Futrzana kamizelka, niebieska koszula, jeansy rurki i botki na wysokim obcasie

 Witajcie :)

Witajcie w pierwsze dni listopada.

Z czym Wam się kojarzy ten miesiąc? 

Dla mnie z Świętem Zmarłych, Świętem Niepodległości, moimi urodzinami i... Bożym Narodzeniem w niemal wszystkich sklepach.

Nie będę się tu rozpisywać że zabija to klimat tych Świąt. Jeszcze pod koniec października, wybrałam się do Galerii Handlowej, by kupić lampkę nocną(bo poprzednia mi się zniszczyła). W większości sklepów, pojawiły się już Mikołajki, choinki, aniołki itp. Co by się nie rozpisywać, wrzucę mema, który to idealnie obrazuje:


Memy memami, ale myślę że można już przejść do głównego punktu postu, czyli zdjęć stylizacji :)





Zdjęcia robiłam pod koniec września, kiedy to po kilku tygodniach, deszczu i zimna, pojawiło się słoneczko:)

Niby deszcz mi nie przeszkadzał specjalnie, ale wiadomo jak jest słońce to humor od razu jest lepszy :)

Na zdjęciach oprócz pierwszej jesiennej stylizacji, widzicie też mgłę- tak, tak, to jedna z tych ostatnich sesji, robione poprzednim aparatem.

Nie wiem czy te futrzane kamizelki są w modzie nadal, ale ja je bardzo lubię- nie dość że są cieplutkie, to jeszcze stanowią fajny dodatek. Zazwyczaj noszę je na kurtce, tym razem (do zdjęć) zrezygnowałam z kurtki, kamizelkę zarzuciłam na niebieską koszulę. Do tego jeansy i botki na wysokiej szpilce :)

Całość zostawiam do oceny Wam- mam nadzieję że ta mgła na zdjęciach, nie przeszkadza za bardzo :)
















Futrzana kamizelka- Allegro

Niebieska koszula- Pakuten

Jeansy- Stardivarius

Botki- Wilady.pl



Do następnego :)



14 komentarzy:

  1. Stylizacja jak zawsze wspaniała, podobają mi się takie kamizelki, ale osobiście żadnej nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze przepiękna, te futerko i buty mega są😉 Ty w tych butach masz nogi do nieba. Jak ci się chodzi w takich wysokich szpilkach ? Dasz filmik na insta jak w nich chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wygodne one nie są, pewnie dlatego rzadko w nich chodzę, ale filmik nakręce, tylko nie obiecuje że będzie szybko :D

      Usuń
  3. Fajna jest ta kamizelka! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylówka zdecydowanie w moim guście. Tak właśnie uwielbiam się ubierać jesienią. Tylko botki czasem zakładam na grubszym obcasie, bo po kilku godzinach chodzenia, to nogi chcą odpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam wcale nie przeszkadza ta mgła :) Fajnie wyszło a i ta kamizelka wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kamizelka super mięciutka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka bardzo fajna i może pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy08 listopada

    I like your coat so much. It is perfect and look so elegant. You style it amazing.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że to za szybko z dekoracjami w sklepach. W ogóle mam wrażenie, że teraz komercja wygrywa w wielu aspektach, niszczy nasze oczekiwanie na dane święto... Przykre...

    Twoja stylizacja jest naprawdę świetna. A botki - rewelacja ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very good style
    The shoes are on point

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie wiem, czy są w modzie, ale jest tak śliczna, że nosiłabym nawet jakby była całkowicie niemodna <3.
    Co do klimatu w sklepach, też mnie wkurzało, ale zrozumiałam, kiedy zaczęłam na poważniej sprzedawać rękodzieło. Po prostu na święta jest największy utarg, ludzie chętniej wydają pieniądze i każdy chce ten czas przeciągnąć i jak najwięcej z tego zyskać 😅. Sama na siebie marudzę bo już miałam choineczki wystawić xD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładną stylizację stworzyłaś. Podoba mi się połączenie futrzanej kamizelki z koszulą. <3

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)