Stylizacja w kolorach niebieskich; jeansowa koszula, granatowe skórzane tregginsy i czarne sznurowane botki na słupku

 Witajcie :)

Dziś na blogu kolejna wiosenna stylizacja. Tym razem w niebieskich kolorach a krajobraz trochę taki...górski :)



Jeansową koszule połączyłam z granatowymi skórzanymi tregginsami i czarnymi sznurowanymi botkami na słupku. Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego dodatku czyli opaski ;)

Jak już wspomniałam- widoki w tle przypominają górski krajobraz. 

Zresztą- sami oceńcie :)










Do następnego :)



14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście krajobraz taki górski, super okolica :)
    Świetne połączenie! Sama z przyjemnością pokusiłabym się na taki outfit. Osobiście bez opaski, ale Ty wyglądasz w nich świetnie za każdym razem!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, świetne miejsca na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie odcienie niebieskiego kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pasuje Ci ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja. Idealna do pracy, a ja lubię i jeans i niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię dżinsowe koszule, są uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki swobodny styl :) Najlepiej się w nim czuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. I think it's a beautiful landscape for this look!
    I love wearing bandanas too, you look great! Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja a opaska pięknie Ci pasuje :). Miejsce też ładne, faktycznie czuć trochę górski klimacik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Ci w niebieskim . Super look

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce na zdjęcia! Cudnie wyglądasz! ;) Ja ostatnio małymi krokami przekonuję się do niebieskiego, kiedyś bardzo rzadko po niego sięgałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne miejsce na zdjęcia! Cudnie wyglądasz! ;) Ja ostatnio małymi krokami przekonuję się do niebieskiego, kiedyś bardzo rzadko po niego sięgałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)