Eveline Cosmetics Wonder Match kremowy korektor do twarzy- moja opinia

 Cześć :)

O ile, wśród pokładów, mam wielu ulubieńców, tak w przypadku korektorów, liczba faworytów jest nieco mniejsza, i dzieli się na te których mogę używać na co dzień, i na te których używam okazjonalnie, z tego powodu że ich częste stosowanie, źle działa na delikatną skórę pod oczami. Z tej pierwszej grupy, mam zaledwie dwóch ulubieńców, i obydwa produkty są od marki Eveline Cosmetics. Są to: Art Scenic i Magical Perfection Conceale. Poszukiwania kolejnych korektorów, do codziennego makijażu trwają (co by nie stosować ciągle tych samych kosmetyków).

Jakiś czas temu, na promocji, moją uwagę przykuł:


Eveline Cosmetics

Korektor

Wonder Match 




Z serii Wonder Match Eveline, miałam dwa kosmetyki, były to podkłady:

Wonder Match Foundation i Wonder Match Lumi. Recencje obydwóch kosmetyków, znajdziecie na moim blogu ( KLIK!  KLIK! ) ja tylko przypomnę, że obydwa podkładu były ok, nie zrobiły mojej cerze krzywdy, i niestety do najtańszych nie należały. W przeciwieństwie do korektora, którego kupiłam w promocyjnej cenie. O tym ile kosztował, jak się sprawdził, poczytacie w dalszej części postu- enjoy ;)






Od producenta:


Kremowy, kryjący korektor, który dopasowuje się do odcienia skóry i ma działanie pielęgnujące. Receptura zawiera KWAS HIALURONOWY oraz WODĘ TERMALNĄ, które utrzymują nawilżenie skóry przez cały dzień.
Formuła jest lekka, praktycznie niewyczuwalna na skórze, ale jednocześnie kryjąca – jedna warstwa wystarczy, aby ukryć cienie pod oczami, zatuszować niedoskonałości i wyrównać koloryt
Nie osadza się w zmarszczkach i nie podkreśla suchych skórek, dzięki czemu skóra wygląda młodo i promiennie. Posiada klasyczny aplikator.
Odcienie korektora zostały skomponowane tak, aby idealnie łączyć się z podkładem z linii WONDER MATCH.







Skład:

Aqua (Water),Cyclopentasiloxane,Glycerin,Caprylic/Capric Triglyceride,Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone,Isododecane,Phenyl Trimethicone,Polybutene,Polyglyceryl-4 Isostearate,Sodium Chloride,Cera Alba,Cera Microcristallina,Magnesium Sulfate,PEG/PPG-19/19 Dimethicone,Disteardimonium Hectorite,Microcrystalline Cellulose,Propylene Carbonate,Trimethylsiloxysilicate,Tocopheryl Acetate,Propylene Glycol,Butyrospermum Parkii Butter,Sodium Hyaluronate,Glycyrrhiza Glabra Root Extract,Kaolin,Triethoxycaprylylsilane,Aluminum Hydroxide,Alumina,Magnesium Oxide,Tocopherol,Phenoxyethanol,Ethylhexylglycerin,Citric Acid,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Disodium EDTA,Parfum (Fragrance). (+/-) CI 77891 (Titanium Dioxide),CI 77491 (Iron Oxides),CI 77492 (Iron Oxides),CI 77499 (Iron Oxides)








Kosmetyk otrzymujemy szklanym, małym opakowaniu, z czarną zatyczką- szata graficzna opakowania, nie różni się za bardzo, od podkładu Wonder Match Foundation. 
Kosmetyk posiada aplikator- duży plus za to, bo lubię gdy korektor ma aplikator :)







Konsystencja korektora, jest dość gęsta, kremowa, a sam produkt jest bezzapachowy- dobrze, bo różnie bywa z tymi pachnącymi kosmetykami do makijażu, a skóra pod oczami jest bardzo delikatna...
Zanim jednak przejdę, do tego jak on działał u mnie pod oczami, wspomnę jeszcze tylko że, jeśli chodzi o gamę kolorystyczną, mamy do wyboru, sześć odcieni. 
Mój kolor, to 10 light vanilia.



Jeśli chodzi o krycie; jest ono dość mocne, korektora nie należy nakładać zbyt dużo, bo wtedy dość ciężko się aplikuje, to raz, a dwa że niestety przy zbyt dużej ilości tego kosmetyku, skóra pod oczami staje się zmęczona. 
Także u mnie wystarczają dwie kropki, i one dają bardzo dobre krycie, i myślę że osobom które mają problemy ze skórą pod oczami typu sińce, też zakryją to, nie powodując podrażnień czy innych problemów ze skórą pod oczami, co zresztą obiecywał producent, czyli m.in nie wchodzi w zmarszczki.
Nie sprawdzałam jak korektor, sprawdza się, w przypadku tuszowania niedoskonałości na twarz, ponieważ nie mam takich problemów z cerą. 



Jestem dość zadowolona z tego korektora, jest to mój trzeci ulubiony kosmetyk tego rodzaju od marki Eveline Cosmetics.
Kosmetyk ten kupiłam w Hebe, jego cena to 29,99 pln.
Oczywiście w sklepach i drogeriach internetowych, kosztuje on trochę mnie, ale trzeba się liczyć z kosztami dostawy. Warto się w niego zaopatrzyć, w Hebe, gdy będzie na promocji za 17,99 pln.
Polecam i z pewnością kupię go w takiej cenie, jeszcze nie raz :)
Dodam jeszcze tylko, że kupiłam go jakieś dwa miesiące temu, i zużyłam połowe opakowania- także w cenie promocyjnej, z taką wydajnością i jakością, myślę że warto się na niego skusić :)










Mieliście już ten korektor?
Jakie są wasze ulubione korektory?



Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego:)

17 komentarzy:

  1. Tego podkładu jeszcze nie miałam. Wypróbuję go chętnie, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22 stycznia

    Mam wrażenie, że firma eveline kopiuje opakowania z loreala - na pierwszy rzut oka, myślałam że to właśnie od nich korektor;)Ja już dawno przestałam używać korektorów - nie to, że nie potrzebuję;) ale nie maluję się tak mocno jak kiedyś. Chyba z wiekiem przyszło.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)
    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ulubieńców jeśli chodzi o tego typu kosmetyki, ponieważ już od dłuższego czasu przestałam wykonywać pełny makijaż. Dzięki za recenzję, w razie potrzeby będę wiedziała, gdzie szukać sprawdzonego i dobrego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Eveline i dużo dobrego słyszałam o linii Wonder Match ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego korektora jeszcze nie miałam- obecnie jestem wierna Kryolan - Dermacolor- u mnie naprawdę się on sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka sprawdzonych kosmetyków od Eveline. Tego korektora jeszcze nie znam :) Wydaje się spoko krycie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki tej marki, więc z chęcią wypróbuję ten korektor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. based on your review, the product is great...
    have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewidentnie wydajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt. Lubię niektóre kosmetyki Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący może wypróbuje na jakieś wyjście bo na codzień myśle ze jest zbyt ciężki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego korektora, ale ciekawy produkt. Ogólnie lubię kosmetyki marki Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji korzystać :) Ostantnio wgl się nie maluje ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. o ciekawe! w sumie uwielbiam catrice, ale może może

    OdpowiedzUsuń
  15. Raz na jakiś czas sięgam po korektor pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie bardzo sprawdził się ten korektor, zwłaszcza w połączeniu z podkładem z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)