pierwsze urodziny mojego bloga i nowy adres bloga

Witajcie!😘

 Jakby nie było-pierwsza połowa września praktycznie za nami!
 Nie wiem jak u Was ale mi ta pierwsza połowa mineła  baaardzo szybko a wszystko przez nawał pracy przed nadchodzącym urlopem-dzis ostatni dzień byłam w pracy.😄

 W poniedziałek mój blog obchodził pierwsze urodziny-11 września 2016 opublikowałam pierwszego posta.
Z tej okazji postanowiłam coś zmienić 😁
W ZWIĄZKU Z TYM MAŁE OGŁOSZENIE:
ZMIANA ADRESU
NOWY ADRES BLOGA TO
WWW.LILI-93.BLOGSPOT.COM
NOWY ADRES BĘDZIE DZIAŁAŁ OD JUTRA!!
(14.09.2017)


Chcę wam wszystkim podziękować za wszystkie komentarze, obserwację-to jest bardzo miłe i daje mi dodatkową motywację. 💐🌹
Wiele się przez ten rok zmieniło -nie tylko na moim blogu ale i u mnie samej. 


Ci którzy zaglądają na mojego Twittera widzieli już zapewne mój najnowszy kolorek na moich paznokciach "Cat Eye Effect".








Powiem wam że ten kolor bardziej mi się podoba niż wcześniejszy ombre.



No i kolejne nowości w mojej szafie:

 Bluzka




Kolor khaki nadal jest bardzo modny no i bardzo mi się podoba. Bluzka jest bardzo lekka przewiewna a fason koszuli sprawia że jest bardzo uniwersalna i nadaje się nie tylko na codzienne ale i również do pracy 


Kolczyki: 



Mam fioła na punkcie kolczyków więc zakup kolejnych to był must have. 


szpilki to również był must have.😁






Uwielbiam szpilki a ci którzy zaglądają na mojego bloga wiedzą że dość długo chorowałam na te szpilki
(Jak to bywa w przypadku Aliexpress niekiedy to co otrzymujemy różni się trochę od tego co oglądaliśmy i kupiliśmy- mi jednak mimo wszystko buty się bardzo podobają)



Jutro idę na zakupy więc tych nowości będzie trochę się więcej i napewno niebawem pojawią się na moim blogu ☺


Dzisiejsza stylizacja jest typowa ,jak dla mnie ,do pracy 
Połączenie biało granatowej koszuli z niebieską spódniczką(już wam znaną) i czarnymi rajstopami oraz czarnymi szpilkami.
Idealnie sprawdza się wiosną, jesienią oraz latem w trakcie chłodniejszych dni.













































?Zdjęcia były robione moim nowym aparatem "na szybko", głównie przez nie post pojawił się dość późno ale w dniu zaplanowanych zdjęć mojej przyjaciółce rozchorował się pies 🐕😞.
Więc niestety zdjęcia były robione w pośpiechu w innym dniu 😔
Na szczęście piesek ma się już lepiej 😁



To by było na tyle z mojej strony ☺
Buziaki i do następnego 😘

21 komentarzy:

  1. Looks amazing!
    Have a nice evening!
    Photographer Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :)
    Stylizacja jest przepiękna:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami taka mała zmiana jest konieczna:D
    Gratuluję roczku bloga !:-*
    Prześlicznie wyglądasz:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę kolejnego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki i super szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Congrats!! all the best for many more such year. nice collection.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ hope to see you on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty pierwsza klasa, jak zwykle :D
    Ślicznie wyglądasz :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również ten kolor bardziej się podoba:-)
    Gratuluję roczku bloga :-*
    Świetny zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku no i życzę kolejnego:-*
    Stylizacja i pazurki-przepiękne :-***

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15 września

    Gratuluję roku blogowania i życzę mnóstwa sukcesów oraz kolejnych dobrych lat z blogiem :) Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję blogowego stażu :) I życzę dalszej weny i chęci do blogowania :) Śliczne szpilki, lakier do paznokci również bardzo mi się podoba! Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  12. Pazurki-super :*
    Gratuluję roczku i oby tak dalej bo blog jest cudny:-***
    Szpilki są cudne-nie mogę się doczekać kiedy się w nich pokażesz na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :) Pazurki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznej działalności na blogu. ;)
    Śliczne paznokcie i fajna bluzka, lubię kolor khaki.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, nice post. I'm your new follower ★

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpilki, które przyszły nawet jeszcze ładniejsze niż te na obrazku ;)
    Gratuluję roczku :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również bardziej podoba się aktualny manicure :) koszula khaki bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  18. No kochana gratuluję roku bloga <3
    Mój tez obchodzi swój rok. Niedługo będę o tym mówiła ;)
    Obserwuję z wielką chęcią i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja:)
    Paznokcie i buty-sztos
    Mi jednak bardziej podobają się ombre :)
    Gratuluję pierwszych urodzin:***

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfect nails. I prefer first colour. And your photos? Amazing :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)