Stylizacja; Skórzane tregginsy, sweterek w paski, wysokie czarne botki

 Witajcie :)

Dni się robią coraz bardziej słoneczne i dłuższe, w związku z tym od jakichś dwóch tygodni połowę weekendu poświęcam na sesje zdjęciowe na zewnątrz. Fotki pojawiają się na Instagramie, czas więc by wiosenne outfity pojawiły się również na blogu. 

Dzisiaj mam dla Was pierwsze takie zdjęcia, ale najpierw coś dla wielbicieli literatury z gatunku thriller/sensacja/kryminał :)



portalkryminalny.pl  to strona poświęcona w całości książkom z gatunku thriller/sensacja/kryminał.

Znajdziecie tam recenzje, zapowiedzi, wywiady z autorami powieści z tegoż gatunku. 

Na stronę trafiłam przypadkiem- wbiłam w wyszukiwarkę tytuł swojej książki :) Mój Paralizator jest też tam wspomniany, żałuje że wcześniej nie trafiłam na te stronkę, ponieważ przegapiłam termin zgłoszenia swojej książki do Nagrody Wielkiego Kalibru 2024.  Zdążyłam się dowiedzieć za to, że jest Międzynarodowy Festiwal Kryminału. No cóż, do Nagrody Wielkiego Kalibru zgłoszę swoją kolejną powieść, ale na MFK wybiorę się najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Ktoś z Was był może kiedyś na takim festiwalu?

Dajcie proszę znać w komentarzach, podobnie jak swoją opinię na temat dzisiejszej stylizacji.

Trend na ubrania w paski, utrzymuje się od kilku miesięcy- bardzo się z tego cieszę :)

W myśl tego trendu, wybrałam sweterek w paski, czarne skórzane tregginsy, lżejszą kurtkę z kapturem oraz wysokie czarne botki. 

Słońce było trochę złośliwe i wyszło zza chmur dopiero gdy zrobiłam zdjęcia :D










Do następnego :)







15 komentarzy:

  1. Super stylizacja, masz mega długie nogi ! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello!
    What a pity you didn't find this site in time to enter the competition for this prize! I love stripes and they look great in photos, I love it! And good writing!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ja bardzo lubię paski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylówka! Też właśnie muszę kupić sobie jakiś nowy sweter w paski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś na blogspota. Nie umiałam jakoś się odnaleźć na tamtej platformie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie ;D Paski są teraz w trendach.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski to klasyka, ciągle w modzie, a teraz znów jest na nie nieco większy szał! Podobnie jak na groszki, co mnie z kolei bardzo cieszy, bo uwielbiam ten wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw. Ja też pomału przekonuję się do pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też bardzo cieszy, że paski wróciły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylówka bardzo lubię twoje stylizacje! Ubrania w paski zawsze mi się podobały, cieszę się, że są na topie bo fajnie można je łączyć z kolorami i jeansem :D Czekam na kolejne, inspirujące, wiosenne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne połączenie .Piękne wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie stylizacje z pasiakami w roli głównej. Trzymaj kciuki za książkę i te konkursy oraz festiwale. Działaj dziewczyno :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Ostatnio polubiłam się z paskami i kupiłam sobie nawet już sweterek na wiosną w paski fioletowo-beżowe :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)