Moje imprezowe kreacje (10)

hejka kochani!😘
 co u was słychać?
 pogoda niezbyt dopisuje choć przyznam że te kilka pochmurnych dni dobrze na mnie podziałały aczkolwiek ciężko mi uwierzyć że jeszcze tydzień temu słońce grzało i był niemiłosierny upał.... ☀🌞
Ale nie narzekam na tę obecną pogodę-o wiele lepiej znoszę chłody niż upały, tym bardziej że już zakupiłam kilka par butów na jesień.
 A oto i one:




Bardzo lubię tzw kopytka na koturnie zwłaszcza że mają w środku futerko więc jeszcze będę w nich śmigać zimą bo niestety te 




lekko mi się zniszczyły. Szkoda bo bardzo je lubię ale już miały ładnych kilka lat i wiele w nich przeszłam,ale cóż takie jest życie... 😧

Kolejna para butów to botki na słupku: 




Bez futerka ale również mi się bardzo podobają.



 Przed nami weekend jakby nie patrzeć  mój ostatni przed urlopem...😄 
Kompletnie nie wiem co będę robić zwłaszcza że mam wolne ale jutro jest sobota dzień wiadra i mopa a dziś wyjdę sobie trochę na miasto... 😄😊

Stylizacja która dziś dla was przygotowałam jest chyba ostatnią lub jedną z ostatnich letnich w tym roku na szczęście pomysłów na jesienne stylizacje nami nie brakuje A wracając do dzisiejszej stylizacji zdjęcia były robione moim nowym aparatem tym razem przez moją przyjaciółkę (dziękuję kochana😘😍) 
A sukienka jest wam ,znana a jeśli nie to cofnijmy się wstecz dobrych kilka miesięcy 







Tak sobie pomyślałam że chyba w niej dziś będę, może tylko buty zmienię na inne. A to że paski pogrubiają czy tam poszerzają-życie😚
 Nie będę się tym przejmować 😝😛


A wy macie jakieś plany na weekend?
 Do następnego 😘

37 komentarzy:

  1. butki na pewno przydadzą Ci się podczas jesiennych dni ;* wyglądają na wygodne i myślę, że dobrze będą Ci służyć :) kobieto! ale Ty masz piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt,masz piekne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty genialne! mega seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety pogoda ostatnio u mnie jest ciągle deszczowa, a weekend zapowiada się spokojnie, bez większych planów.

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacyjna stylizacja ;)
    Wyglądasz mega sexy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale ty masz długie nogi:)
    Jak zwykle Stylizacja cudna :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako wieeelka miłośniczka butów uważam, że obie pary są super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz! cudne masz nogi

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/sweet-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy09 września

    Bardzo ładne buciki :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te buty to wygryw
    Zapraszam i zostaw po sobie ślad♡
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są o niebo lepsze,a stylizacja-powiedziec że ty przepięknie wyglądasz to nic nie powiedzieć:**
    Mega seksowny look :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważny look :) Ale długie masz nogi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty świetne, bardzo mi się podobają. U mnie dziś pogoda dopisuję, znów poczułam lato :D. Świetne uczucie :D. Pięknie wyglądasz. Śliczne masz nogi, warto je eksponować :D.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic post. I like it a lot. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Latest Post: Simple Scandinavian Home With Grey Bedroom

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful!
    Love your blog. ☺
    Follow for follow? ♥
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne te nowe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty świetne,:-)
    Cudną masz figurę:-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz kochana :*
    .
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no, no! :) Odważnie :)
    Ps. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, dziękuję za obserwację :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Botki, są świetne choć mi bardziej podobają się te na koturnie:)
    Stylizacja jest super-wygladasz przepięknie:*
    Oddaj mi parę centymetrów nóg-masz megadlugie :p ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz:*
    Te buty są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super są te botki na słupku:) masz piękne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne buty na jesień :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne botki, ja też już zaczynam uzupełniać jesienną garderobę :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  30. Czarne i czerwone szpilki to podstawa każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sporo nowości u Ciebie kochana :) a szpilki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)