#Bday Girl(29)

 Witajcie :)

Witajcie w dniu moich urodzin- tak, tak, dziś kończę 29 lat :D

Zgodnie z tradycją, nie może się obejść, bez urodzinowego postu i bez urodzinowej sesji zdjęciowej :)


Do tej pory, urodzinowe zdjęcia, robiłam u fotografów. W tym roku, po raz pierwszy, takie fotki zrobiłam sama. O tym dlaczego rzadziej robię zdjęcia u profesjonalistów, pisałam jakiś czas temu, ale przypomnę; rzadko z takich zdjęć jestem zadowolona. Wiadomo że fotograf zrobi lepsze zdjęcia, ale ja patrząc na nie, nie czuję się zbyt dobrze( przynajmniej odkąd sama zaczęłam siebie fotografować), a przecież to jest najważniejsze. Do tego dochodzi brak czasu, koszty. 


Tak więc w tym roku, po raz pierwszy, sama zrobiłam sobie urodzinową sesję zdjęciową. 

Oczywiście miałam plan by zamówić balony- cyferki, ale raz że w natłoku obowiązków zapomniałam o tym, a dwa nie opłacało mi się; po raz ostatni obchodzę 20 urodziny, za rok zmiana kodu.


Bardzo ciężko mi w to uwierzyć, że już za rok skończę trzydzieści lat- mega dziwnie się czuję to czytając, a co dopiero będzie gdy przyjdzie ten dzień...

Jednak na razie, ciągle pozostaje dwudziestką, tym bardziej że nie czuję się na prawie trzydzieści lat :P




















12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, zebys zawsze byla taka jak jestes 😉pieknie wygladasz, prosta stylizacja, szpilki wysokie , przepięknie. Miałaś na sobie rajstopy czy na gole stopy szpilki zalozylas? Na ostatnim zdjęciu wydaje sie troche jakby spuchly ci stopy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😀
      Tym razem założyłam rajstopy- od Gatty.

      Usuń
  2. Zycze Ci wszystkiego najlepszego. Duzo zdroweczka, wielu sukcesow blogowych, a takze spelnienia najskrytszych marzen ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego! ładnie Tobie w tej sukience. Osobiście nie mogę nosić ciasnych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia urodzinowe Kochana. Dużo zdrówka, radości i spełnienia wszelkich marzeń. ❤️

    Stylizacja świetna a buty jak zawsze odlotowe ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka, ostatnio baaardzo mi się takie podobają, sama kupiłam sobie podobną na sylwestra, z takim samym marszczeniem, ale u mnie tylko z tyłu. Ogólnie nogi to twój wielki atut, fajnie, że je podkreślasz! :D Przede wszystkim Wszystkiego Najlepszego kochana! Życzę wszystkiego co najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Kochana, spełnienia wszystkich marzeń :*. U mnie zmiana kodu już w marcu i też to do mnie jakoś nie dociera ;p. Zdjęcia wyszły super, pięknie wyglądasz i boska ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia urodzinowe! :)

    Trzymaj się cieplutko, spełnienia marzeń ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30 listopada

    Happy Birthday! You look amazing.
    https://www.exclusivebeautydiary.com/2022/11/chloe-nomade-absolu-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego 💗💗

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)