#wassyloutfit - stylizacja z bordowym body koszulowym ,czarną skórzaną spódnicą ,bordowymi szpilkami i rajstopami

Cześć ☺
Jak tam po weekendzie?

Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków za moją sesję zdjęciową - udała się ☺
Nie chciało mi się jechać na wieś - myślę że w ten weekend tam pojadę ,bo już mam w planach kolejny outfit do sfotografowania 😉
Ostatnią sesje zrobiłam w lesie i cieszę się że mimo wszystko zrobiłam te zdjęcia w sobotę ,bo w niedzielę pogoda totalnie zwariowała ; wiało i naprzemiennie świeciło słońce i padał deszcz...

Ostatnie dni ,upłynęły mi pod znakiem braku jakiegokolwiek motywacji ,szczęśliwie ta zła passa minęła i już jest ok ☺


W zatrważającym tempie minął maj ,głównie pod znakiem łagodzenia kolejnych restrykcji.
Zdaje sobie sprawę że poprzednie zdanie brzmi ,niczym fragment postu z serii podsumowanie miesiąca i że powinno się tu niebawem pojawić ale kilka dni temu stwierdziłam że likwiduje tą serię
Po pierwsze ; zazwyczaj na bieżąco Was tu informuje o tym co u mnie słychać
Po drugie ; kosmetyki - ich recenzję zazwyczaj też się tu pojawiają
Powiem Wam że pisanie podsumowań miesiąca zajmowało mi co najmniej kilka dni - a i tak rzadko byłam zadowolona z tego co pisałam ,więc po co się męczyć ?
Zostaje jeszcze kwestia filmów ,książek czy seriali które obejrzałam - a gdyby tak opisywać to w oddzielnym poście ?
Podsumowanie miesiąca było zazwyczaj najdłuższym postem i zdaje sobie sprawę że mogło być męczące dla niektórych czytanie tego wszystkiego ☺
Myślę że i dla Was będzie fajnie gdy recenzję ksiazek czy filmów będą zawarte w oddzielnym poście ,prawda ?

Zobaczymy jak to wyjdzie ,w wersjach roboczych czeka na opublikowanie recenzja książki którą ostatnio przeczytałam czyli Lot 202 

A tymczasem zapraszam do kolejnej stylizacji ,której zdjecia robiłam podczas lockdownu.
Pierwotnie planowałam opublikować ta stylizacje ,ale przez przypadek znalazłam te zdjęcia (nawiasem mówiąc jest jeszcze jeden outfit ,ale jego zdjęcia postanowilam zostawić na jesień ,gdyż jest on właśnie taki typowo jesienny ) i żeby nie zalegały mi tam gdzieś (nie wiem jak jest u Was ,ale u mnie ,im dłużej te zdjęcia leżą ,tym trudniej jest mi później je opublikować ,albo wogule ich nie publikuje )


Większość z tych rzeczy zamówiłam w sklepie Wassyl
Przez to koszulowe body  ustawiłam się bokiem ,bo powiem Wam że okropnie mnie drażni ten ogromny dekolt
Co kto lubi ,ale ja za takimi dekoltami nie przepadam ,a z drugiej strony ta bluzka idealnie pasowała do tej spódnicy - z której jestem całkiem zadowolona 😉
Pozostała resztę utrzymałam w tej samej kolorystyce - bordowe szpilki i czarne cienkie rajstopy
Makijaż oka  wykonany paletka Karaja Makeup - wonder sculpt ,ale o niej się rozplywalam już w ostatnim podsumowaniu miesiąca ,no i dalej się nią zachwycam 😍
Rzęsy - tym razem aż trzy rzędy ,aż się zdziwiłam że mi tak łatwo i sprawnie poszło klejenie
Potem było gorzej ,bo przez przerwę ,lockdown odzwyczaiłam się i do tej pory jeszcze mam z tym lekki problem 😕
Myślę że niedługo znów wrócę do tej wprawy 😉













Bordowe body koszulowe - Wassyl.pl

Czarna skórzana spódnica - Wassyl.pl

Rajstopy - Marilyn

Bordowe szpilki - Wilady.pl

Rzęsy - ManyLashes 

Makijaż oka - Karaja Makeup Wonder Sculpt 



Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji 🙂

Do następnego 😘







39 komentarzy:

  1. I love this color! The red really adds so much beauty tothis outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful outfit. You look amazing.

    New Blog – https://www.bibliothequeduparfums.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś bluzki przodem:( Fajnie wygląda z tą spódnicą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie:D apeluję o fotę z przodu:D

      Usuń
    2. Dziewczyny zdjęcia w tej koszuli ,z przodu są tu:
      http://lili-93.blogspot.com/2020/03/dwie-pierwsze-wiosenne-stylizacje-2020.html?m=1
      I tu :
      http://lili-93.blogspot.com/2020/03/bordowa-stylizacja-z-czarna-skorzana.html?m=1

      Usuń
  4. Piękny odcień czerwieni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealna na randkę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Petarda z Ciebie! :) body jest prześliczne :) Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka ma fajne rękawy. ;) U mnie też pogoda ostatnio płata figle, ciężko o dobre oświetlenie. Mam jednak nadzieję, że jutro uda mi się zrobić zdjęcia. ;)
    Życzę Ci przyjemnego wieczorku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja idealna na randkę. Wszystko wygląda elegancko i ze smakiem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ! Uwielbiam tamie spódnice ❤️ U mnie w niedziele tez pogoda była koszmarna i az strach było wyjsć z domu. Ja u siebie na blogu tez nie mam postów z podsumowaniem miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu sexi 🧡🧡 Super na jakąś randkę czy bardziej elegnacką imprezę:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie połączenie takich kolorów, a cała stylizacja jest piękna! I co ważniejsze - pasuje Ci ♥
    jeśli chodzi o sesje to tak jak mówisz, lepiej nie odkładać czegoś na później bo wychodzi na to, że kolejny dzień pogodowo nie był łaskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię zakupy na wassyl.pl miałam stamtąd mnóstwo rzeczy:) pięknie się prezentujesz! idealne wyjście na randkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. excellent outfit for summer....It seem your place getting warmer now.

    Have a wonderful season.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26 maja

    Nie lubię skóry jeśli chodzi o element ubioru więc to zupełnie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałem, że to hiszpanka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kobieca stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27 maja

    Podoba mi się spódniczka :D Świetna stylizacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze to strój idealny na sexi randkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że udało Ci się wykonać fotki na których Ci zależało :) Czekam na efekty na blogu :)
    Wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)
    Boskie szpileczki :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie prezentuje się to body koszulowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne połączenie body i spódnicy, pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, robi wrażenie idealna stylizacja na randkę! Dobrze że zła passa minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz super! Bordowy to zdecydowanie Twój kolor :) Oglądałam tę bluzkę w sklepie. Faktycznie dekolt ogromny. Ja też nie czułabym się w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te body mają taki piękny kolor! ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. uuuuu dziewczyno figurę to Ty masz niesamowitą! Wyglądasz jak milion dolarów! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna bluzeczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna spódniczka, ogólnie ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice blouse! ❤️❤️❤️ Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! To body to wygląda mistrzowsko. Co za figura! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze wyglądasz wspaniale kochana! Uwielbiam takie eleganckie stylizacje z czerwienią!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz bardzo fajnie na czerwono i czarno. Pończochy i buty dodają elegancji.
    Piękne zdjęcia, Lili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to nie pończochy tylko rajstopy

      Usuń
  32. Ta kolorystyka bardzo Ci pasuje :D mimo wszystko szkoda, że nie pokazałaś przodu, bo jestem go bardzo ciekawa ;) A body to dobry patent, bo mi koszule zawsze wychodzą ze spódnic albo spodni :P za bardzo się wiercę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie robię posumować bo zajmują za dużo czasu i zbyt długie posty by wyszły z samymi powtórzeniami :). Może znów zrobię ogólne podsumowanie całego roku, tylko czy ten warto będzie podsumowywać xD. Mnie też ostatnie dni męczyły, głównie przez zmienną pogodę. Dopadała senność i nic się nie chciało, ale jest lepiej. Dobrze, że sesja się udała i życzę powodzenia przy kolejnych :)
    A stylizacja bombowa, bardzo seksowna i elegancka. Zmysłowo w niej wyglądasz :) chociaż za dużymi dekoltami ja też nie przepadam :)W sumie jeszcze zależy jak na mnie leży ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Have a great week! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, super figura i piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)