Dwie pierwsze wiosenne stylizacje (2020)

Witajcie kochani 😘

Melduje się z powrotem dobrego humoru (ciekawe na jak długo 😁) ,oraz pierwszymi wiosennymi propozycjami outfitów

A jak tam Wasze nastroje ?


Rozpoczęliśmy marzec - miesiąc w którym ,teoretycznie ,wszystko budzi się do życia ,zaczyna rozkwitać...

Zdjęcia robiłam w lutym ,miałam je opublikować w oddzielnych postach ,ale z racji tego że ostatnio mam jakąś fazę i latam po całych Kielcach z aparatem i statywem ,tych zdjęć się sporo nazbierało (zresztą tak jak kosmetyków do przetestowania ) te outfity zebrałam w jednym poście ☺









Sweterek - Butik Latika

Jeansy - no name/lokalny sklep 

Botki - Renee.pl

Kolczyki - no name /lokalny sklep 

Rzęsy - ManyLashes 


O tych zdjęciach mogę napisać książkę.W zeszłym roku pisałam na blogu że w swoich rodzinnych stronach mam pewne miejsce ,w którym marzą mi się foty ( przysięgam że i tak tam zrobię zdjęcia ).
Plan był aby tej niedzieli tam jechać.
A że tego dnia znów się gruzdałam ,i za późno się zebrałam uznałam że zanim dotre do celu ,może być już za ciemno.
Wahałam się czy nie jechać na foty w inne miejsce ,ale jak wyszłam z domu i zobaczyłam jak pada to ostatecznie przeszłam się do parku ,niedaleko mojego domu.
Deszcz okropnie padał ,ale nie było publiczności (tj innych ludzi) 
Dla mnie super ,nie przewidziałam tylko tego że światło będzie za slabe.
Przeglądając później zdjęcia ,wahałam się czy je opublikować bo były strasznie ciemne 
Koniec końców udało mi się wybrać kilka fot na których światło jest w miarę ok  ,przerobiłam je w Snapseedzie i...
Cóż ,efekt końcowy pozostawiam ,Wam do oceny ☺
Co do stylizacji ; ten niebieski sweterek już od dawna miałam na oku 
Od pierwszego spojrzenia na niego , miałam już w głowie ,co do niego dobiorę ;czyli srebrne kolczyki ,jeansy i szare botki 
Nie wiem jak Wam ,ale mi ta stylizacja bardzo się podoba - świetnie się w niej czuje.
Taki  zwyklaczek no może trochę podkrecony tymi botkami 😉














Koszula - Wassyl

Kurtka - Zara 

Spódnica - Modomaniashop 

Rajstopy - Gatta 

Botki - Renee.pl

Rzęsy - ManyLashes

Kolczyki - no name/lokalny sklep






Przy robieniu tych zdjęć ,miałam tyle szczęścia że nie padał deszcz - za to wiał wiatr 😁
Nie obyło się bez publiczności ,ale tutaj spotkała mnie miła niespodzianka - najpierw szedł pan z wózkiem i pyta czy nie przeszkadza.
Odpowiedziałam że nie.
Później pan pyta czy te zdjęcia to na bloga 
Tak ,a skąd pan wie ? Odpowiedziałam zanim ugryzłam się w język 
Nie pamiętam ,co mi pan odpowiedział ale nie jest czytelnikiem tego bloga
Gdyby tu jednak zajrzał - pozdrawiam 
Później szła pani z pieskiem.
Jak już odgoniła pieska od moich rzeczy zapytała ,gdzie ta sesja 
Na bloga  odpowiedziałam .
Gdyby pani tu trafiła - również pozdrawiam 😁
Żadnych krzywych spojrzeń ,głupich komentarzy - chyba częściej będę tam robić zdjęcia 😉
A co do stylizacji - uwielbiam połączenie bordowego i czarnego 
Bordowy ,moim zdaniem ,jest bardziej spokojny niż czerwony 
Myślę że takie połączenie kolorystyczne ,jeszcze się pojawi na moim blogu ☺
Większość z tych rzeczy mieliście już okazję ,oglądać na moim blogu - z wyjątkiem tej bordowej koszuli .
Niestety nie jestem z niej zadowolona.
Okazało się że jest to body ,co bym jeszcze przełknęła i jak dla mnie ma strasznie duży dekolt który lubi się zsuwać - koszula więc chyba tylko mi posłuży do zdjęć
Tutaj poszalałam z rzęsami i przykleiłam aż dwa rzędy kępek rzęs 😉




Koniecznie dajcie znać co myślicie o tych stylizacjach ☺

Ja tymczasem uciekam dokończyć sprzątanie i szykować się na urodziny mojej koleżanki ☺

A jak Tam Wasze plany na weekend?

Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘














45 komentarzy:

  1. Marzę o nie deszczowej pogodzie, która ostatnio ciągle panuje w Radomiu, a szczególnie w dniach, kiecy mam robić zdjęcia ;( Tobie widzę, że też nie udało się uniknąć deszczu ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w końcu ludzie zrozumieli, że zdjęcia to normalna sprawa i nawet w miejscu publicznym :) Stylizacja pierwsza podoba mi się bardziej, ale szkoda, że padało bo w promieniach slonca dodało by takiej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji drugiej. Takie ładne nogi to tylko pokazywać

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo lubię połączenie czarnego z bordowym kolorem. Obie stylizacje bardzo przyjemne. Super, że nikt się nie przyczepił do zdjęć. Ja muszę przyznać, że też nie miałam nigdy takiego problemu. Nic złego nie robimy, więc myślę te obawy są niepotrzebne. :) Zdjęcia wyglądają super, nie widać, że już się ściemniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja w moim guscie :) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spring is coming in many parts of the world....

    wow....beautiful spring outfit....love it

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę ładne stylizacje!!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz marze, zeby chodzić w takich ciuszkach na codzień :D chce kurtki schować na dno szafy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój humor na wiosnę jest identyczny jak marcowa pogoda... Bywa różnie, ale wiem, że będzie lepiej :) Co do stylizacji, ta pierwsza jak najbardziej ok, druga nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje. Jedna na codzień, druga bardzo seksi :) W obu Ci do twarzy.
    Miłego Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic-looking!
    Love your boots

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza stylizacja bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Lili! I like your style in the photos you shared in this post... Really nice. I see it was quite rainy too, it's wet out there. But seems beautiful! Poland, right? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful clothes and cool photos. Thank you very much, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie CI w spódnicy :) ja już marzę o lekkim trneczu i sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello
    I no longer have problems with people looking at me when I take photos, I think I already feel like a professional ahahah !!!
    I really liked your looks, more of the second than the first, the second look is sexier !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje. Nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że mnie już ta pogoda tak dobija, raz wieje, raz pada, ciężko zdjęcia zrobić, ale Twoje wyszły bardzo fajnie. Oba zestawy bardzo mi się podobają, choć drugi najbardziej, wyglądasz przepięknie i jakie Ty masz super nogi i świetną sylwetkę!<3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga fajna, pasuje do Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardziej podoba pierwsza- bo jest taka fajna, na luzie, casualowa. Chociaż w drugiej też bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogoda dobija i mało co sprzyja zdjęciom na zewnątrz- nisetety ... Oba zestawy fajne. W pierwszym bardzo podoba mi się szary sweterek- bluzka. W drugim spódnica, która pięknie pokazuje Twoje zgrabne nogi :-)

    He he skąd ja znam takie sytuacje pracy ze statywem :-P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest to kapryśny sezon na zdjęcia więc podziwiam Twoją wytrwałość :-) Nie wydaje mi się aby zdjęcia były zbyt ciemne, wszytko naturalnie wygląda.Obydwie stylóweczki do Ciebie bardzo pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo pogody zdjęcia wyszły super!
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają, mimo to druga skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Połączenie bordo i czarnego mi też baaaardzo się podoba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  27. I like these outfits. First one is so beautiful and casual. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/beauty-of-small-things_10.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię stylizacje w stylu tej pierwszej. Oversizeowe sweterki są bardzo w moim stylu ;) A druga stylizacja jest bardzo hmmm... sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci aby ten dobry humor dopisywał Ci na dłużej :)
    Świetne stylizacje :) Szczególnie ta pierwsza, uwielbiam takie swetry :)
    A druga niezwykle kobieca i sexy :)
    W obu pięknie wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ty masz długie piękne nogi! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. obłędnie wyglądasz w tej drugiej stylizacja, bardzo kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga stylizacja zdecydowanie moja :) Uwielbiam krótkie spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia teraz bardzo problematyczne, najpierw pogoda przeszkadzała a teraz najlepiej siedzieć w domu. Stylizacje świetne, pasują Ci :) widać, ze musiałaś się trochę pomęczyć ze światłem ale dobrze jest :)
    Gratuluję odwagi przy robieniu zdjęć. Ja fotografuję maskotki a i tak wstydzę się przed ludźmi, a jak mam pozować do jakiegoś zdjęcia to już w ogóle muszę szukać opuszczonych miejsc. Co prawda też nigdy nie słyszałam złośliwych komentarzy ale mam wrażenie, ze ludzie się dziwnie patrzą. Może to tylko w mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać że trafiłaś w deseń
    Kolory idealne

    OdpowiedzUsuń
  35. Drugi outfit bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. W obu stylizacjach ciekawie wyglądasz, ale bardziej w moim stylu jest ta pierwsza. Botki śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też zaczynam publikować już wiosenne stylizacje na blogu. <3 Potrzeba mi trochę radości. ;)
    Kurteczka z drugiej stylizacji jest bardzo fajna. Czarny z bordowym fajnie współgrają. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne i słoneczne zarazem pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie wyglądasz w obu, pierwsza w moim stylu, druga już mniej - jednak na tobie wygląda świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Druga stylówka ekstra! Taka z pazurem 😍

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)