Nowości kosmetyczne part III

 Cześć:)

Dziś przychodzę do Was, niemal z samymi slodkościami- oczywiście kosmetycznymi :)

W ciągu ostatnich kilku tygodni,  w mojej kosmetyczce, pojawiło się trochę nowych kosmetyków- jest ich tyle, że wystarczy, aby zrobić kolejny post z serii nowości kosmetyczne. Co prawda ostatni post z tej serii, pojawił się jakiś rok temu, ale o większości nowych kosmetyków, piszę na bieżąco, oddzielne recenzje. 

Dwufazowa odżywka do włosów, matowe pomadki do ust, rzęsy na pasku, peeling do ciała- zapraszam do poczytania minirecenzji o tych kosmetykach :)


Morfose 

Milk Therapy

Dwufazowa odżywka do włosów 




 Zacznę od kosmetyku słodkiego i takiego którego polubiłam. Dwufazowa odżywka w sprayu- używam jej do porannego rozczesywania włosów :)

Jest to jeden z tych kosmetyków, którego używam codziennie- ciężko by mi było na sucho rozczesać włosy. Co jakiś czas szukam innej odżywki- tak aby włosy mi się do jednej nie przyzwyczaiły:)

Odżywka od Morfose ma słodki zapach- konkretnie cukierka krówki:)

Cena tego kosmetyku, nie jest niska- około 30 zlotych (ja tyle płaciłam na Allegro), ale wystarcza na dwa miesiące. Miłośnikom krówek, napewno się spodoba :)



Loreal 

Ultra Matte Liquid Lipstick 

Les Chocolats 



U jednej z dziewczyn, którą obserwuje na Instagramie, zauważyłam czekoladowe pomadki od Loreal'a . Całkiem niedawno zdecydowałam się kupić jedną z nich. I powiem Wam: tragedia. Kolor tej pomadki dziwnie wygląda na moich ustach



 Czekoladowy zapach (czyli to co mnie najbardziej zachęciło do zakupu tej pomadki) jest słaby- trzeba powąchać aplikator, aby cokolwiek poczuć.  Sam zapach też jest jakiś dziwny- nie do końca słodki. Jedyny plus to trwałość tej pomadki- nie zjada się wcale, trzyma się na ustach około sześciu godzin.



Ziaja 

Marshmallow 

Karmelizowany peeling cukrowy 

Pielęgnacyjny przysmak 

Truskawkowy Puch






Nie przepadam za cukrowymi peelingi- miałam kilka kosmetyków tego rodzaju, niestety zawsze mi one skórę podrażniały. Może to kwestia marki ( w takie peelingi zaopatrywałam się w Drogerii Natura, nazw dokładnych nie pamiętam).

Ten peeling Ziaji, nie podrażnia mi skóry, na szczęście. Posiada za to piękny, słodki zapach truskawkowy- nie jest on jakiś sztuczny.

Cena to około 10-12 złotych w Ziaji; myślę że warto:)



Karaja 

Wonder Fix 

Pomadka




Jeśli czytacie mojego bloga, od dwóch lat co najmniej, napewno marka Karaja rzuciła Wam się w oczy:)

Miałam od nich m.in podkład i palete cieni do powiek. Teraz przyszedł czas na pomadke:)

Nie wyobrażam sobie nie mieć czerwonej pomadki, więc po upływie terminu ważności poprzedniej, przyszedł czas na zakup nowej. No i jestem zadowolona; nie zjada mi się po chwili, także jest w miarę trwała, a ten odcień czerwieni nie jest wyzywający:)




Cena jest dość wysoka; około 40 złotych na Innsi.pl




Rzęsy na pasku

Aliexpress



Jakiś czas temu, aby zaoszczędzić czas na makijażu, postanowiłam zmienić kępki rzęs na rzęsy na pasku. Tym oto sposobem, makijaż zamiast półtorej godziny, zajmuje mi około 40 minut :) 

Ceny rzęs na pasku, w sklepach nie są małe; około 30 złotych za jedną pare. Na szczęście mamy Aliexpress, gdzie za trzy pary, płace 10 złotych :) 

Te szczoty,  kosztowały 12 zlotych, niestety nie miałam możliwości jeszcze ich nosić.



Póki co zostawiam linki:


3 pary 

1 para



Mieliście coś z powyżej opisanych rzeczy?


Dajcie znać w komentarzach:)

Do następnego :)





27 komentarzy:

  1. Oh very good products
    I like the lip gloss color
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rzęsiska, jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać na oczach. A z tych kosmetyków nic nie miałam.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta czerwień piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych kosmetyków nie mam żadnego. Ziaja to firma na mojej czarnej liście - bardzo mnie uczula skład ich kosmetyków. Ogólnie troszkę nie lubie nowych firm, bo niestety zbyt często występują reakcje alergiczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od długiego czasu debatuję na zakupem tej pomadki Loreal, ale chyba pozastanawiam się jeszcze jakiś czas ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych kosmetyków, ale są bardzo ciekawe. Tzn kolor pomadki czekoladowej jest zupełnie nie w moim guście i nigdy bym takiej nie kupiła, za to czerwony piękny, ale mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę pomadkę z Loreala ale tak jak u Ciebie okazała się katastrofą. Chciałabym poznać ten peeling z Ziaja :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie miałam żadnego z nich ;) Myślę, że polubiłabym ten peeling cukrowy z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty mnie przekonuje peeling i odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja kocham te pomadki z serii Cocholate z Loreal:) u mnie trzymają cały dzień i są nie do zdarcia. Ta konsystencja wygląda na płynną zupełnie nie jak te co ja mam.... moje są zastygające:D mam odcień Box of Chocolate i Volupto Choco i Candy Men i Tasty Ruby xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości kosmetyczne! Peeling do ust mi się zamarzył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Natomiast lubię peelingi cukrowe, więc może kiedyś skuszę się na jakiś z Ziai. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwona pomadka ma cudowny odcień:) ze względu na działanie i zapach zaciekawiła mnie również dwufazowa odżywka do włosów:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie peeling jak i tę odżywkę o zapachu krówek muszę przetestowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta odżywka do włosów musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym peelingu napewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  17. These liquid lipsticks have such a beautiful shade and texture. Enjoy wearing them.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten peeling cukrowy musi cudownie pachnieć. Aż chciałoby się powąchać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic z tych kosmetyków jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :D Zaciekawiłaś mnie tym sprayem do włosów :D Ma ekstra opakowanie i ciekawi mnie tez zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne nowości :) mam ten peeling z ziaji ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kusi mnie odżywka do włosów :)
    A tych rzęs nie pokazywałaś ostatnio na istastory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są te rzęsy :)
      A raczej „szczoty” :D

      Usuń
  23. Nice beauty products!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka lat temu miałam te pomadki L'oreal. Po latach stwierdzam, że szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)