Granatowa sukienka w paski,czarne szpilki i minikurtka skórzana

Witajcie w czwartek 😘

Jak tam Wasze samopoczucie przed weekendem?
U mnie znów upały wróciły, a u Was?






Postanowiłam się sprężyć trochę,na początek jeśli chodzi o bloga,bo ostatnio miałam lekką przerwę co było spowodowane wyjazdem do Krakowa  (będą zdjęcia,będą choć trochę się boje jak wyszły bo miałam pecha i tym razem padał deszcz).
Jak się okazało wyjazd był mi mega potrzebny bo ostatnie tygodnie dały mi okropnie w kość.
Najpierw sprawy prywatne, a dokładnie piętnaście dni temu potwierdzily się moje przypuszczenia:mam silną alergie słoneczną.
Niby nie powinnam być zaskoczona bo już od dawna miałam takie podejrzenia,ale dopiero testy i diagnoza sprawiły że,nabrało to jakiegoś realizmu.😦
Choć do mnie do wcale jeszcze nie dotarło.😕
Całe szczęście (?) Że jest to alergia sezonowa i ogranicza się tylko do kilku miesięcy w roku tj,sezon wiosenno-letni i że jak narazie skończyło się tylko na lekach a nie na adrenalinie...😃

Co do wyjazdu:praktycznie cały czas padał deszcz,więc jak już wspomniałam aż się boje jak te zdjęcia wyglądaja...😮


Dziś jednak mam dla Was stylizacje,nie z tego wyjazdu.
Zamęcze Was to swoją granatowa sukienką w paski ,ale ja ją uwielbiam, czuje się a niej świetnie 😍😃
Podobnie jak w tych szpilkach.
Do tego dodałam czarną skórzaną mini kurtkę.













Koniecznie dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺


Do następnego 😚








38 komentarzy:

  1. Nie tylko świetnie się czujesz w tej sukience, ale tak też w niej wyglądasz! Cała stylizacja jest genialna.
    Bardzo współczuję z powodu alergii słonecznej, to musi być uciążliwe.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! This look is super form head to toe!! You look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow kochana wyglądasz niesamowicie, nogi do nieba :)
    Zapraszam na urodzinowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/happy-birthday-to-me.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    http://the-rose-style.blogspot.com
    ig;rozadryzner

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się w niej pewnie źle czuła, bo byłaby dla mnie za krótka. Najważniejsze, że Tobie jest wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale szpile! Sukienka świetna :) Całość bardzo ładnie się prezentuje.

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, szkoda że jeszcze nie dodałaś wyrazistej szminki... byłoby z pazurem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, idealna na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. You always rock the coolest heels! Love this outfit!
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak na razie to choruję, ale jak tylko wyzdrowieję to muszę się wybrać na jakieś zdjęcia ;) Super wyglądasz w tej stylizacji i masz mega figurkę!

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo fajna, dla mnie w sam raz na imprezę!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) Stylizacja super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś bardzo kobieca <3 świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubie stylizacje w ciemnych kolorach, wyglądasz super i genialne są te buty!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niefajnie z tą alergią.. Mam nadzieję, że będzie ok.
    Świetna stylizacja. :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szpile :D. Moja przyjaciółka też lubi mega wysokie obcasy, ale ja zwykle jestem tak zagoniona, że wybieram nieco praktyczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo mi się podoba i widać, że Ty dobrze się w niej czujesz :) Poza tym masz fantastyczne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz! Mała czarna jest obowiązkowa. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ❤
    Oczywiście fajny blog więc obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jak zawsze- mega seksi! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. trudny temat z tymi alergiami :( współczuję kochana :(
    pięknie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz swietnie, ale ja bym się zabiła w tych szpilkach haha:D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello lili
    I'm sorry to hear that you suffer from sun exposure, so you couldn't live in Portugal ahahhah
    You're a powerful woman in those high heels, perfect !!


    Lots of love!
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem potrzebny jest odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja :) Boże jak ja dawno nie biegałam w takich szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie szpile! ja bym się w takich wysokich zabiła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentujesz się w tej sukience obłędnie - WOW
    Współczuję Ci tej alergii- miałam przez kilka lat i po tym jak skończyłam 30-stkę minęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że wzięłaś sobie do serca moje fotograficzne rady :) Bardzo mi miło i cieszę się, że mogłam pomóc, bo sama musisz przyznać, że ogólny odbiór zdjęć jest znacznie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia te były robione kilka miesięcy temu i nie u mnie w domu
      Ale rady mi się naprawdę przydały tak więc dziękuję ☺

      Usuń
  29. Twoja stylizacja zostala najlepsza stylizacja miesaca na moim blogu. Pozdrawiam
    https://moda-na-obcasach.blogspot.com/2018/08/najlepsze-stylizacje-lipiec-2018.html

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)