobie poradził z demakijażem (nie pamiętam czy miałam taki kosmetyk który wystarczyło dwa razy zaaplikować aby usunąć makijaż tak jak w przypadku tej śmietanki)
Po trzecie;odkąd go używam z mojej twarzy zniknęły jakiekolwiek wypryski.
Śmietanka nie zostawia jakiegokolwiek tłustego filmu na twarzy,sama cera jest po niej gładka, nawilżona I mięciutka w dotyku.


tak wygląda
Śmietaka prosto po
Wycisnieciu z dozownika

tak wygląda Śmietanka
Po zwilzeniu jej wodą 


Podsumowując :

Jestem naprawdę bardzo zadowolona z tego kosmetyku,tym bardziej że jest on dwa w jednym bo i usuwa makijaż i można nim myć twarz.
Jeśli chodzi o cenę i wydajność to to opakowanie  (przy użyciu 2×dziennie) wystarczyło mi na półtorej miesiąca.
Cena to około 19 złotych w Rossmanie ale na promocji w Rossmanie możecie kupić ten kosmetyk za niecałe 16 złotych.
Uważam że warto w niego zainwestowac i szczerze go polecam,
Sama napewno jeszcze nie raz do niego wrócę.



Używaliście kiedyś tej śmietanki lub innych kosmetyków z Serii Botanic Spa Rituals Bielenda? 
Lubicie naturalne kosmetyki??

Dajcie znać w komentarzach ☺ 


Do następnego 😚 

33 komentarze:

  1. Będę musiała się jej przyjrzeć,bo lubię markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie ta seria jest dość popularna na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś z niej zadowlona :) Ostatnio seria Botanic Spa Rituals jest bardzo popularna i zbiera dość dobre opinie. Może też kiedyś się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt bardzo obiecujący, muszę przetestować!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co jestem zadowolona z tej linii węglowej- po tą zapewne również sięgnę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tylko mleczko do ciała z tej serii, ale jest świetne i polecam. To z ostropestem i czymś tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że śmietanka się sprawdziła. Ja z tej serii dostałam próbki kremu, ale jak na razie nie mam zdania.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Very interesting products!I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śmietanka :3 podoba mi się już sama nazwa tego produktu :3
    nie mialam okazji skorzystac, ale to że zniknęły wypryski bardzo mnie zachęca do skorzystania, bo regularnie sie z nimi zmagam
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kosmetyku ale lubię kosmetyki z dozownikiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem, nie słyszałam o tej serii. Kiedyś używałam olejku do twarzy tej firmy.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam kosmetyków z tej marki. U mnie sprawdza się Ziaja więc jestem jej wierna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam, ale nie testowałam. fajnie,że u Ciebie produkt się sprawdził. tez się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam kosmetyki z Bielendy, chociaż tego kosmetyku jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do demakijażu stosuje tylko i wyłącznie płynu micelarnego, ale zawsze można kupić ten produkt by myc nim twarz tak jak napisałaś :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Lili
    Never used them. But you like it. And as you say its a 2in1 product that is nice.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love natural cosmetics! So good that this product removes all unwanted make-up!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam produkty z tej serii i potwierdzam że są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jakby sprawdziła się u mnie :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nie dla mnie ;) Ja zostanę jednak przy płynach micelarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda nie robię na co dzień makijażu, ale może tan kosmetyk poradziłby sobie z moimi wypryskami :3 Chyba go wypróbuję! Przekonuje mnie też naturalny skład ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiłaś mnie :). Zwłaszcza, że po tej piance zniknęły Ci wypryski. Może to będzie mój idealny produkt do demakijażu. Obecnie używam płynu micelarnego z Bielenda, ale jakoś szału nie widzę.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za Bielendą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja znajoma go używa i jest zadowolona :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie kończy mi się płyn micelarny więc tym razem przetestuję tą śmietankę:) fajnie że można nią też umyć twarz, lubię takie wielofunkcyjne produkty:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz spotykam się z wyznawcą takiej zasady :)
    Też chciałam kupić ten kosmetyk na tej promocji ale był już wyprzedany :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, jednak wydaję się obiecujący, więc na pewno wypróbuję :)

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy kosmetyk, lubię takie produkty, które dobrze radzą sobie z makijażem :) może skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem bardzo ciekawa tej smietanki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego produktu, ale czytałam o nim sporo recenzji i niemalże wszystkie były pozytywne. Coraz bardziej zachęcam się do zakupu, ale mam jeszcze kosmetyki do mycia i oczyszczania twarzy, więc najpierw muszę je skończyć :) wspaniała recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się całkiem ciekawie ze wzgledu na jego funkcjonalność- ja natomiast barzdo lubię naturalne kosmetyki :-)
    Miałam okazje testować próbki kremu z tej serii i sa ok

    OdpowiedzUsuń
  32. Tego produktu akurat nie używałam, ale chętnie przetestuję niebawem:)
    Ja bardzo lubię naturalne kosmetyki, właściwie tylko takie mi służą:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)