Moje imprezowe kreacje (6)

Witam Was po Świętach Wielkanocnych :) I po Świętach i po Urlopie :( W Poniedziałek idę już do pracy :( I mimo że miałam tyle wolnego nie znalazłam chwili aby coś napisać na blogu.No ale często gęsto tak bywa u mnie że mam wolne ale tylko od pracy :) Jeśli chodzi o miniony tydzień-był zdecydowanie za krótki:(Kilka wizyt w Krakowie,farbowanie włosów no i wizyta u stomatologa-no ale już wszystkie ząbki mam zrobione i zdrowe teraz muszę tylko regularnie chodzić na kontrole żeby nie było powtórki z rozrywki sprzed kilku lat kiedy to na wskutek swojego leństwa z powodu zęba- którego i tak musiałam usunąć-dostałam dwa antybiotyki pod
rząd:(
Ok już kończę te swoje mało przyjemne wywody przyjemnymi akcentami:
1)Za tydzień rozpoczyna się długi majowy weekend-Liczę na fajną i przyjemną pogodę gdyż mam w planach pierwszego w tym roku grilla ;)
2)W ostatnim poście wspomniałam o tym że mam w planach zakup tej oto chabrowej spódniczki


Kilka dni temu odebrałam paczkę w której było to cudo w którym dziś wybieram się do znajomych :)Niżej umieściłam całą swoją kreacje.





A Wy macie jakieś plany już na Majówke? Czekam na Was w komentarzach. Miłego Weekendu oraz lekkiego i szybkiego
tygodnia;) :*
P.S.mam dla Was kod rabatowy na 20% ważny do 24.04.2017 w sklepie internetowym Jesteś Modna.
KOD:WEEKEND20
Dodatkowo jeśli cena zakupów przekracza kwote 150 złotych-dostawa jest gratis :-)

30 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bosko ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ZakręcOna22 kwietnia

    wow wyglądasz nieziemsko:)
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takim krótkimi spódniczkami, ale każdy ma swój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój plan na majówkę to schudnąć. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że majówka będzie ładna :) na razie nie wiem czy mam jakieś plany, wszystko okaże się za tydzień :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ari♡♡24 kwietnia

    Świetna stylizacja,idealnie wszystko ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!! Love this
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: READY FOR SAILING

    OdpowiedzUsuń
  12. och, czasem tak to jest kochana, że mimo teoretycznie wolnego czasu brakuje nam chwili dla siebie. Współczuję przygód z zębami, mam za sobą podobne historie więc niestety wiem jak to jest ;( :*
    również mam nadzieję na przyjemną pogodę w majówkę ;)
    jak zawsze świetnie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very great outfit
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy24 kwietnia

    Cześć :) Chciałam Cię zapytać czy pisałaś do mnie na e-maila w sprawie odebrania wlepek? :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też liczę na fajną pogodę na majówkę, ale niestety chyba podają deszcz i zimno :(
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Is it so beautiful outfit. I like your skirt! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam jeszcze planów na majówkę ale mam ogromną nadzieje, że będzie super pogoda! To jest najważniejsze, pomysł sam się później znajdzie ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie brak konkretnych planów, wszystko zależy od pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz;)
    Mini i szpilki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja,nadaje się dosłownie wszędzie:)
    Uwielbiam takie stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja majowka to pewnie bedzie czysty spontan, super wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podejrzewam, że zostaniemy z synkiem i mężem w domu. Pogoda raczej nie zapowiada się zbyt ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Możliwe, że pojedziemy nad wodę. Super stylizacja :)
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja;)
    Ja też licze na ładną pogode:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow wyglądasz świetnie-fryzura,stylizacja extra ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również licze na piękną pogode też mam w planach grilla już trzeciego w tym roku :D
    Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)