Zielona parka, zielone botki na platformie, jeansy rurki i czarna bluzka

 Cześć :)


Aż ciężko w to uwierzyć, ale mamy już nie tylko ostatnie dni października, ale i ostatnie tygodnie 2022 roku.

Czas pędzi nieubłaganie, jak w piosence Sidney Polak: „..coś jest, a później tego nie ma...”, na przykład mój aparat :D

Dziś przed Wami, pierwsze zdjęcie robione moim nowiutkim aparatem fotograficznym, i przy okazji,  kolejna jesienna (w sumie na wiosnę, też będzie pasować :)) stylizacja :)


Zdjęcia robiłam niedawno, więc w sumie są to najnowsze fotki. Miałam o tyle szczęścia, że gdy już kończyłam sesje, zaczęło padać. Udało mi się zrobić jeszcze kilka zdjęć, i nakręcić filmik, który pojawił się na moim Instagramie. Dopiero przerabiając i oglądając te zdjęcia, zauważyłam że rzeczywiście poprzedni aparat zakończył swój żywot i pogoda nie miała z tym nic wspólnego.

Publikując pierwsze fotki, z tej sesji, na Instagramie, wspomniałam że poprzedni tydzień, zapowiadał się ciężko. Rzeczywiście nie był lekki ale z zupełnie innego powodu. Cieszę się że jest on już za mną, ale już na horyzoncie pojawia się zapowiedz kolejnych takich, niezbyt przyjemnych dni. Jedyne czym się pocieszam, to to że może się okazać że to wszystko to mój strach, że mimo wszystko będzie dobrze...

Trzymam się tej myśli, w międzyczasie zajmując głowę i umysł czymś innym; w ostatnich dniach pracowałam nad postem Halloweenowowym, który pojawi się na blogu, już za kilka dni :)

Tymczasem zapraszam Was do oglądania kolejnej porcji zdjęć, mojej stylizacji.

Zieloną parkę połączyłam z botkami w tym samym kolorze- nie muszę dodawać, że lubię ten kolor? ;)

Do tego jeansy i czarna bluzka i stylizacja na jesienny( lub wiosenny) spacerek gotowy.

Buty może i się nie nadają na długie wędrówki po mieście, ale zawsze można je zmienić na wygodniejsze ;)
















Parka- Ascella.pl

Jeansy- Reserved

Botki- Hers.pl

Bluzka- Wassyl.pl






Dajcie znać co myślicie o całości :)

Do następnego :)












10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się. ;) Wszystko do siebie dobrze pasuje. ;) Brawo za filmik! To fajne urozmaicenie wpisu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka. Zdecydowanie w moim guście.A botki to już w ogóle totalny sztos. Podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym w takich obcasach nie pospacerowała,ale prezentują się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:) super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like so much your Autumn outfit. Combination of colors is perfect for Autumn and your boots are amazing.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik, idziesz do przodu i to ważne, rozwijasz się :)

    Świetne te botki, wręcz wystrzałowe :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Czas leci bardzo, bardzo szybko. Nawet nie wiem kiedy! Morał z tego by korzystać z każdej chwili jaką mamy :) Wyglądasz pięknie w tej stylizacji, wszystko do siebie idealnie pasuje :) Cudowny, jesienny look! :) Pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka i w kolorach jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)