#Likeafitgirl- sportowa stylizacja Pepco&Cardio Bunny, Decathlon + aktualizacja ćwiczeń

 Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was, z kolejną sportową stylizacją :)

Aż trudno uwierzyć, że te zdjęcia wykonałam kilka tygodni temu- teraz ciężko wyjść z domu, w takich ciuszkach, bez kurtki. Ciężko też biegać- niestety tą aktywność fizyczną, muszę odłożyć na kilka miesięcy, albo do czasu aż pogoda się nie unormuje; nie wykluczam biegania zimą, bo bardzo polubiłam tą formę aktywności :)


Niezależnie od pogody, zostają jeszcze siłownie- czy to fitness kluby, czy domowe; pamiętajcie że ciało, mięśnie nie rozpozna czy ćwiczy się w domu, czy na siłowni, aczkolwiek znam osoby, które w domu, nie mogą się zmotywować do ćwiczeń- no ja, nie mam z tym problemu, ale każdy lubi co innego i nie widzę w tym nic złego.


Pierwszy post, o ćwiczeniach w domu, publikowałam na początku roku- od tego czasu dużo się zmieniło, nie tylko schudłam, ale trochę zmieniłam częstotliwość ćwiczeń, dodatkowo je urozmaicając, dodając inne treningi, ponieważ już wpadłam w jakąś monotonie; ile można ćwiczyć te same ćwiczenia???

Tak więc, zapraszam Was do oglądania kolejnych zdjęć, a we wcześniejszej części postu, pokaże Wam, nowe ćwiczenia, które wykonuje w domu :)




Brzuch



W związku z przeprowadzką, aby nie przeszkadzać sąsiadom za bardzo (aktualnie mieszkam na piątym piętrze), swoimi podskokami podczas ćwiczeń,  postanowiłam zamienić trening Fit Kobietki, na taki, który nie ma aż tylu podskoków, biegów itp-jednym słowem jest cichszy :)

Tak oto trafiłam na zestaw ćwiczeń Kasi- od sąsiadów nie słyszałam słowa skargi, treningi dają efekty, a kanał Kasi tak polubiłam, że przemyciłam kilka innych ćwiczeń, do siebie ;)


Pośladki



Aby trochę urozmaicić, trening pośladków, postanowiłam dodać ten zestaw ćwiczeń, do swoich treningów, ćwicząc go naprzemiennie, z treningiem Moniki Kołakowskiej, jednak dalej jako rozgrzewkę stosuje ćwiczenia Pauli :)



Ramiona 



Wcześniej nie przywiązywałam wagi do ramion. Jakoś rok temu zaczęłam tą partię ciała ćwiczyć, podczas podnoszenia walizki w pociągu, czy na strzelnicy, odkryłam że treningi dają efekty, więc postanowiłam dołożyć kolejny zestaw ćwiczeń na ramiona :)



Interwał




Podobny trening do Fit Body Ani Lewandowskiej, z którego też zrezygnowałam.
Dlaczego? 
Z powodu mojego stawu skokowego- po kilku miesiącach ćwiczeń, znów zaczęła mnie boleć noga. 
Po kilku tygodniach przerwy próbowałam, wrócić do Fit Body, ale noga nadal mnie bolała i zrezygnowałam z tego zestawu ćwiczeń.

Niedawno znalazłam ten interwał Moniki- noga mnie po tych treningach nie boli, jednak ćwiczę ten zestaw, dwa razy w miesiącu :)





Zostawiam Wam też link do swojej playlisty do ćwiczeń na Spotify :



https://open.spotify.com/playlist/5MGzIHF30iNNQdMVYf0sY7?si=1uu6GaDaQICKYVBMhryuAw&utm_source=copy-link



Oraz zdjęcia kolejnej sportowej stylizacji :)

Komplet z fotek, mam już od prawie  roku, był to mój pierwszy sportowy strój, który kupiłam w Pepco.

Kolejny, też z Pepco, był gorszy jakościowo- zniszczył mi się po niecałym miesiącu.

Ten, póki co, jest w bardzo dobrym stanie :)


Wybaczcie jakość zdjęć- zdjęcia robione niemal na spontanie, przy ostatnich promieniach, zachodzącego, wrześniowego  słońca :)













Sportowy komplet- Pepco&Cardio Bunny

Buty- Decathlon


Dajcie znać co myślicie o stylówce :)

Do następnego :)




9 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać aż zacznę znowu ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ćwiczenia, każdy znajdzie coś dla siebie :) Super ten zestaw, pasuje do Twojej figury :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, chyba muszę zacząć ćwiczyć 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny komplet :D Mi dzisiaj właśnie przyszedł komplet se Strong Pointu ;)
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie teraz bieganie to głownie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę też wzmocnić ramiona, gdyż widzę, że mam bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już Cię noga nie boli.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)