Brązowa bluzka ,czarna minispódniczka,czarne rajstopy ,ramoneska i szpilki

Witajcie kochani 😘

Jak Wam minął pierwszy tydzień maja?
Kto z Was od poniedziałku, zaczął już normalnie pracować?
Koniecznie dajcie znać 🙂
Dziś na blogu powrót do stylizacji- już w kolejce czekają kolejne outfity 😉
Tak więc let,s get it started 

Po weekendzie majowym wróciłam ze wsi ,mimo że ja na powrót do pracy poczekam sobie jeszcze przynajmniej 2 tygodnie.
Wróciłam ponieważ liczyłam na to że dotrze do mnie mój zestaw startowy do paznokci ale nie został jeszcze wysłany - ze sklepu gdzie go kupiłam dostałam informację że przez epidemie wysyłka będzie opóźniona;nie tyczy się to tylko tego jednego sklepu tak więc osoby które robią zakupy online niech będą przygotowane że ich zakupy dotrą do nich później nieco.
Gdy tylko dotrze zestaw ,napewno go pokaże na moim InstaStory i oznacze- nie tak jak to zrobiłam w przypadku farbowania włosów- po cichu
Ale pomyślałam że podlinkuje Wam tu na blogu farbę- fryzjerzy nie pracują, a gdy już pootwieraja to ktoś może nie iść z obawy.(No widzę w statystykach bloga że chętnie odwiedzacie pościak na temat uczulenia na PPD ,gdzie podałam link do innej farby; TO TEN POST)
Farbę zamawialam tu :
https://sklep.esstetica.com.pl/freelimix-2-bardzo-ciemny-braz-100ml.html

Nie jest to tzw farba drogeryjna zresztą jeśli chodzi o kosmetyki do włosów od dobrych kilku lat nie kupuje ich w drogeriach, tylko w hurtowniach fryzjerskich.
I tu jest mały haczyk;w przypadku zakupu farby w hurtowni trzeba jeszcze dokupić oksydant czyli utleniacz.
W tym przypadku zasada jest taka: ciemne włosy(tj farba) = małe  stężenie oksydantu.
Więcej o tym poczytacie tu:
https://www.hairstore.pl/blog/jak-dobrac-oksydant-do-farby-do-wlosow/





A co do stylizacji;pamiętacie tą brązową bluzkę?
Pokazywałam Wam ją TU ,a dziś pojawia się w wiosennej stylizacji, w towarzystwie czarnych ubrań;minispodniczki ,szpilek, rajstop i skórzanej kurtki.















Bluzka- ButikLatika

Minispódniczka- ModomaniaShop

Rajstopy - Gatta 

Szpilki na platformie- Czas na buty


Rzęsy- ManyLashes

















Dajcie znać w komentarzach, co myślicie o całości 🙂

Do następnego 😘





44 komentarze:

  1. Bardzo ładny outfit, chętnie bym go założyła :)
    A co do włosów to ja na razie nie farbuję. Chcę rozjaśnić we wakacje, ale lepiej poczekam na fryzjera

    Życzę miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na stylizację i się doczekałam. ;)
    Bluzeczka ma ciekawe rękawy, jeszcze takich nie widziałam. ;)
    Maj mija mi dobrze, chociaż ostatnio nie mam za bardzo czasu na relaks bo kończę taki jeden projekt na studia. Ale już bliżej niż dalej. :D
    Życzę Ci udanego weekendu, Lili! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! kocham skorzane kortki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie powrót do normalnej pracy potrwa przynajmniej do czerwca, a już i tak dwa miesiące w domu siedzę :(
    Stylizacja w moim stylu, klasyczne kolorki - to co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chodzę za ramoneską i jeszcze mi się jej nie udało kupić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja:)Mój pierwszy tydzień Maja tak sobie minął:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska i spódnica prezentują się super. :) Fajnie to wszystko połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pasuje do siebie. Wyglądasz pięknie. Najbardziej podoba mi się Twój uśmiech:) :) Pozdrawiam Lili serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny look :) Uwielbiam ramoneski :)

    Ja pracuję od 9 kwietnia :D Udało mi się załapać do pracy :)

    Wyglądasz bardzo ładnie w tej stylizacji Lili :)

    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfilt :) Podkreśla Twoją figurę :)
    Farbowanie w domu to nie wyrok :) Nie musimy czekać w kolejce, potem siedzieć w bezruchu z farbą bo jesteś poza domem i nie masz co robić... same korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierz fajny zestaw ubrań, Lili. Połączenie brązowych i czarnych kolorów sprawia, że ​​wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Lili. Dziękuję za śledzenie mojego bloga. Śledziłem również twojego bloga. Miłego dnia :)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10 maja

    Ramoneska super się prezentuje :D Bardzo ładna spódniczka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica super, świetnie w niej wyglądasz, cały zestaw bardzo fajny:)
    Włosów co prawda nie farbuję, ale za to już ze trzy razy podcinałam grzywkę samodzielnie, z różnym skutkiem, ale ostatnio wyszło mi chyba nie najlepiej;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá Lili.
    Parece - me apropriado o conjunto sugerido.
    Nunca perca o seu bom gosto.
    Um beijinho de luz.
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so stunning!
    I like your tights and skirt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super informacje o farbie . Mi by było szkoda farbować samej włosy - ze je zniszcz . Tym bardziej ze mam balejaż . Ślicznie Ci w takich włoskach . Ładny look

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczna ta spódniczka, całość bardzo fajnie się komponuje :) Miłego dnia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny outfit :) super wyglądasz :) ja włosów juz od dawna sama nie farbuje bo ombre to dla mnie za skomplikowane ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz kochana😍😍 Też gdzieś mam taką czarną spódniczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello
    All my orders have been delayed !!
    I don't work so I will continue to be safe at home.
    I really like your skirt and your hair !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłaś mnie ramoneską mam do nich słabość :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię takie stylizacje choć raczej wybieram płaskie buty ;) ja swoich włosów jeszcze nigdy nie farbowałam ale zdarzało mi się nakładać farbę mamie czy siostrze :) zawsze były to jednak drogeryjne farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, dobrze w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super styl ;) Kurtka ze spódniczką tworzą świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za posunięcie artykułu o targach. Mam już dosyć drogeryjnych, gdzie nigdy nie wychodzi kolor jaki bym chciała. Koleżanka poradziła mi właśnie farbę z hurtowni ale nie wiedziałam jak się za to zabrać :)
    Świetna stylizacja. Brązowa bluzeczka pasuje do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się połączenie, zamieniłabym tylko szpilki na coś wygodniejszego i śmiało mogę tak wychodzić
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja z pazurem. Sam jestem ogromna fanka ramonesek zatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ramoneska jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jest pazur! uwielbiam ramoneski, niegdyś miałam nawet identyczną spódniczkę. Mega!

    ------
    Zapraszam do siebie na post z serii pomysł na prezent. Powrót do blogowania po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post! Thanks for the information! Stay safe! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie maj zaczął się pracowicie- w ogrodzie jest pełno roboty :) Przez tą kwarantannę w końcu mam czas w spokoju poogarniać roślinki. Bardzo fajny zestaw- sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kobieco, seksownie, czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ta stylizacja, ładnie wyglądasz. ;) Właśnie niedawno zamówiłam pierwszy raz farbę i utleniacz, bo te drogeryjne już mi się znudziły. Jestem z niej zadowolona, więc chyba będę kupować je częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja! Bardzo pasuje do Ciebie :) Bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)