Stylizacja; granatowa minispódniczka, biały sweterek z granatowymi rękawami i kołnierzem czarne botki i czarne rajstopy

 Witajcie :)

Dziś na blogu kolejna odsłona stylizacji wiosna 2024. 

 Tym razem postawiłam na granatową minispódniczkę, biały sweterek z granatowymi rękawami i kołnierzem (w szafie mam koszulę w podobnym kolorze, więc jest to ciekawa zimowa alternatywa) czarne rajstopy i botki w takim kolorze :)

Troszkę żałuje że zrezygnowałam ze swojej ulubionej zielonej opaski- well, maybe next one ;)


Całość zostawiam do oceny Wam :)

Do następnego :)










11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Stylizacja fajnie współgra :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie, spódniczka fajnie wygląda i kontrastuje z jasną górą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz,co to za urocze miejsce? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezerwat „Kadzielnia” w Kielcach :)

      Usuń
  4. I really liked your spring look, I just would have chosen more vibrant colours to match the new season better. But you look very beautiful and sexy! Have a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Idealna na wiosnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym dorzuciła jeszcze jakiś fajny płaszczyk i jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Granat to bardzo fajny kolor, właśnie się zastanawiam nad ciemnoniebieską spódnicą lub sukienką. :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)