Czarny kombinezon i czarne wysokie szpilki

Cześć ☺

Co tam u Was słychać ?
Ja wkręciłam się w paznokcie ,zdążyłam już dwa razy przemalować te u stóp  i zastanawiam się dlaczego te u nóg trudniej mi się maluje niż te u rąk - są tu osoby które mają tak samo?

Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć - tym razem ,były one robione na podwórku na wsi gdzie spędziłam majowy weekend ☺
Zastanawiam się dlaczego wcześniej tam zdjęć nie robiłam - miejsca dużo ,zero publiczności ,hm... No cóż ,kolejna miejscówka do fot to bedzie 😉


Pogoda w majowy weekend ,średnio zachęcała do wyjścia na zewnątrz- niby w słoneczku było ciepło ,ale towarzyszył też grad ,deszcz i wiatr.
Mimo to udało mi się zrobić trochę fotek ☺


Kombinezon - gdyby ktoś rok temu mi powiedział że będę go nosić i lubić zabiłabym śmiechem 😁
Kompletnie nie widziałam się w tym ubraniu.
Jednak jakiś czas temu z nudów przeglądając Allegro natrafiłam na ten model.
Dostępny jest w kilku kolorach nie tylko czarnym ale i np czerwonym (żałuję że go nie kupiłam )
Ten czarny ,moim skromnym zdaniem , odnajdzie się niemal w każdej okazji -czy to do pracy ,czy na weselu z powodzeniem zastąpi sukienkę ☺


Ze względu na złoty pasek ,dobrałam tu też złotą bransoletkę ,tym razem zrezygnowałam z kolczyków z racji tego że mam - ło yesu ,uwaga -rozpuszczone włosy
Nie lubię nosić rozpuszczonych włosów ,co chyba zresztą zauważyliście oglądając moje stylizacje- można na palcach policzyć zdjęcia na których nie mam kucyka


Nie obyło się też bez czarnych wysokich szpilek









Kombinezon - TU

Bransoletka - Sphinx Vogue

Rzęsy - ManyLashes 






Dajcie znać co myślicie o całości ☺
Do następnego 😘

39 komentarzy:

  1. Mi też gorzej maluje się paznokcie u nóg bo mam tam gorszą widoczność :D JA nie mam żadnego kostiumu ale przydałby mi się taki :) Uwielbiam takie czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kombinezon. Elegancki. Idealny na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. your outfit makes you look slim....prettier.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Lili, pogoda dziwna, niby słonko momentami a i tak zimno. Bardzo ładnie Ci w kombinezonie. Ja nie mogę się przekonać, po prostu siebie nie widzę w takim ubraniu. Przyjemnego wieczorku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał super outfit! Te szpilki idealnie pasują do stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá Lili.
    De excelente bom gosto.
    Vestia de certeza.
    Um abraço de estilo.
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kombinezon należy do tych bardziej eleganckich, więc nada się na jakieś większe wyjścia. ;)

    Odpowiadając na Twoje pytanie, może paznokcie u stóp trudniej się maluje, bo rzadziej to robimy? :D

    Życzę Ci udanego czwartku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ci dobrze, że sama robisz sobie pazurrrrrki, ja niestety mam dwie lewe ręce do taich rzeczy i jestem zdana na moją kosmetyczkę, a odrosty mam już na pół palca :P ahahahahaha

    kombinezon to prawdziwy sztossss ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13 maja

    Kombinezon bardzo mi się podoba :D Super w nim wyglądasz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kombinezony! ;) Opcja idealna na każdą okazję;)
    Buziaki ;*

    PS. Zapraszam do siebie w wolnej chwili, właśnie pojawiła się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz! Jeszcze bardziej mi się podoba, niż poprzednia stylizacja. :) Sam kombinezon też super, lubię taką klasykę, ale... ja (podobnie, jak Ty kiedyś) nie widzę siebie w kombinezonach. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie umiem się przekonać do kombinezonów. Nie czuję w nich dobrze:) Mimo, że mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może dlatego trudniej bo są mniejsze? xD Też tak mam
    Stylizacja bardzo w moim stylu, szkoda, że nie umiem chodzić na szpilkach :(

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie. Świetne zestawienie z dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mogę przyzwyczaić się do kombinezonów, żaden nie jest dla mnie wystarczająco komfortowy w noszeniu. Mimo wszystko uwielbiam Twoją stylizację, klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię chodzić w kombinezonach, więc nie wiem czy się nie skuszę na ten model :D Prezentuje się bardzo ładnie, elegancko :)
    Co do włosów, to uważam, że powinnaś częściej je rozpuszczać! Wyglądasz naprawdę ślicznie i Ci pasuje taka fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest ten kombinezon, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda ten kombinezon:D Tak elegancko ale jednocześnie codziennie🤍🤍

    OdpowiedzUsuń
  19. A lovely suit!
    This suit looks great with your high heels!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie malowanie paznokci u nóg to masakra, ale z drugiej strony zawsze jakoś tak lepiej się czuję, gdy są pomalowane:)
    Mega stylowy ten kombinezon, a Ty wyglądasz ślicznie i rozpuszczone włosy również bardzo Ci pasują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem zwolenniczką czerni, jednak ten kombinezon cudownie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so pretty in this jumpsuit.
    I also have a bit of trouble painting my nails on my feet.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci, że ja mam ten sam problem z malowaniem paznokci u stóp ;) A co do kombinezonu to wyglądasz szałowo. Ja zaczęłam je nosić dobrych kilka lat temu. Początkowo kupiłam kombinezon i leżał w szafie... Później w końcu go ubrałam i stwierdziłam, że jest super, zwłaszcza z butami na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używanie kombinezonu sprawia, że ​​wyglądasz na wyższego, a stopy wysokie. To jest fajne, Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, ja również mam problem z ładnym pomalowaniem paznokci u stóp;) A kobinezon fajny, sama mam ze dwa w swojej szafie i bardzo je lubię. Faktycznie pasują na wiele okazji:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! ;) wyglądasz tutaj niczym kobieta z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Lili!
    Cieszę się, że znalazłaś nową miejscówkę na zdjęcia. Lepiej później niż wcale :) A faktycznie wyglądają tam zdjęcia pięknie!
    Poza tym, bardzo dobrze jest spędzić chociaż chwilę na wsi i odetchnąć (pomimo wariackiej pogody). Super, że mogłaś tam spędzić majówkę!
    Sam kombinezon i szpilki do tego też podeszły mi do gustu. Cudowny uśmiech, naprawdę miło patrzy się na Twoje zdjęcia :) Ślę dużo uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kombinezon, świetnie wyglądasz. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Co u mnie? A pogoda się trochę popsuła u nas to i humor taki sobie :D
    Ślicznie Ci w czerni!
    Pięknie i z klasą :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Ale figura! Pasują Ci te loki! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, wyglądasz wspaniale ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pasują Ci kombinezony, ale to już chyba Ci mówiłam, nie? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,pisałaś na Instagramie-dziękuję 😘

      Usuń
  33. Jeśli chodzi o malowanie paznokci, to tylko odżywki :) Bardzo ładny kombinezon i faktycznie pasowałby na wszystkie okazje. Myślę, że tutaj dokładnie na jaką, ważną rolę odgrywałyby zastosowane dodatki do stylizacji. Ja przeważnie mam tak, że w domu praktycznie ciągle chodzę w kucykach, jednak poza domem i na zdjęciach wolę mieć włosy rozpuszczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc ciężko ocenić mi kwestie malowania paznokci :D Dawno nie sięgnęłam po lakier he he

    Cudownie kochana wyglądasz! Promiennie i bardzo kobieco - super <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. You look lovely Lili! Such a glam jumpsuit, it looks so comfy too xo

    Gemma | Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)