Shoes Heels wish list

Cześć Wam :) Jak tam przygotowania do Majówki? Sprawdzałam pogodę i tak średnio się zapowiada... Pocieszam sie że te prognozy nie zawsze sie sprawdzają :)
Dzisiejszy post jest bardzo podobny do   tego .W tamtym poście pisałam Wam o ubraniach które chce sobie kupić tym razem napisze Wam o butach które sobie upatrzyłam a konkretnie szpilki ;)
 Uwielbiam szpilki i mam ich całkiem sporo ;)

 1)Czarne Brokatowe Szpilki Idealne na impreze.Będą świetnie pasować do sukienki,spodni:)


2)Lakierowane Szpilki Nude Uwielbiam rzeczy praktyczne-takie które pasują nie tylko na imprezę ale też do pracy i na codzień.Te szpilki wydają mi się właśnie takie.Będą pasować do wszystkiego:)



3)Zamszowe szpilki Zdecydowałam się na nie ponieważ miałam już kiedys podobne ale niestety zniszczyły mi się:(Kolor jest również bardzo uniwersalny


 4)Różowe szpilki na platformie W mojej szafie mam taką różową bokserke którą bardzo lubię :) Rok temu zakupiłam szpilki różowe które świetnie do niej pasują :) Są jednak w zbyt intensywnym kolorze i trochę za niskie dla mnie a te buty będą alternatywą dla nich


5)Czarne szpilki open toe Po szpilki open toe sięgam znacznie rzadziej-sama nie wiem dlaczego... Mam już jasne więc pora na czarne-ot tak dla równowagi ;)



 Już nie mogę się doczekać kiedy je będę miała wszystkie;)


 A Wam któreś z tych butów się podobają?Lubicie szpilki czy może wolicie inne buty? Czekam na Was w komentarzach i życzę Wam udanego dlugiego Weekendu:*

38 komentarzy:

  1. Wszystkie szpilki są piękne, bo ogólnie Kocham szpilki i ciężko mi wybrać jedną parę <3
    Zapraszam do mnie i proszę o kliknięcia w reklamy obok posta ;) Pozdrawiam <3
    http://madeleinestyles.blogspot.com/2016/10/beige-turtleneck-and-black-thigh-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3 a nude najpiękniejsze :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great list!

    xoxo,
    Inês
    http://www.indiglitz.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika28 kwietnia

    te nude są najpiększniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są cudne ale mi się najbardziej podobają te zamszowe jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szpile :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie butki :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazałaś nam świetne buty!
    Ja osobiście nie chodzę w wysokich, bo po prostu nie potrafię haha :D
    Ale najbardziej spodobała mi się propozycja numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie buciki bardzo podobają mi się ale nie umiem w nich chodzić, wole płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie i trzecie są śliczne, ale niestety nie dla mnie. W takich butach miałabym pewnie koło 1.95cm wzrostu :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your wish list of shoes. The best shoes for me are the second :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3 mega mi sie podobają. Ja niestety nie za bardzo mam gdzie chodzić w takich butach

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze są czarne szpilki open toe.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne buty!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam ani jednej pary szpilek i nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam mega słabość do butów, zwłaszcza do szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne te buty!
    Ja również uwielbiam szpilki i mimo, iż na co dzień wolę płaskie obuwie to takich wysokich mam sporą kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię szpilki,świetne inspiracje<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne buciki

    OdpowiedzUsuń
  21. te różowe podobają mi sìę najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  22. wow amazing heels :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty nie w moim stylu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś to miałam tyle szpilek, że nie miałam gdzie ich trzymać .. ale z czasem zmieniło mi się to w typowe buty nike i różnego rodzaju adidaski :) Dlatego rozumiem Twój zapał do szpilek! ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż tak często nie imprezuję ale szpilki zawsze jakieś się u mnie znajdą. Ostatnio częściej wybieram wygodniejsze buty nadające się na długie spacery z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. The shoes are beautiful, I loved it!

    Blog Ale Canofre
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety pogoda nie jest najlepsza, ale z tego co widzę powoli się ociepla :)
    Powodzenia w kompletowaniu listy.
    Mam w planach zakupić bordowe zamszowe szpileczki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne, ale nie odważyłabym się w takich chodzić, bardzo wysokie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie noszę szpilek, ale gdybym był kobietą to zapewne uwielbiałbym je :D

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie wybieram płaskie buty, a jeśli już decyduję się na coś wyższego, to wybieram koturny. Szpilki wyglądają pięknie, szczególnie te pierwsze i te w kolorze pudrowego różu :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się zamszowe szpilki. Najbardziej podobają mi się te w pudrowych kolorach! :)
    Pozdrowienia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful high heels <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym wybrała nr 3 zdecydowanie. Pasują też do stroju biurowego a więc mają szersze zastosowanie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ubierać szpilki na specjalne okazje! Bardzo dobrze tańczy mi się w nich na weselach czy imprezach, nie lubie na płaskich. :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)