Czerwona koszula w kratkę, czarne rurki i ozdobne czarne botki na platformie

 Cześć:)

Jak tam spędziliście Halloween?

W tym roku, jakoś nie miałam ochoty na makijaże\przebieranki (jak dla mnie cały 2021 rok, był i jest niczym Halloween) ten wieczór spędziłam w towarzystwie znajomych, bez żadnych przebieranek- cóż, nadrobi się w karnawał (przynajmniej taką mam nadzieję :P) 

Wizytę na cmentarzu, odłożyłam na późniejszy termin- jak już nie będzie takich tłumów (robię tak, od ładnych kilku lat)

Mam nadzieję że pogoda dopisze.

Dzisiejszy post nie jest jednak o pogodzie, Halloween itp. - dziś mam dla Was, kolejną, jesienną stylizacje :)

Do tych zdjęć podchodziłam dwa razy, z prostej przyczyny- zdjęcia zrobione za pierwszym razem mi się nie spodobały.  Mówi się że do trzech razy sztuka, mi wystarczyły dwie próby. 

Z tymi zdjęciami, mam nie tyle ciekawe co zabawne wspomnienie; w trakcie sesji, postanowiłam sobie zrobić przerwe. Usiadłam na ławeczce, obok krzaków. Nie powinno więc nikogo dziwić, że wokół było mnóstwo robactwa. Siedzę sobie na tej ławce, jednym okiem przeglądając zdjęcia, które już zrobiłam, a drugim monitorując robactwo, aby nie upatrzyły sobie mnie jako celu spoczynku (?) 

Postanowiłam skończyć przerwe i wrócić do zdjęć. Obejrzałam dokładnie całe ubranie, i na rękawie zauważyłam coś dziwnego, czarnego... Dla mnie było logiczne, że to jakiś robak, więc zaczęłam uderzać w to coś, piszcząc przy tym i dostarczając mijającym mnie ludziom, rozrywki. Po chwili, zauważyłam że to coś czarnego, to... guzik. Tak, tak, przez kilka sekund, biłam guzik, myśląc że to jakiś robak :D

Dalsza część zdjęć, przebiegła już bez problemów :)

Jeśli chodzi o stylizacje- uwielbiam czerń i czerwień. Zazwyczaj wychodzi z tego elegancka stylizacja,  tym razem wyszła luźna. Te kolory mi się nigdy nie znudzą, podobnie jak koszule w kratkę. W tej stylizacji, taką koszule połączyłam z czarnymi rurkami, oraz botkami na platformie. 

Nie wyobrażałam sobie, nie uchwycić siebie na tle muru, ozdobionego uliczną sztuką :)

Reklamówkę na zdjęciach, musicie zrozumieć- nie chciałam siadać na schodkach i brudzić spodni ;)

























Koszula w kratke- no name\lokalny sklep

Czarne rurki- no name\lokalny sklep

Botki- Ciara.pl



Dajcie znać co myślicie o całości :)

Do następnego :)

24 komentarze:

  1. Buty świetne, wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo podobają mi się takie koszule w kratę. Na halloween nic nie robiłam 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się podoba. Ja właśnie szukam takiej koszuli dla siebie. Na jesień idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like all things that you choose. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule w kratkę! Twoja jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute style darling

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Ja Halloween spędziłam w domu :D Ale też było super :)
    Wspaniała stylizacja, uwielbiam czerwoną kratę, mam bardzo podobną koszulę w szafie :) Wyglądasz pięknie! Uwielbiam taki styl :) Taki z pazurkiem, trochę rockowy! Genialne połączenie, proste a efektowane. To lubię :) Naprawdę bomba!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koszule w kratkę :)
    Ślicznie wyglądasz, pięknie wszystko zestawiłaś :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja, moją uwagę zwróciły zwłaszcza botki. Twój uśmiech jest obłędny :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty świetne, wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, jesienna stylizacja. Ja również niespecjalnie lubię chodzić na groby bliskich w tym"gorącym" czasie. Kilka dni później i w zadumie można spokojnie nadrobić. Bez ciekawskich spojrzeń i niepotrzebnych spotkań z dawno niewidzianymi znajomymi.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w tym roku pierwszy raz na Halloween się bawiłam i nawet chodziłam z siostrą po słodycze. Stara baba ze mnie ale musiałam nadrobić dzieciństwo XD. (na złość księdzu bo mnie ostatnio denerwuje ;p)
    Niezła przygoda z tym guzikiem :P. Czasem się zdarza. A stylizacja super <3. Uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie, bardzo pasuje Ci czerwony kolor :D Historia z guzikiem - robakiem ekstra, uśmiałam się, ale i tak bywa. Sama bym pewnie tak zareagowała, gdybym siedziała w okolicy robactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful combination. Black and plaid are always good idea. You look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice look ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz, koszula idealnie pasuje Ci do spodni :)
    Ja spędziłam Halloween w domu ze znajomymi i rodzinka mieliśmy małą domówkę.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie super figurę nóg podkreślają:) robako-guzik mógł przyprawić o dreszcze też bym tak miała na pewno haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, mam podobną koszulę i lubię ją nosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great styling! You look so gorgeous.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lili wspaniale wyglądasz. Super stylizacja, a reklamówką się nie przejmuj, bo prawie jej nie widać.
    Hallowen nie jest w moim stylu a na grobach byliśmy tydzień wcześniej aby wszystko na spokojnie objechać. A za tydzień ruszymy w najdalszą trasę.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)