Moja ciuszkowa lista życzeń

Witajcie kochani:*
Jak tam u Was przygotowania do świąt??
U mnie odłożyłam to sobie na Wielką Sobotę-dziś i jutro jeszcze pracuje.
Ale za to cały przyszły tydzień będę miała wolny;)
Dziś chciałabym wam przedstawić moją Ciuszkową liste życzeń-te ubrania które sobie kupiłam oraz te które  planuje sobie kupić.
Zaczne od rzeczy które już mam:
1)Sukienka z koronką-według mnie nadaje się i do pracy i na impreze.Bardzo mi się podoba ta koronkowa góra;)


2)Biała mini-biel jest znów na topie;)I w dodatku pasuje do wszystkiego,nadaje się również i do pracy i na impreze i na codzień:)Dodatkowym argumentem który sprawił że kupiłam tą mini jest to że mam już taką spódniczke-w kolorze czerwonym


3)Beżowa mini-Mam już podobną mini tylko skórzaną.Postanowiłam sprawdzić  więc gładką-jest super mam nadzieje że będzie mi się w niej dobrze chodzić;)


A to rzeczy które chce kupić:
1)Monokini by Inna "More than friends"-mój must have na lato;)Nie jest to co prawda ten sam odcień który miała na sobie Inna w teledysku "More than friends" tamten mi się wydawał zbyt kolorowy.Wybrałam bardziej stonowany odcień:)
  




2)Bluzeczka-tutaj moją uwage przykuła ciekawa góra.Czarny jest bardzo uniwersalnym kolorem:)


3)Sukienka z Shein-od dziesięciu lat marzyłam o złotej sukience;)Przeglądając bloga  jednej z Was trafiłam na to cudeńko i nie wahałam się-biore :o ;)


4)Czerwona sukienka-bardzo lubię czerwień.Tak naprawde to nie jest sukienka tylko komplet-top i mini;)Sukienka wydaje mi się być idealna nie tylko na lato ale również na zimę:)


5)Skórzana mini z suwakiem
Ten suwak,fajny krój oraz uniwersalność no i kolor sprawiły że od razu mi wpadła w oko ;)


6)Zamszowa mini
Takie mini są w modzie ;) Tylko to sprawiło że postanowiłam zaryzykować i kupić tą spódniczke:)Kilka razy przekonałam się że rzeczy które są na topie nie pasują do mnie :( Źle się w nich czuje.Jak będzie z tym hitem?-mam nadzieję że dobrze ;)


7)Chabrowa mini
Krój oraz firme znam już-beżową mini już mam;) Bardzo lubię niebieski kolor oraz lubię mini więc skusiłam się na ten ciuszek ;)







A na koniec chciałabym Wam złożyć Wielkanocne Życzenia:
Zdrowia,Pomyślności ogólnie Wszystkiego Najlepszego oraz Zdrowych i Wesołych Świąt:*
3majcie się:*

48 komentarzy:

  1. Fajne!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności! :)



    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój kąpielowy, która ma Inna wygrał!

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się podobają te sznurowane zamszowe spódnice:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy! Na kilka sama bym się skusiła :)
    Spokojnych i zdrowych świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice, ı love black one.

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nice things!

    ♥ Mac ♥
    http://gardeninshadow.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest to bikini :-) Cieszę się, że spodobała Ci się ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka z koronką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czerwona sukienka jes bardzo ładna:)
    Wesołych,Spokojnych i Zdrowych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny kolaż. Sukienki są cudowne. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne rzeczy kochana :) idealnie pasują do Twojej pięknej, kobiecej figury :)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the red number and the one above, so pretty! :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne są te sukieneczki zwłaszcza ta czerwona i różowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w kompletowaniu listy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Strój kąpielowy boski *.* !
    Zapraszam do mnie :3
    http://mintroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też bardzo przypadł go gustu strój kąpielowy. I czarna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne rzeczy wybrałaś<3
    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  20. ZakręcOna16 kwietnia

    Ale super ubrania:-)
    Wszystkie są cudowne ale najlepsze są te mini:skórzana i zamszowa sznurowana:-)
    Smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę wszytko ;d
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa lista :) sama marzę o złotej sukience :)
    i ten strój kąpielowy jest świetny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też najbardziej się podobają kostium kąpielowy oraz ta czarna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne ubrania:)
    Szczególnie ta pierwsza sukienka i ta zamszowa mini:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17 kwietnia

    Niestety, ale żadna z tych rzeczy zbytnio mi nie wpadła w oko. Mam troszkę inny gust xd Niemniej jednak czerwona sukienka całkiem fajnie się prezentuje i po dłuższym zastanowieniu być może zdecydowałabym się na jej zakup :) Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu :) W celu odebrania nagrody proszę skontaktować się ze mną poprzez fanpage! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się prawie wszystkie rzeczy podobają, są takie kobiece i ponętne! Lubię takie :) A strój kąpielowy sztos! :) Naprawdę bardzo fajne rzeczy :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta zamszowa miniówka najbardziej mi się podoba <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Generalnie nie mój gust ale nie wyglądają aż tak zle z tym, że trzeba podkreślić, że będą wyglądać dobrze ale na osobie szczupłej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta czerwona sukienka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Very cool post, dear!beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega sa te ciuszki! Ja zamszowa mini wlasnie tez sobie zamowilam i jej oczekuje <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten czerwony komplet jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zamszowa mini też mi się marzy,a stroje boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Strój kąpielowy świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa lista :)
    Na te pierwszą sukienkę również bym się pokusiła!
    Udało Ci się kupić świetne rzeczy ;) Oby inne z listy trafiły do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te stroje kąpielowe są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te stroje są prześliczne, a ta mini też mi się podoba :D

    http://reggae-karolina.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Święta, święta i po świętach

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny strój!
    rosjanka-oficjalnie.bglospot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)