Eveline krem do stóp

Witajcie☺
Jak tam Wasze samopoczucie? ??
Mnie ostatnio znów trochę brak na moim i na Waszych blogach ale znów na pierwszy plan wyszły moje prywatne sprawy.
Mimo to postaram się nie zaniedbywać bloga i Was ☺









Lato to czas kiedy odsłaniamy więcej ciała,a także czas sandałów.
Stopy są wtedy na pierwszym planie,szczególnie wtedy o nie dbamy,piękne zadbane stopy w połączeniu z fajnym kolorem na paznokciach prezentują się przepięknie w Sandałkach.
W przypadku pielęgnacji stóp mamy masę kosmetyków do wyboru.
Jakiś czas temu zdecydowałam się na:

Eveline 

Revitalum skarpetki złuszczające 

Nawilżający krem-maska na zrogowacenia 





Dziś mam dla Was recenzje tego kosmetyku.

Serdecznie zapraszam do lektury☺



Od producenta :


Innowacyjna formuła kremu-maski, oparta na eksfoliującym działaniu kwasów AHA, wysokiej 30% zawartości Urea i wygładzającej lanolinie, skutecznie zwalcza zrogowacenia i szorstkość skóry.



Zaawansowany system 3D Silk Effect® działa jak złuszczające skarpetki w kremie, skutecznie usuwając suchy, pogrubiony naskórek i stymulując jego cykl odnowy.

Dzięki zawartości D-panthenolu i lipidów krem wspomaga regenerację, przywraca gładkość i aktywnie przeciwdziała przesuszeniom i pęknięciom.

W efekcie skóra jest doskonale zmiękczona, nawilżona i jedwabiście gładka, a regularne stosowanie kremu zapobiega powstawaniu nowych zgrubień i zrogowaceń  skóry.


Produkt testowany dermatologicznie.






Skład:

Aqua (Water), Urea, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Triacetin, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lanolin, Panthenol, Lactic Acid, Isopropyl Myristate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Citric Acid, Disodium EDTA, Alcohol Denat., Propylparaben, BHT, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool.






Moja opinia:


Kosmetyk jest w małej tubce zamykanej na klik.



Krem jest tłusty i trzeba go oszczędnie aplikować ponieważ wchłania się bardzo powoli.
Plusem jest to że przez to jest w miarę wydajny.


Opakowanie wystarczyło mi na około półtorej miesiąca.
Przez ten czas obserwowałam działanie kosmetyku i...
Musze Wam przyznać że nie zauważyłam żadnego działania.
Używałam go przez prawie miesiąc i nie zauważyłam aby zrogowacenia,zniknęły z moich stóp,czy naskórek byl zmiękczony,chociaż wmasowywałam go po 2-3 razy dziennie.
Jedyny plus to nawilżenie stóp.
Tyle że nie jakieś intensywne,zauważyłam że ten sam efekt
Można osiągnąć przy pomocy innych kremów


Podsumowując:

Jeśli liczycie na jakieś cudowne działanie 
To nie w przypadku tego kremu.
Jedyne co krem zapewnia to nawilżenie.
Ja co prawda nie odradzam tego kremu,
Ale sama już go raczej nie kupię,dlatego 
Że jest strasznie tłusty i bardzo wolno się wchłania,
Lekko się zawiodłam na tym kosmetyku.


Mieliście może ten krem???
Jakich kremów używacie do pielęgnacji stóp?



Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 






25 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam, szkoda że się zawiodłaś:) ja przeważnie do stóp używam zwykłego balsamu do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się czegoś lepszego od tego produktu
    Ja polecam kremy z sholl albo z lirene-stop rogowaceniu, widziałam fajne efekty ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam produktu. Czasem trzeba poszukać aby jakiś produkt spełniał nasze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze spróbować bo wypróbowałam już wiele i nic z tego:(

    Buziaki:*
    a u mnie nowy post :D
    WWW.kARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupie go, bo jak nie widac działania to bez sensu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello lili
    It was a shame this cream !!! It was a big disappointment !!
    I also don't like very greasy creams.
    I use the Body Shop and they are very good !!



    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tego kremu nigdy nie używałam, obecnie stosuję krem do stóp marki Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie szukam jakiegoś fajnego kremu, bo nawilżenie mi się przyda!
    alicce-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że z niego taki tłuścioszek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy kupuję kremy specjalnie przeznaczone do stóp ;) Zazwyczaj nawilżam je zwykłym balsamem do ciała ;) Ale kiedy moja skóra wymaga mocniejszej artylerii, głównie zimą, to sięgam po krem do stóp i łokci Planet Spa z Avonu - działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam, jakoś nie czuję potrzeby kupować osobnych kremów do stóp ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go nigdy i teraz się cieszę. Też nie lubię kremów, które są tłuste i długo się wchłaniają. Szkoda, że się nie sprawdził, ale szukaj dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używałam peeling z Eveline i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze tylko nawilża. Przy takiej ilości mocznika powinien mieć działanie bardziej złuszczające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomocny wpis!

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja produkty marki eveline używam dość rzadko. Tego nie miałam okazji stosować do tej pory. Ale mam sporo produktów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremu nie znam, używam zwykłego balsamu.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam okazji go przetestować, opis jest ciekawy ;)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydalby mi się taki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam go i średnio się polubilismy :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale ja stosuję całą serię do stóp od Delia i efekty są fantastyczne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  23. I had only one product from this brand, growth serum for eyelashes and I was very disappointed

    FRENCHSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  24. DZiękuję za odwiedziny- miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Średnio fajny jest ten krem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)