Biała koszula, czarna spódniczka, cieliste rajstopy i czarne botki

 Witajcie :)

Witajcie w tą deszczową sobotę- cóż mimo tej pogody, nastrój mam całkiem dobry, mam nadzieję że i Wy, drodzy czytelnicy również :)

Deszcz w zasadzie przeszkadza mi tylko w sytuacji, gdy chcę zrobić zdjęcia- pomijając to, zazwyczaj jak mam ochotę na spacer, biorę parasol i idę.

A gdy podczas zdjęć, pada deszcz, zawsze można zrobić zdjęcia w domu- tak jak w przypadku, fotek stylizacji z dzisiejszego postu:)


Jaki był wrzesień, wszyscy widzieli- deszczowy, niezbyt ciepły. Takie też były pierwsze dni października.

Później zrobiło się nieco cieplej, zrobiło się słonecznie- wykorzystałam tą okazję, na kilka jesiennych sesji zdjęciowych, takich z kolorowymi liściami, słoneczkiem :)

Zanim jednak to nastąpiło, czekała mnie wymiana aparatu fotograficznego- przeglądając zdjęcia, teraz dopiero widzę, że od dłuższego czasu nie robił on zdjęć tak jak powinien, tj pojawiała się jakaś dziwna mgła na zdjęciach. Nie pomogło czyszczenie go. Podczas robienia zdjęć z dzisiejszego postu, byłam przekonana że winna jest pogoda, bo wówczas było deszczowo i pochmurnie. Mogłam zrobić zdjęcia innego dnia, ale że byłam już przygotowana na fotki, stwierdziłam że zrobię je w domu.

Co do stylizacji; klasyka. Czarna minispódniczka i biała koszula, to ubrania które każdy ma w swojej szafie.

Każdy z tych elementów można połączyć z innym ubraniami, dzięki czemu mamy stylizacje na każdą okazję.

Ja tym razem postawiłam na cieliste rajstopy i czarne botki- wydaje mi się że lepiej by wyglądały czarne rajstopy, ale może mi się tak wydaje...

Całość zostawiam Wam do oceny :)












Koszula- Kik

Spódniczka- Aliexpress

Botki- Kik

Rajstopy- nie pamiętam gdzie kupiłam :D




Do następnego :)









12 komentarzy:

  1. Super klasyczna stylizacja :) Dobra na większość okazji, jak również na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie bieli i czerni. Klasycznie i z klasą :)

    Ja tak jak Ty chwytam parasol i idę na spacer gdy pada :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka klasyka zawsze przydaje się w garderobie :) Świetny zestaw! Szczególnie spodobały mi się te czarne botki! Właśnie takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka zawsze się obroni. ;)
    Fajnie wyszło. Dawno nie miałam na sobie czarnej spódniczki w połączeniu z białą koszulą. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka zawsze się obroni :) Ja bym jeszcze dodała jakiś pasek, żeby zaznaczyć talię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute look! I like the skirt with this shirt. They compliment each other well.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Klasyka to zawsze strzał w dziesiątkę :) Wyglądasz super! Według mnie każdy powinien mieć coś klasycznego w szafie, sprawdzi się to na wszystkie okazje :) Super zdjęcia! Ja wolę robić zdjęcia gdy nie pada, jak pada to siedzę w domu i tylko czekam na słońce ^^ W sumie, mogłabym robić zdjęcia w domu, ale to może już po remoncie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka stylizacja. Prześlicznie wyglądasz Kochana. Hehe z aparatem od razu mi sie przypomniała historia z weekendu. Co prawda aparatu nie mam i zdjecia telefonem robiłam, ale wkurzalam się, bo jakiś zamglony paseczek na każdym zdjeciu wyszedł. Jakby poświata dziwna i popsuła każde zdjecie. Okazało się, że z etui jakiś włosek wyszedł i mi tak pięknie fotki "ozdobił" a też myślałam, czy coś nie tak z aparatem, czy z światło dziwnie padało 😅.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klasyczne stylizacje i takie połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie stylizacje zawsze są w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)