Czerwony kombinezon, cieliste rajstopy i beżowe szpilki na platformie

 Cześć :)

Jak się macie po długim weekendzie?

Ja odpoczęłam (aż za bardzo chyba :D), zrobiłam zdjęcia, z którymi przychodzę do Was, w dzisiejszym poście :)

Kilka tygodni temu, na moim InstaStory, pochwaliłam się nowymi zakupami tj. ubraniami.

Była to czarna sukienka ( w której się pojawiłam na sylwestrowej imprezie), oraz czerwony kombinezon- obiecałam że i w nim się pokaże, tak więc zapraszam do oglądania fotek ;)

Jest to już mój drugi kombinezon- posiadam jeszcze czarny, w którym pokazywałam się już tu na blogu, kilka razy (np.TU). 

Najnowszy, czerwony, wyhaczyłam pewnego wieczoru w Mohito, kiedy to dla zabicia czasu, wybrałyśmy się z koleżankami do galerii handlowej.  Kombinezon przykuł moją uwagę, kolorem, oraz fasonem- moim zdaniem wygląda elegancko, przypomina trochę, sukienkę, lub też jakiś komplet typu spódnica i żakiet. 

Oczywiście zostawiam to Wam do oceny i wydaje mi się, że jeszcze się w nim pojawię, tu na blogu ;)














Kombinezon- Mohito

Cieliste rajstopy- Gatta

Beżowe szpilki- Czasnabuty.pl




Do następnego :)

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie zdecydowanie hot w takim wydaniu- czerwony to Twój kolor . W weekend też udało mi się odpocząć i nadrobić kino oraz Netflix :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi takie kombinezony i chętnie bym taki lub podobny kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bardzo odważna stylizacja, założę się że jak idziesz ulicą, to wszyscy się za tobą oglądają, pięknie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogi masz w nim do nieba. Zrezygnowałabym jednak z butów na platformie, bo dodają całości ciężkości.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba dość wysokie są te szpilki, nie wyobrażam siebie w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10 stycznia

    Pięknie😉 zawsze w tych szpilkach masz takie mega długie nogi. Podziwiam Cie ze lubisz chodzić w takich wysokich butach. Wygodne są? Jak długo w nich możesz chodzić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony zawsze przyciąga wzrok. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie <3. A długi weekend minął, nawet nie wiem kiedy. Coś mi w tym nowym roku czas jakby jeszcze szybciej ucieka. A też mam jeszcze tyle zdjęć do zrobienia. Czekam na ładną pogodę by jednak były na dworze. Niestety pada i pada (i to nie śnieg :/).

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień to bez dwóch zdań Twój kolor. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh ja myślę że nie da sie odpocząć za bardzo:)) Kombinezon odważny, buty fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten kombinezon :D Totalnie hot!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon rewelacja, ale ja o rajstopach :D zazwyczaj dziewczyny źle wyglądają w takich "rajtkach", ale ty masz przecudowne nogi. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny- Miłego dnia kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że kombinezon obłędny. Leży na Tobie super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Looking gorgeous! This red color is everything!
    Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny jest ten kombinezon i super w nim wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te nogi! Chyba nigdy nie przestanę się nimi zachwycać - ha, ha. :D Kombinezon ładny, kolor czerwony jak najbardziej Tobie pasuje. :) Ogólnie to nie mam żadnego w swojej szafie, jakoś nie do końca wydają mi się praktyczne. Jeszcze na domową imprezę ok, ale nie wyobrażam sobie w publicznej toalecie rozbierać się cała, by z niej skorzystać. Pewnie też dlatego nie kupuję kombinezonów. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14 stycznia

    Cudowna jak zawsze, w tym stroju nogi do nieba i buty ❤ile maja cm te szpilki ? Jak ci się w nich chodzi ?

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)