Soraya Just Glow Tonik Złuszczający- moja opinia

 Cześć :)

Jeśli chodzi o moją pielęgnacje twarzy, poświęcam na to naprawdę sporo czasu i uwagi. Wieczorny rytuałał, składający się z demakijażu, to wręcz obowiązek. Oprócz płynu\chusteczek do demakijażu( w zależności od tego czy jestem w domu, czy w podróży) równie ważny jest dla mnie tonik. Istotne też jest zmienianie tych kosmetyków, aby nie stosować cały czas tych samych kosmetyków( aby skóra się do nich za bardzo nie przyzwyczaiła). To z kolei sprawia że często szukam nowości, testuje je, a następnie chętnie się z Wami dziele, swoją opinią na temat danego produktu. Dziś czas na kolejną recenzje:


Soraya 

Just Glow
Tonik Złuszczający






Z kosmetyków  tejże marki, w ostatnich latach korzystam rzadko. Jeszcze dziesięć lat temu, w weekendy chętnie się smarowałam balsamem z drobinkami i biegłam na imprezkę. Cóż czasy się zmieniły, na imprezy chodzę rzadziej, w weekendy zamiast na party, chodzę na spacery z koleżankami, oglądam serial\czytam książke, ewentualnie sprzątam- tak jak po ostatniej sesji zdjęciowej, gdzie cały dzień biegałam z aparatem i statywem, a wieczorem szorowałam łazienkę ;)
Wieczorami standardowo zmywam makijaż, myje twarz i przecieram ją tonikiem. 
Tonik Soraya Just Glow kupiłam przez przypadek- skończyło mi się kilka kosmetyków, więc trzeba było uzupełnić zapasy. Podczas spaceru między półkami, w drogerii Natura, przypomniało mi się że kończy mi się tonik. Just Glow kusił mnie fajnym opakowaniem no i ceną (ach te promocje ;))
Wylądował w koszyku, następnie w mojej łazience, gdzie zaczęłam go testować. 
O tym jak on się u mnie sprawdził, przeczytacie w dalszej części postu- miłej lektury ;)


Od producenta:


Zafunduj skórze zastrzyk energii i zachwycaj naturalnym blaskiem, dzięki składnikom, które upiększają, oczyszczają ​ i zniwelują niechciane rozszerzone pory ;-)​


Co ma w sobie?​

- Witamina C – rozjaśnia, widocznie upiększając skórę​

- Kwas glikolowy – lekko złuszcza i nadaje skórze promienny wygląd​

- Niskie pH ~ 4 – przywraca równowagę Twojej skórze​

- Uzależniający zapach – to mix cytrusów, zielonego jabłuszka i granatu.














Skład:


Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hydroxide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Caprylyl Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, CI 19140








Kosmetyk otrzymujemy w małej plastikowej buteleczce, zamykanej na klik. Zamknięcie dział bez zarzutu.







 Na buteleczce mamy etykietkę z informacjami o produkcie. Etykiekta i kosmetyk mają żółty kolor. Tonik jak to tonik- ma rzadką, lejącą się konsystencje. Jeśli chodzi o zapach- po otwarciu buteleczki, w nos uderza nas słodka, owocowa woń, przypominająca sok jabłkowy. Niestety po wylaniu kosmetyku na wacik, zapach nie jest już taki przyjemny, ale też nie jest przykry - da się przeżyć ;)

Producent obiecuje nam że tonik rozjaśnia, upiększa, złuszcza skóre, nadając jej promienny wygląd, przywraca jej równowagę oraz ma przepiękny owocowy zapach - w rzeczywistości (przynajmniej mojej) zauważyłam tylko tyle że tonik utrzymuje równowagę skóry, ma piękny i owocowy zapach no i szkodzi mojej cerze (nie zapycha jej, nie uczula, nie podrażnia, nie wysusza)
Żadnego rozjaśnienia, złuszczenia itd. nie zaobserowałam. 
Szczerze mówiąc, nie oczekiwałam tego- kupując ten tonik, liczyłam na to że nie zaszkodzi mojej cerze.
Tutaj się nie zawiodłam:)

Kosmetyk kosztuje prawie 14 złotych- ja jednak kupiłam go na promocji, za niecałe 8 PLN.
Po sześciu tygodniach używania go dwa razy dziennie, została mi jeszcze połowa kosmetyku- myślę że na dwa miesiące wystarczy :)
Tonik Soraya Just Glow można kupić m.in w Drogeriach Natura.
Jeśli szukacie, dobrego,  i wydajnego kosmetyku- naprawdę polecam Wam ten tonik.
Sama napewno jeszcze do niego wrócę- najpewniej gdy będzie można go kupić, w promocyjne cenie ;)


Mieliście już ten tonik?
Używacie kosmetyków Soraya?
Jakiego toniku używacie?

Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego :)





20 komentarzy:

  1. Jak dotąd nie stosowałam jeszcze nic od Soraya :) Nie wiem czemu, ale jakoś nigdy mi nie po drodze z tymi kosmetykami :)

    Świetnie, że polecasz ten produkt, że się sprawdził i jest wydajny to najważniejsze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cena promocyjna korci do zakupu:) skład całkiem też spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na sympatyczny produkt. Muszę mu się przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Lubię tę markę, miałam kilka razy okazję testować jakieś produkty do pielęgnacji od Sorayi :) Zawsze sprawdzały się dobrze. Tego konkretnego toniku nie miałam, ale jak tylko będę miała okazję na pewno go wypróbuję :) Fantastyczna recenzja kochanie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być bardziej świadoma swojej pielęgnacji twarzy. U mnie raczej kończy się na zmyciu makijażu chusteczkami o ile się pomalowałam, a tak to raz na jakiś czas krem :D
    Ale w sumie ciekawy jest fakt testowania nowych kosmetyków, po to, żeby skóra się zbytnio nie przyzwyczaiła do poprzednich ;)
    Firmę znam, ale nie miałam okazji jej testować :)
    Promocje to zdecydowanie najmocniejszy magnes na kobiety :D
    Super, że tak dobrze się sprawdził. Cena i wydajność również kuszą :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. most beauty product with vitamin c is super amazing

    Glowyshoe's blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zdecydowanie kusząco i cena jak najbardziej przystępna dla kieszeni :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam z tej serii galaretkę do mycia twarzy, reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt i jaki tani 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt :) Cena również atrakcyjna!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kosmetyki z tej serii i świetnie się u mnie sprawdzały (oprócz maseczki) peel off). Już od dłuższego czasu mam ochotę wypróbować ten tonik, czekam tylko aż gdzieś spotkam go w promocji 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem, gdy byłam w Hebe zastanawiałam się, czy nie kupić tego toniku ^^ Teraz myślę, że chyba go jednak wypróbuję!

    Zapraszam do mnie: https://mira-bell.blogspot.com/2021/11/wszystko-o-co-chciaam-zapytac-skadacza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena na pewno kusi do zakupu. Nie miałam go, aktualnie kupiłam z Lirene, ale pewnie się skusze, bo lubię testować nowinki.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you very much for the interesting review and beautiful photo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten tonik :) Bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. it sounds really nice! it's good you enjoyed it and recommend it!

    Hope that you had a great weekend :) We made the most of the warm sunny days after a rainy week :)

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  17. This tonic seems like a great product. Thank you for sharing review.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh this sounds like a good tonic darling
    I like the packaging

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja przez ostatnie lata też bardzo dokładnie wykonuję pielęgnacje i demakijaż. Miałam ten tonik i się z nim polubiłam. Z pewnoscią jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie pielęgnacja twarzy również jest cholernie ważna i też staram się zmieniać kosmetyki, ale ostatnio ciągle trafiam na jakieś buble:/
    Z kwasem glikolowym do tej pory miałam styczność tylko w krwawym peelingu i polubiliśmy się, ciekawy jakby ten tonik spisał się u mnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)