my may long weekend

witajcie:-) Jak się czujecie po Majowym Weekendzie? U mnie jest ok,bawiłam się świetnie.W tym poście pokaże Wam swoje oraz krótkie streszczenie Majowego Weekendu.Stylizacje są dwie ale o tym później a teraz chcę Wam pokazać swoją nową parę butów.





 Dobrałam je pod kątem tej sukienki



miałam ją ubrać na impreze do Krakowa ale paczka mi niestety jeszcze nie przyszła więc na impreze ze znajomymi w Krakowie pojawiłam się w tej oto stylizacji




 Na dzisiejszy dzień był zaplanowany grill na świeżym powietrzu a skończyło się na grillu z piekarnika w domu...:-( powód wydaje się oczywisty -pogoda !No ale nie zmienia to faktu że wieczór był udany ;-) Stylizacja to żadna nowość prezentowałam Wam ją kiedyś -Dla przypomnienia- był to post o moich nowych czerwonych szpilkach





jedyne co zmieniłam to włosy ktore związałam w kucyk :-)




No a teraz mam trochę czasu dla siebie ponieważ do pracy idę dopiero w poniedziałek ;-) A Wy?Jak spędziliście Majowy Weekend?Też odpoczywacie czy już normalnie pracujecie ?
czekam na was w komentarzach :-)












♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*



♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)



♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)



36 komentarzy:

  1. Pierwsze szpilki są przepiękne! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne szpilki !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze do wtorku mam wolne... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki konkret! :)
    pogoda faktycznie nie rozpieszcza w tym roku. Ale dobrze, że mimo wszystko impreza się udała i jesteś zadowolona :) miłego wypoczynku kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mimo pogody impreza się udała! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super imprezka i super stylizacje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. First shoes are so cool. I love it and you have long and perfect legs. I like it! :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  10. Claries05 maja

    te pierwsze buty są przepiękne:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Julka05 maja

    a ja majówkę 2017 spędziłam w górach:-)
    Druga stylizacja mi się bardziej podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne butki :-) Jestem strasznie ciekawa tej sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne szpilki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: POLAND
    With the number: 1687
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1687%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983
    +++++
    Cześć!
    Witamy w „Spisie Blogspot”
    Cieszymy się, aby zaakceptować swój blog w dziale: POLSKA
    o numerze: 1687
    Mamy nadzieję, że poznacie naszą stronę internetową z was przyjaciółmi,
    Zaproś swoich znajomych, dając im „nagroda katalog”
    Jest to jedyny sposób, aby rozwinąć witryny.
    Aktywność jest tylko przyjazne
    Ważne! Pamiętaj, aby śledzić naszego bloga. dziękuję
    Miłego dnia
    szczerze
    Chris
    Dla innych blogerów, którzy czytają ten tekst się zarejestrować
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1687%20Members
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    Dziękuję za wyrozumiałość
    ++++
    Dostać specjalną cenę „wielokrotnie Directory” na swoim blogu! komplementami
    Z poważaniem
    Chris
    Przyjemność zaoferować stopień na swojej stronie
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    Zaproś swoich znajomych do przyłączenia się do nas! dziękuję
    Oto link naszej społeczności
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  16. Donata07 maja

    mi się podoba ta druga stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne stylizacje:*
    Ja majówkę spędziłam ze znajomymi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pierwsze buty są moim totalnym faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że impreza się udała! :)
    Pogoda w tym roku to koszmar, naprawdę...
    Piękne buciki! Stylizacje również :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Laila09 maja

    świetne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne obie pary butów *.* ten uczuć, gdy chcesz ubrać coś nowego, zaplanujesz wszystko, a paczka nie przychodzi na czas (*)
    fajnie, że mimo pogody dobrze się bawiłaś :P
    Pozdrawiam <3
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Elisa10 maja

    ślicznie wyglądałaś:*
    Ja Majówke spędziłam ze znajomymi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pierwsze buty są przepiękne podobnie jak ta sukienka-pasują idealnie do siebie;)
    Mam nadzieje że jak tylko dostaniesz tą sukienke to pokazesz ją nam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne cudne stylizacje:**
    Wyglądasz bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Ale szpile <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały czas nie mogę się napatrzeć na pierwsze szpilki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne są te pierwsze szpilki ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. wow the heels are so lovely,
    I adore the first look so much :)
    amazing, you look so feminne :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)