Bordowa stylizacja z czarną skórzaną kurtką i czarnymi rajstopami

Witajcie kochani 😘

Nie było mnie tu przez prawie dwa tygodnie (rekord ) i nie ukrywam że stęskniłam się za blogiem - więc wracam 😉


Na początku miałam się odciąć od wszelkich mediów - na blogu przyszło mi to dość łatwo , gorzej sprawą miała się z Instagramem ,gdzie przez pierwsze dni co kilka godzin odinstalowywałam apke ,by ją potem na powrót zainstalować.
Od kilku dni ,apki w tym sensie nie ruszam 

Obecny okres nie jest dla mnie zbyt łatwy - bardzo ciężko znoszę izolacje od znajomych ,pracy ,siłowni ,wypadów do galerii.
Chociaż uwielbiam moje mieszkanie ,bardzo lubię siedzieć w domu to jednak bardzo mi brakuje tego wszystkiego


Brakuje mi też oczywiście zdjęć - tych robionych na zewnątrz.
Narazie muszę się zadowolić ,jednak fotkami robionymi w domu ,w tłach przy softboxach.
Tak więc ,w przerwie między czytaniem książki ,oglądaniem po raz  tysięczny ulubionych filmów i seriali ,sprzątaniem w domu ( niedługo chyba sufit umyje i odkurze 😅) ,testowaniem nowych kosmetyków i spacerami do pobliskiego lasu (od kilku  dni również zawieszone są tam te moje spacerki  ) ,cykam foty
Zazdroszczę ,tym którzy mieszkają na wsi ,przedmieściach i domach a nie w blokach - własne podwórko to w obecnym czasie świetna sprawa.
Ja ,gdy 10 lat temu przeprowadzałam się do miasta była przeszczęśliwa ,w obecnej sytuacji chętnie bym uciekła z powrotem ,do siebie na wieś ( nie chce jednak narażać ,zdrowia mojej mamy a dodatkowo wiem że wróciłabym ,cięższa o jakieś  20 kilogramów 😅)




A narazie ,zostawiam Was z fotkami robionymi ponad miesiąc temu -tym razem w parku.
Kocham bordowy kolor - co chyba widać na tym zdjęciu 😉
Trochę mniej darze sympatią ,tą bordową koszule - pisałam już o tym TU
To jej sprawka ,że zdjęć jest wyjątkowo mało ; no dobra swoje też tu zrobiła pogoda bo nie dość że wiało to jeszcze zaczęło padać ( albo deszcz ,albo wiatr - niestety połączenie tych dwóch elementów ,wyklucza robienie zdjęć na zewnątrz)
Pozostałe ubrania tej stylizacji ,należą do moich ulubionych -szczególnie kurtka.
Wiem że Wam też się podoba (pisaliście mi na Instagramie ) i napewno jeszcze się tu pojawia na blogu.
Nie obyło się bez kępek rzęs - tym razem od Oli Kaj.
Bardzo mi się podobają jej makijaże i nie mniej te rzęsy

No a całość do oceny zostawiam Wam










Czarna skórzana kurtka - MarsalaButik 

Bordowa koszula -Wassyl 

Bordowa spódniczka -Allegro 

Czarne rajstopy -Marilyn

Bordowe botki -Renee.pl

Rzęsy - Aleksandra Kaj/Luxury Lashes ( kupione na Joka.pl )




Jak Wy się trzymacie w obecnej sytuacji?

Dajcie znać w komentarzach ☺


P.S dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem - bardzo mnie to cieszy i motywuje że tak chętnie tu zaglądacie i mnie czytacie 😘


Do następnego 😘




45 komentarzy:

  1. Byłam w zeszłym tygodniu w rodzinnym domu, gdzie mamy duże podwórko i ogród i mogłam bezpiecznie spędzać czas na zewnątrz. W Gdyni mam mały ogródek więc też mogę sobie tu chwilę spędzić czas poza domem. Wczoraj nawet grzebałam trochę przy roślinach :) stylizacja super (jak zawsze) ;) trzymaj się i dbaj O siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są cudowne! Sama chciałabym takie mieć! Bardzo oryginalne :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!
    Werka
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mega wyglądasz :D Podoba misię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dżaga - wow super wyglądasz.
    Ja dlatego chwilowo mieszkam u rodziców bo maja ogród i mam bliżej do pracy .

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię ten kolor i najczęściej przejawia się u mnie w koszulkach. Oj tak odcięcie się od mediów to naprawdę duże wyzwanie
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolorki ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolorki ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz tez zazdroszczę ludziom z wieeeeelkimi ogrodami po których można biegać i nie widać końca :D stylowka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pieknie! sukienka i buty bardzo fajne :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your guide.. you look fabulous.
    i miss you poems

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska dobra na wszystko i do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,
    całkowicie Cię rozumiem, mnie też zaczyna męczyć siedzenie w domu, chociaż bardzo je lubię. Brakuje mi po prostu spotkań ze znajomymi i poczucia, że coś się dzieje, kręci, a tu cisza. Mam nadzieję, że to szybko minie.
    Cieszę się, że wróciłaś na bloga! Mnie też kurtka na zdjęciach bardzo się podoba i wcale się nie dziwię, dlaczego jest jedną z Twoich ulubionych! Trzymaj się zdrowo i uważaj na siebie.
    (ps. też mam wrażenie, że zaraz zacznę odkurzać sufit :D )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna udana stylizacja, lubię miniówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też cieżko jest teraz podczas tej izolacji. Mam nadzieje, że to się szybko skończy. Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny makijaż masz na zdjęciu . co prawda mało go widać ale mam dobre oko ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała stylizacja komponuje się ze sobą świetnie i bardzo pasuje Ci taki styl! Moje serducho skradły botki, uwielbiam tego typu obuwie :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. IT'S DIFFICULT TO STAY HOME,BUT WE WILL WIN =)
    BEAUTIFUL OUTFIT

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie ten czerwony wygląda na Tobie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello
    Lili glad you came back, I'm very happy for that, we just have to adapt to the new reality.
    I loved your look, you look beautiful in that color !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Brakuje tu teraz takich żywych kolorów podczas tej pandemii, dlatego mam nadzieję, że pojawi się tutaj mnóstwo koloru! :)
    Co do tego siedzenia w domu, tak trzeba.. Ciężko jest, zwłaszcza teraz po 2-3 tygodniach gdzie ludzie siedzą w domu, człowiek potrzebuje wyjść.. ale nic innego nie zrobimy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Good news also from me in Indonesia. Greetings from me ....

    The clothes you wear are cool. Good choice

    OdpowiedzUsuń
  22. Super awesome photos!
    You look stunning in red dress and maroon boots!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nono.. stylizacja bardzo w moim stylu :) Uwielbiam czerwone sukienki i skórzane kurteczki :) Super stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja super- zakochałam się w kurtce.
    Jejku mi tez starsznie tego wzsystkiego brakuje, tej normalności, moich przyjaciół, znajomych, bliskich memu sercu osób...
    Staram sie organizowac sobie jak najlepiej czas- kilka godzin spedzam wiekszosc tygodnia pracujac zdalnie. Brakuje mi spacerów,kina, teatr, wyjść, nawet zajecia online jakos tak przygnebiają i choć to dopiero tezci tydzień ja mam warzenie jakby to była wieczność.....

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolorki, kurtka genialna! Cudownie wyglądasz!:)
    Ja mam na szczęście takie miejsca dość odludne w okolicy, także krótki spacer wchodzi w grę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak Ci ładnie w tej stylizacji :)
    Mi niestety tez nie jest łatwo w tej sytuacji :( Odizolowana jestem od znajomych, brakuje mi wypadów na zakupy z siostrą :( Mimo to musimy jakoś to przetrwać :) Damy radę jestem pewna :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądasz:) Kurtka najbardziej mi się podoba. Ja się cieszę, że mam duży ogród, zawsze go lubiłam, a teraz jeszcze bardziej doceniam. Pozdrawiam Cię serdecznie, dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow so bold and beautiful. Red is my favourite colour.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasują Ci takie kolory, bardzo fajna stylizacja. ;) Mnie też ta cała sytuacja dobija i mam nadzieję, że w końcu będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękna stylizacja :) Co do całej sytuacji jestem tą szczęściarą z dużym ogrodem więc jest gdzie wyjść. Problem pojawia się raczej z zakupami. Do miasta daleko więc robimy raz na miesiąc duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba każdemu z nas brakuje teraz bliskości z innymi i takiej 'normalności'. Nawet jak ktoś chodzi do pracy to wszędzie czuć inną atmosferę. Musimy to jakoś przetrwać :) ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No jakie Ty masz dziewczyno zgrabne nogi♥️ próbuję tak jak Ty bezskutecznie odciąć się od portali
    Niee zawsze mnie to wychodzi
    Ostatnio wcale😆😁😁👹😁

    OdpowiedzUsuń
  34. You look gorgeous! Such a pretty dress, it's so cute xo

    OdpowiedzUsuń
  35. Też brakuje mi sesji na zewnątrz. W domu trzeba więcej rzeczy ogarnąć i bardziej się człowiek namęczy. :D Ale zdrowie i bezpieczeństwo jest teraz najważniejsze. ;) Bordowy to szlachetny kolor. Też mi się podoba. ;)
    Życzę Ci pięknego kwietnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja :)
    Przebywam tymczasowo na wsi i oj zdziwiłabyś się co się teraz na wsi dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz bardzo ładnie, stylizacja idealna na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz! Czarna ramoneska to klasyk, też mam w szafię u uwielbiam za uniwersalnosc- świetna zarówno do sukienek i spodni :) Must have na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. you look happy and pretty with your dress...

    Stay safe, healthy and virus free

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)