Beżowa czapka, ciemnobeżowy sweterek z ozdobnym łańcuszkiem, skórzane legginsy i wysokie karmelowe botki

 Witajcie :)

Mam mały poślizg, z publikacją tego postu( miałam go napisać i opublikować wczoraj, ale czas) mimo tego że jestem na zwolnieniu lekarskim i odpoczywam (nic poważnego), do końca tygodnia.

W domu jak to w domu- zawsze się coś do roboty znajdzie, i wychodzi na to że mimo iż nie pracuję to nie mam zbyt wiele wolnego czasu. A takie miałam ambitne plany! 

Nie jestem za bardzo przyzwyczajona do wolnego, odpoczynku, także z niecierpliwością odliczam czas kiedy pójdę do pracy- na szczęście idę w sobotę, to już niedługo, uff! :)

Póki co, mam sporo innych planów, chociażby napisanie kilku postów- dziś pierwszy z nich, ze stylizacją:)

Zdjęcia nie są stare, minęło jakieś 5 tygodni, od zrobienia ich.

To wtedy właśnie, mój stary aparat, odmówił posłuszeństwa i po zrobieniu nim, kilku zdjęć, musiałam użyć do kontynuacji sesji zdjęciowej telefonu komórkowego. Wiem że wiele osób robi zdjęcia telefonem, ja jednak jakoś nie umiem, i ta sytuacja nieco mnie zdenerwowała. Trochę żałuję tego, bo przez popsuty humor, nie chciało mi się robić zdjęć, a niedaleko była knajpka, gdzie znajdowało się sporo dekoracji na Halloween, typu dynie. Był plan by tam podejść, porozmawiać z obsługą i zapytać czy mogę sobie zrobić tam fotki, a skończyło się na zrobieniu zdjęć wśród jesiennej scenerii, chociaż stylizacja wydaje się idealna na teraz- zdecydowanie się ochłodziło, także bez czapki ani rusz (albo kapturka :D), sweterek także mile widziany :) Chociaż ubrałam skórzane legginsy, to chyba każde spodnie, będą pasować do tego sweterka. Nie byłabym sobą gdybym nie założyła butów na platformie :)


Zdaje sobie sprawę że kurtka to must have, ale wtedy było tak ciepło, że miałam inną, lżejszą kurteczkę, a i samą czapkę, założyłam tylko do zdjęć :)


























Sweterek- Magmac

Legginsy- Allegro

Czapka- Butik Latika



Dajcie znać co myślicie o całości :)
Do następnego :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jesienna stylóweczka- cały czas podziwiam za ten wysoki obcas :-) Przykro mi z powodu aparatu, zakup nowego to zawsze niestety wydatek :-( Poza tym życzę dużo zdrówka - zwłaszcza, że pogoda nas nie rozpieszcza obecnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jak zawsze 😘 sweterek i czapeczka w tym samym kolorze fajnie się zgrywają z czarnymi legginsami no i buty zawsze ładne i wysokie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat zdjęć. Bardzo jesiennie i pięknie. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Fajnie, że lubisz swoją pracę i nie możesz się doczekać soboty :)

    Botki miazga ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym chyba bardziej oversizowy sweter, żeby wyrównać proporcje :) ale spodnie mam takie same i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne dopasowanie. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ładna stylizacja, wyglądasz prześlicznie :) Miło popatrzeć na takie ciepłe jesienne zdjęcia. U mnie za oknem biało, widać że zaczęła się zima. Zobaczymy na jak długo :) Ten pierwszy śnieg to zawsze taki delikatny, zaraz topnieje.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylówka, idealna na jesień. I jakie ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, też lubię skórzany dół :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość super się prezentuje! Buty boskie, ale niestety nie dla mnie, bo gdy jest teraz jest ślisko to zaraz bym glebę zaliczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21 listopada

    Such a beautiful sweater. I like this outfit so much, it is perfect combination of Fall. Thank you for inspiration.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja. Wygodny sweter, a buty dodają pazura

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. A botki odjazdowe. W ogóle lubię beżowy kolor jesienią :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odebrania stylizacja i cudowne ze na końcu dodałaś film

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na wolnym też nie mam wiecznie czasu

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)