Podkład Paese Nanorevit Natural Finish Longwear Everyday Foundation -moja opinia

Witajcie kochani 😘


Nie samymi stylizacjami żyje człowiek -tak ,tak po pierwszych wiosennych outfitach przychodzi czas na kosmetyczną recenzje.
Recenzja będzie się dotyczyła ,nowego kosmetyku z nowej serii lubianej przeze mnie marki czyli Paese 







Podkład 

Paese Nanorevit 

Natural Finish Longwear Everyday Foundation











Marka Paese wypuściła nową serię z uroczymi etykietkami przywołującymi na myśl wiosnę ☺
W skład ,tej nowej serii wchodzą m.in pudry ,korektory i bohater dzisiejszego pościaka czyli podkład ☺
Nie przedłużając ,zapraszam do lektury recenzji ☺












Od producenta :


Nanorevit - Natural Finish Longwear - Everyday Foundation marki PAESE. Podkład do twarzy. Pochodzi z najnowszej serii Nanorevit, która charakteryzuje się tym, iż zapewnia ona wysoką i profesjonalną pielęgnację skóry. Głównym jej składnikiem jest olej z nasion czarnej porzeczki, pozyskiwany innowacyjną metodą, która pozwala na zachowanie dobroczynnych właściwości aktywnych owocu takich jak m.in.: stymulowanie produkcji kolagenu, zwalczanie wolnych rodników, odżywienie i wzmacnianie skóry oraz zmniejszenie zaczerwienień. Podkład posiada delikatną formułę, odpowiednią dla każdego typu skóry, również wrażliwej. Pozostawia na skórze pełne krycie i naturalne wykończenie. Dodatkowo silnie nawilża skórę, zmniejsza utratę wody i przetłuszczanie się, a także pielęgnuje cerę dotkniętą łuszczycą, atopią, łojotokiem i trądzikiem. Dostępny w kilku odcieniach. 
Podkład do twarzy. Odpowiedni do każdego typu cery. Silnie nawilża, odżywia i reguluje wydzielanie sebum. Pielęgnuje cerę dotkniętą łuszczycą, atopią, łojotokiem i trądzikiem.




Skład :


AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, TRIETHYLHEXANOIN, ISOTRIDECYL ISONONANOATE, PROPYLENE GLYCOL, LAURYL POLYGLYCERYL-3 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIM ETHICONE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, RIBES NIGRUM SEED OIL, DECYL GLUCOSIDE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PEG-8 BEESWAX, ACRYLATES/DIMETHICONE COPOLYMER, DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, METHYL TRIMETHICONE, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, PEG-8, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, SODIUM CHLORIDE, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, PHENEOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, [+/-: CI 77891, CI 77499, CI 77492, CI 77491].





Moja opinia:

Podkład otrzymuje w opakowaniu ,które znajduje się w  kartoniku (wybaczccie stan kartonika ,dopiero niedawno odkryłam jak go się naprawdę otwiera ) z uroczą szatą graficzną .


Na opakowaniu mamy większość informacji od producenta w dwóch wersjach językowych ;polskiej i angielskiej.
Opakowanie posiada pompke ,dodatkowo zabezpieczoną -dzięki temu nie ma obaw że ,zabierając ze sobą do torebki/walizki/kosmetyczki ,podkład wydobędzie się.
Sama pompka ,działa bez zarzutu ,nie zacina się.
Jeżeli chodzi o działanie podkładu ; zacznę może od tego że mimo iż nie szkodzi cerze ,lepiej go nakładać na bazę ewentualnie zwykły krem - na niezabezpieczonej cerze źle wygląda ,brzydko się prezentuje 
Zaplikowany na cerę ,posmarowaną kremem/bazą bardzo ładnie ją wygładza 
Rzeczywiście nawilża cerę (czy pielęgnuje tą dotkniętą trądzikiem -tego nie wiem gdyż nie mam takich problemów ,więc ciężko mi się wypowiedzieć ,to samo z zaczerwienieniami )



Krycie...
Niby ok ,z delikatnymi wypryskami sobie poradzi ,natomiast z tymi większymi już nie -nawet dwie warstwy nie pomogły 
I tutaj kolejny tip ; jeśli nie lubicie tzw maski na twarzy ,nakladajcie maksymalnie dwie warstwy 
Podkład rzeczywiście daje naturalne wykończenie ,jednak już przy drugiej warstwie ten efekt znika.
Jeśli chcecie uzyskać lepsze krycie (bez efektu maski ) proponuje zmieszać ten podkład wymieszać z jakimś cięższym np Catrice HD Liquid Coverage 
Wracając jeszcze do obietnic producenta m.in regulowanie łojotoku - tu również nie wypowiem ,gdyż nie mam z tym problemów
Trwałość podkładu ,zależy od tego ile warstw nałożymy :przy jednej to jakieś 4 godziny ,natomiast przy dwóch już dłużej -około 5-6 godzin 





Podsumowując:

Mam bardzo mieszane uczucia co do tego podkladu...
Nie będę Wam go odradzać ,ale też nie będę Wam go polecać 
Cena podkładu ,to około 60 złotych więc jak za tą cenę mam prawo oczekiwać czegoś więcej 
Mimo że wydajność podkładu jest bardzo dobra (używam go od dwóch miesięcy ,nawet po dwa razy dziennie i nie zużyłam go jeszcze ) ja już do niego wrócę 
Podkład możecie zakupić tu :



Znacie tą nową serię Paese Nanorevit ?

A może mieliście ten podkład i u Was inaczej się sprawdził ?

Lubicie kosmetyki Paese?

Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘










47 komentarzy:

  1. Hello
    I like it when brands launch new series of products, but I'm sorry I don't know this brand.
    You expected more from the foundation, thanks for the advice !!!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie do tego kosmetyku skutecznie zniechęca skład. Niby ma jakieś naturalne składniki, ale przy tym dużo chemii. Obawiam się, że mógłby mnie uczulic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice...love that it's a long lasting foundation. One that you don't have to touch up throughout the day.

    OdpowiedzUsuń
  4. jego kolor odstrasza ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj wygląda na bardzo żółty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście mam swój ulubiony od lat i wypróbowany podkład, który kryje mi idealnie i nie roluje się w trakcie dnia, więc jestem mu wierna i nie zmieniam :P

    Jak już się do czegoś przyczepię, to używam tak latami :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki marki PAESE, jednakże od jakiegoś czasu nie kupuję ich nowości chcąc zużyć swoje zapasy :)

    Podkład nałożony na krem bądź bazę prezentuje się najlepiej. Kiedyś popełniałam ten błąd, że nakładałam go bezpośrednio na buzie... jak to mówią człowiek uczy się na błędach, gdyż w moim przypadku to nie tylko brzydko wyglądało, ale i powodowało powstawanie zmian skórnych i zaczerwienień.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba odpuszczę sobie ten zakup, wydaje mi się, że można teraz dorwać lepsze formuły w dużo niższej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for sharing!!
    Have a great week! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting products! I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for sharing!!
    Have a great week! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. It is kind of a new brand for me, but it looks okay.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że na buzi nie pokazałaś efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14 marca

    Na ten podkład bym się nie zdecydowała. Zbytnio ten produkt mnie do siebie nie przekonuje. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki ani podkladu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Niee zastosuje, nie kupuje. Lubie jak podkład kryje, nie robi warstwy ale jednak kryje a ten jak widać się do tego nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Za tą cenę można kupić już naprawdę fajny podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego podkładu, jak dla mnie zbyt jasny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie dla mnie ;p ale szatę graficzną mają naprawdę świetną ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę kojarzę ale jeszcze nic nie stosowałam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie żółty kolory - albo tak na zdjęciu wyszedł . Kiedys lubiłam firmę Paesa . Dopóki nie odkryłam , ze testują na zwierzętach . Miałam nawet swoj ulubiony podkład ale zamieniłam go na pokład firmy Neo . Która nie testuje i jest firma Polska .

    OdpowiedzUsuń
  22. That foundation have very beautiful packaging and nice texture. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/dior-hydra-life-fresh-hydration-sorbet_15.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny podkład o którym pierwszy raz słyszę! :) Moja lista zakupowa się wydłuża :))
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Totalnie nie znam tego kosmetyku ale podoba mi się opakowanie i design, wygląda inaczej niż zazwyczaj ich rzeczy:):**

    OdpowiedzUsuń
  25. Díky za sdílení a informace! Ráda dám pří výběru kosmetiky na radu ostatních :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki. Z Twojej recenzji można stwierdzić, że podkład jest lekki i posiada średnie krycie. Będzie idealny na lato i dla osób, które chcą delikatnie zatuszować mankamenty cery. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  28. I have not heard of this foundation before, but I'm not sure it's something that would work for my skin type xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak za taką cenę, to faktycznie coś słabo z trwałością. Mam sporo zmian skórnych, więc potrzebuje konkret krycia. Więc raczej sobie przynajmniej na chwilę obecną daruje jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przekonałaś mnie i ląduje w zakładce, gdy skończy się mój aktualny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie niestety kosmetyki tej marki średnio się spisują. Może trafiam po prostu na buble, mimo to moje nastawienie do ich produktów jest mocno sceptyczne. Raczej nie sięgnę po ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej marki, aczkolwiek tak jak Ty uważam, że za taką cenę można chciec czegoś więcej. Ale opakowanie chociaż ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cool cream! I'd like to try it ))) Thank you very much for sharing

    OdpowiedzUsuń
  34. u tego nie znałam, ale raczej zostaję przy swoich ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor totalnie nie mój :D
    Jednak zapoznam się z innymi kolorami podkładów tej marki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Odcień wygląda na mocno żółty ;) Nie miałam nigdy podkładu Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie nie :) Mam swój ulubiony z catrice i zostanę przy nim.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej marki.
    Podkładu również
    Zrozumiałam jednak, że nieszczególnie się nakłada?
    To duża wada

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam nigdy podkładu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używałam jeszcze niczego z tej marki, cena nie mała, mógłby być trochę lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja podkładów akurat nie używam. Nie czuję takiej potrzeby. :D
    Fajnie, że przeplatasz wpisy ze stylizacjami takimi o innej tematyce. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. That foundation have such a beautiful packaging and texture. I like it. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/mon-guerlain-eau-de-parfum-onecklace_25.html

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)