Spring Sunday


Witajcie!
Nareszcie zrobiło się ciepło i nareszcie mam wolne :)
Nawet trochę za ciepło:(
Dobrze że podobno od jutra mam być chłodniej bo dziś do południa słońce prażyło niemiłosiernie :(
Tak więc całe przedpołudnie spędziłam w domu.Tak wiele tego przedpołudnia dziś nie było bo wczoraj do późna oglądałam filmy więc dziś trochę późno wstałam.Zresztą gdy tylko mam wolne to sobie lubię pospać :D Na burze też się nie zanosi przynajmniej u mnie a u was?
Ok a więc będąc tydzień temu w Krakowie umówiłam się ze znajomymi że jak tylko będzie ciepło w dzisiejszą niedzielę jedziemy do Kazimierzy Wielkiej-plan się powiódł,bawiłam się świetnie ;)
Zanim Wam pokaże swoją kreacje dzisiejszą,chciałabym wam się pochwalić:moja kolekcja kolczykow powiększyła się o 3 pary:




Do dzisiejszej kreacji dobrałam te:

A na koniec moja dzisiejsza kreacja:



A wy jak spędziliście niedzielę?U was pogoda dopisała czy nie za bardzo?
Pochwalcie się w komentarzach :*














♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*
 ♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)
 ♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)

15 komentarzy:

  1. Ja niedziele spedzilam aktywnie. Butki super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szpilki,kolczyki też fajne(zwłaszcza te pierwsze od góry) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja spędziłam Niedziele z rodziną:)
    Buty super-jak wszystko inne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten tshirt,szpilki też są super:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się ostatnie kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki nr 1 bardzo ładne :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki idealnie podkreślają Twoją figurę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy04 kwietnia

    Pierwsze kolczyki bardzo mi się podobają ^^ Pogoda u mnie jest taka sobie, ale mam nadzieję, że w niedługim czasie się poprawi ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cool!!! Love this post
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: YELLOW JUMPER & BOXER BRAIDS
    DON'T MISS: DENIM & LACE

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty <3

    Niedziela tak szybko minęła, że nie jestem do końca pewna jak ją spędziłam :) czas leci jak szalony...

    OdpowiedzUsuń
  11. Weronika06 kwietnia

    rewelacyjna stylizacja:)
    Ja w niedziele byłam na grillu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super szpilki<3
    Kolczyki też są ładne ale mi się najbardziej podobają te pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)