Karmelowa skórzana sukienka, szare kozaki na platformie, zimowa kurtka, beżowy szalik i czapka

 Cześć :)

Witam się  z Wami w 2023 roku i mam nadzieję świetnie się bawiliście w Sylwestra (u mnie standardowo, impreza w znanym mi gronie) i że pierwsze dni Nowego Roku, mijają Wam dobrze.

U mnie tak jest- no prawie. Nie będę się tu rozpisywać o szczegółach, zawsze może być gorzej, mam nadzieję że nie będzie,a po za zwykłymi obowiązkami, pierwsze dni 2023 roku,  mijają mi na realizowaniu postanowienia, by o siebie bardziej zadbać, o czym wspominałam na Instagramie. Zwykle nie robię noworocznych postanowień, ale po ostatnich przeżyciach, zdecydowałam się na to by o siebie zadbać od Nowego Roku, ponieważ wcześniej, ciągle brakowało czasu. O szczegółach wspomnę, albo i nie, a teraz przejdę do nieco bardziej przyjemnych tematów.

Nowy Rok powitaliśmy w niemalże wiosennych temperaturach, dni są coraz dłuższe, aż chciałoby się powiedzieć że wiosna idzie- do tej kalendarzowej, zostało jeszcze ponad dwa miesiące. Ja jednak liczę po cichu, że zima jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa, wróci wraz ze śniegiem, najlepiej tak jak przed Świętami Bożego Narodzenia, kiedy to biała pierzynka, przykryła dachy, do tego świąteczne lampeczki- bajeczny widok, zwłaszcza po zmroku. 

Chciałabym zrobić na bloga zimowe fotki, takie śnieżne- mam nadzieję więc że odrobina zimy się pojawi, a jeśli nie to, będą zimowe fotki bez śniegu. Tak jak w dzisiejszym poście :D

Zdjęcia które są poniżej, robione były w listopadzie. Od jakichś trzech lat, 11 listopada, robię sobie ostatnią sesje zdjęciową na zewnątrz- więc mogę się tutaj pokusić o stwierdzenie, że to jest taka moja tradycja, i nie inaczej było kilka miesięcy temu.  Jak już wspomniałam powyżej, dni są coraz dłuższe więc myślę że kolejne fotki na zewnątrz, zrobię już niebawem.

Wracając jednak do zdjęć z tego postu- karmelową skórzaną sukienkę, już widzieliście, w poście urodzinowym. Tym razem, szpilki zamieniłam na szare kozaki na platformie, dodałam zimową kurtkę oraz komplecik beżowy- czapkę i szalik. 

Całość zostawiam Wam do oceny :)













Czapka i szalik- Butki Latika

Sukienka- Charlotte Fashion

Kozaki- Renee.pl

Kurtka- Reserved



Do następnego 

19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz. Ubranko jak dla Ciebie szyte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz i w ogóle całość bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie :) Bardzo spodobała mi się ta sukienka. Oj ja też czekam na śnieżek. Kupiłam nawet spodnie narciarskie dla dzieciaków na zabawy na śniegu, a tu kicha...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, Ewo! ;)

    Wszystkiego, co najlepsze w 2023 roku! ;*

    Z Twojej stylizacji najbardziej spodobały mi się kozaki. Super się prezentują. ;)

    Ślę pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój, ja zawsze śliczne buty 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely jacket and boots....
    love them both

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zestawienie, a buty są obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno dobrze sie czujesz w tym outficie.
    Wszystkiego co cieszy na 2023 rok

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) Ja teraz z ciepła jestem zadowolona, dla mnie jesień i zima może nie istnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kozaki, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, uwielbiam takie długie kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kozaki podobają mi się najbardziej 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobne kozaki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też w tym roku pogodziłam się z długi wciaganymi za kolano butami :) mam troche inny model ale ważne, że wygodny :)
    Fajnie wyglądasz, widac ze dobrze sie czujesz w tym ubiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw . Cudowne te buty

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty petarda :) W ogóle cała stylizacja świetna, mogłabym się tak ubrać :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15 lutego

    Taką modę to ja rozumiem. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba jej fason i kolor. Zawsze chciałam mieć takie kozaki. Świetnie Ci w tej stylizacji. Wymiatasz.

    Kasia Dudziak

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)