Podsumowanie marca 2020



Witajcie w kwietniu 😘
Za chwilę święta Wielkanocne - bardzo je lubię ale teraz jakoś nie czuje atmosfery świąt
Mam nadzieję że za miesiąc mój wpis odnośnie kwietnia będzie nieco weselszy a póki co zapraszam na :
















Jaki był Marzec 2020?

Chyba u każdego z nas minął on niemal identycznie : w strachu , niepewności i w domu 
Jak myślałam że najgorszy był luty ,to niestety byłam w błędzie 
Pamiętam ten dzień gdy pozamykano wszystkie ,szkoły ,galerie ,puby - musiałam wtedy niestety wyjść na chwilę i coś załatwić a widok na ulicach mnie poprostu przeraził - wyludnione przystanki i ulice  ,pozamykane sklepy ,tłumy pod apteką ; bardzo nieprzyjemny widok.
Brak żywności w sklepie ,brak artykułów higienicznych ,ponura atmosfera i wszędzie jeden temat :koronawirus.
Wiadomo że każdy z nas się tym przejmował ,każdy z nas się tego bał.
Ja ,aby do końca nie oszaleć ograniczyłam oglądanie i czytanie wiadomosci.
Smutne jest to że niektórzy aż nazbyt wzięli sobie do serca informacje które podawane są w mediach i np zaczęli zabijać swoje zwierzaki - jak o tym usłyszałam to aż mnie zmroziło.
Według WHO psy nie przenoszą koronawirusa.
Przykro było patrzeć też na to że sporo osób zaczęło tracić pracę ,życie - nie tylko w wyniku chorób współistniejących ale też będąc na kwarantannie.
Nie wiem jak to wszystko znosiły osoby słabe psychiczne z różnymi nerwicami ale bardzo im współczuję ( tak zresztą jak Włochom ,Hiszpanom czy Amerykanom których wirus najbardziej dotknął ) 
Wydawałoby się że sytuacja jest wręcz tragiczna ,a jednak nawet taki pesymista jak ja dopatrzył się kilka plusów 
Przedewszystkim nakaz noszenia rękawiczek w sklepach - nie wiem jak Wy ale uważam że to już powinno z nami zostać ,ile razy zdarzyło Wam się widzieć że ktoś dotykał pieczywa gołymi rękami i ,o zgrozo ,nie decydował się na zakup ?
Brak wychodzenia z domu ,spotkań ze znajomymi - no to niestety odbiło się na mojej psychice ,ale z drugiej strony przecież są też osoby za którymi nie przepadam no i w tej sytuacji nie będę ich raczej spotykać (myślę że każdy z Was ma taką czarną listę )
Czas siedzenia w domu ,skłonił mnie do zwolnienia ,przemyśleń - zaczęłam doceniać to co mam i już wiem że po tym wszystkim włożę całe swoje serce w to by to odbudować ,po prostu aby tego nie stracić 
No i zdałam sobie sprawę z tego ile kto dla mnie znaczy tj. o kogo się najbardziej martwiłam ( myślę że każdy z Was powinien sobie na to pytanie odpowiedzieć) i na kim mogłam polegać ,wygadać się (mam nadzieję że każdy z Was ma choć jedną taką osobę ,z którą może porozmawiać bez obaw że zostanie wyśmiany czy niezrozumiany)
Gdzieś przeczytałam że wszystko lepsze niż niepewność - cóż w obecnej sytuacji chyba nie ma czegos takiego jak pewność ,ciężko cokolwiek zaplanować - i niestety to mnie chyba najbardziej dobija.
Tak więc chyba rzeczywiście wszystko lepsze niż niepewność
Ale wierzę że niedługo wszystko zacznie wracać do normy - powolutku (wiadomo przecież że nie odrazy wszyscy wyjdziemy do knajpy ,kina ) będziemy wracać do normalności.
To co jeszcze mnie najbardziej uderzyło to zachowanie co poniektórych ludzi ;chodzi mi o wylewanie jadu i hejtu
Kosmetyczki ,fryzjerki -wiele z nich ,zanim został wydany nakaz zamknięcia zakładów i salonów beauty pracowało przez co spotkały się z hejtem
Rozumiem że może się nie podobać ,ale nie trzeba odrazu wyzywać takich osób 
No i osoby mające swoje własne działalności ,zatrudniające innych - u nich pojawił się strach przed zamknięciem interesu i straty 
Mało kto je pocieszał ,mało kto dał dobre słowo - większość osób wyzywała ich od złodziei i twierdziła że skoro ma się działaność to trzeba się z tym liczyć i mieć odłożone pieniądze 
Prowadzenie własnej działalności to nie jest taka prosta sprawa i wiele osób ma więcej wydatków niż zarobków z tego - nie wspomnę o ludziach którzy całkiem niedawno pootwierali  swoje biznesy ,włożyli w to kupę kasy i logiczne że chcą ją teraz trochę odrobić 
Blogerki ,influencerki - robią zdjęcia na zewnątrz ,dostają paczki 
Więc łażą i cykają foty na zewnątrz ,a wiadomo że trzeba siedziec w domu (akcja #zostanwdomu ma na celu to aby NIEPOTRZEBNIE NIE WYCHODZIĆ Z DOMU ,i aby unikać skupisk ludzi )
Większość z nich (blogerek ) robi foty w lasach ,pustych miejscach na szybko zazwyczaj ze statywem ewentualnie z kimś bliskim (rodzina ) i na takich zdjęciach poza nimi nie widać nikogo innego 
Niestety mało kto ,zwraca kulturalnie uwagę - zazwyczaj jest to festiwal wyzwisk i hejtu 







Filmy które obejrzałam 
Marcu 







Ikar.Legenda Mietka Kosza 

Film opowiada historię Mietka Kosza, zapomnianego geniusza fortepianu, niesamowitego jazzmana, który żył tylko 29 lat.


Ani jazz ,ani biograficzne filmy nie leżą w kręgu moich zainteresowań
Jeśli jednak śledzicie mojego bloga ,to już zapewne zdążyliście zaobserwować że lubię filmy pana Pieprzycy 
I tutaj mam spory problem z oceną filmu ,no bo niestety ciężko mi ocenić coś na czym się nie znam 
W filmie jest dużo jazzu także fani tego gatunku będą zachwyceni 
Fabuła filmu , nie jest do końca spójna ( wątki się przeplatają ,mamy dzieciństwo głównego bohatera a za chwilę widzimy go jako dorosłego mężczyzne przy fortepianie )
Dużym plusem jest tutaj obsada ;  główna rola świetnie zagrana przez Dawida Ogrodnika 
Film nie do końca w moim typie (chociaż było kilka wątków które mi się podobały ) jednak myślę że fanom jazzu i filmów biograficznych się spodoba 




W lesie dziś nie zaśnie nikt 

Akcja filmu rozpoczyna się dość niewinnie – grupa nastolatków uzależnionych od technologii trafia na… obóz offline. Wspólna wędrówka po lasach bez dostępu do smartfonów nie zakończy się jednak tak, jak zaplanowali to organizatorzy. Będą musieli zawalczyć o prawdziwe życie z czymś, czego nie widzieli nawet w najciemniejszych zakamarkach internetu. W obliczu czyhającego w lesie śmiertelnego niebezpieczeństwa odkryją, czym jest prawdziwa przyjaźń, miłość i poświęcenie. Czy wyjdą z tego cało, czy w krwistych kawałeczkach?


Premiera miała być 13 marca ,jednak z racji tego co się dzieje film można obejrzeć na Netflixie.
Chciałam go obejrzeć ,mimo iż niezbyt lubię horrory ,nigdy nie oglądałam polskiego horroru (czy są wogule takowe?)
Przedewszystkim plus za muzykę i efekty specjalne - te są świetne 
Sam film więcej niż strachu dostarczył mi śmiechu i jako slasher sprawdził się idealnie 
Nie jest zły ,jednak jeśli liczycie na horror ,to będzie małe rozczarowanie 
Jest lekkie napięcie ,za sprawą ucieczki Zosi już pod sam koniec filmu ale jak dla mnie jest tu więcej śmiesznych scen niż strasznych 
Jak dla mnie film , bardzo fajny i myślę że warto go obejrzeć -chociazby po to aby się trochę oderwać od tego wszystkiego ☺







Sala samobójców.Hejter 


Tomek ,student prawa Uniwersytetu Warszawskiego, zostaje przyłapany na plagiacie i wydalony z uczelni. Postanawia jednak ukrywać ten fakt przed światem i nadal pobiera pomoc finansową od państwa Krasuckich – rodziców Gabi , przyjaciółki z czasów dzieciństwa. Kiedy oszustwo wychodzi na jaw, skompromitowany chłopak traci zaufanie i życzliwość swoich dobroczyńców. Przepełniony gniewem i żalem, oddzielony od Gabi, w której skrycie podkochuje się od lat, Tomek planuje zemstę na Krasuckich. Szansa pojawia się, kiedy otrzymuje pracę w agencji reklamowej, a wraz z nią dostęp do najnowszych technologii i tajemnic stołecznej elity. Pod pozorem obowiązków zawodowych Tomek zaczyna inwigilować Krasuckich, aktywnie włączonych w kampanię polityczną kandydata na prezydenta stolicy – Pawła Rudnickiego .
 Wkrótce plan internetowego hejtera zaczyna nabierać coraz realniejszych kształtów, a droga do jego realizacji wiedzie przez wirtualny świat popularnej gry komputerowej. 

Hejter ma niewiele wspólnego z poprzednią Salą samobójców ,  z wyjątkiem motywu gry ,postacią Beaty Santorskiej (przegenialna pani Kulesza w tej roli ) i krótkiej wzmianki o jej przeszłości ,niemal na samym końcu filmu.
Film rozpoczyna się sceną wyrzucenia Tomka ze studiów i już pierwsze sceny pokazują jaki jest główny bohater : nie jest to postać pozytywna; nigdy w życiu nie widziałam kogoś tak fałszywego i wrednego jak Tomek (swoją drogą brawa dla Maćka Musiałowskiego ,świetnie zagrał postać Tomka ) .
Manipulator i tyle.
Do połowy filmu nie wiedziałam co nim tak naprawdę kieruje ,i gdyby nie opis filmu nie wiedziałabym że się mści na Krasuckich,dla mnie on poprostu dąży po trupach do celu (wiadomo że tacy ludzie są najbardziej niebezpieczni )
Sam wątek z zawodem hejter (w sensie płacenie komuś za to by kogoś obrażał w internecie ) nie był dla mnie zaskoczeniem ,bo istnieje coś takiego (nikomu nie życzę )
Główny bohater ,poszedł o krok dalej i przeniósł hejt do realnego świata ,a skutki tego są tragiczne (też nikomu nie życzę ) .
W filmie mamy pokazane m.in  jak manipuluje ludźmi wirtualny świat ,do czego takie manipulowanie może doprowadzić.
Świetny thriller psychologiczny ,który polecam ,bo warto obejrzeć ☺


Źródła zdjęć plakatów filmowych i opisów :




Książka która przeczytałam
 w Marcu 



Remigiusz Mróz

Ekstradycja 

Minęło kilka miesięcy, od kiedy Joanna Chyłka uciekła z kraju. Ślad po niej zaginął i mimo że wystawiono za nią Europejski Nakaz Aresztowania, służby nie potrafią odnaleźć żadnego tropu. Przez cały ten czas nie skontaktowała się z nikim w Polsce i nawet Kordian nie wierzy już w to, że Chyłka kiedykolwiek znajdzie sposób, by nawiązać z nim kontakt.

Oryński tymczasem przyjmuję sprawę człowieka, który wybudził się po półtorarocznej śpiączce w klinice. Ukrainiec, Witalij Demczenko, jest oskarżony o to, że wtargnął do jednej z restauracji na Powiślu i zastrzelił trzy osoby. Motywu nigdy nie ustalono, nie udało się też odnaleźć narzędzia zbrodni ani świadków. W dodatku Witalij nie pamięta niczego, co wydarzyło się przed tym, zanim znalazł się w stanie wegetatywnym. 

Pamięta jedno: że ma dla Oryńskiego wiadomość od Chyłki.


11 Tom o Chyłce i przy okazji moje pierwsze spotkanie z tą ksiazkową Chyłką.
Dwa pierwsze sezony obejrzane (no niestety Kasacji nie zobaczymy narazie w TVN ,kolejny sezon też prędko nie będzie dostępny...) ,tak więc biorąc się za 11 tom,bałam się że niewiele z książki zrozumiem.
Niepotrzebnie ,bo pan Mróz zadbał o to by  tak nie bylo ,  mamy wzmianki z poprzedniej części tak więc nie odczułam za bardzo ,tego że pominęłam poprzednie tomy.
Już od pierwszych stron nie brakuje wrażeń ,wydaje się że Chyłka własnie wpada  w ręce wymiaru sprawiedliwości...
Sprawa Ukraińca jest skomplikowana.Zordonowi udaje się go wybronić i wydawałoby się że mamy happy end ,nagle następuje nagły  zwrot akcji 
Po zakończeniu sprawy Ukraińca ,Zordon i Chyłka biorą się za zbieranie dowód i obronę Chyłki która twierdzi że nie zabiła Langera ,ba według Chylki Langer żyje...
Mafia ,fabrykowanie dowodów ,przekręty finansowe ,afery ,romanse , nieoczekiwane zwroty akcji - książka w to wszystko obfituje (ani przez moment nie jest nudno )
Zakończenie (a konkretnie epilog ) wbiło mnie w ziemię - nic tylko czekać na kolejny tom 😉
Książkę jak najbardziej polecam , szczególnie tym co lubią kryminały 😉


Źródło zdjęć i opisu :




Statystki bloga 

Marzec 2020 


W Marcu mojego bloga odwiedziło 2954 osoby

Najwięcej osób było z

- Polski 

- USA

- Niemiec 

-Wielkiej Brytanii 








Najpopularniejsze posty 

Marzec 2020

1) Recenzja Eveline Slim Extreme 4d scalpel turbo reduktor cellulitu

2) Dwie pierwsze wiosenne stylizacje (2020)

3) Kuracja Eveline Slim Extremely 4d Clinic - moja opinia

4) Zimowa stylizacja z czapką,szalikiem i swetrem

5) Eveline Cosmetics Royal Snail terapia śluzem ślimaka skoncentrowany krem intensywnie przeciwzmarszczkowy -moja opinia

6) Bordowa stylizacja z czarną skórzaną kurtką i czarnymi rajstopami

7) Kosmetyki Rosie z Kontigo -moja opinia

8) #BrithdayGirl26



Kosmetyczny ulubieniec Marca 

Eveline puder sypki match my day peach 








Przeczytałam o nim/usłyszałam o nim ( nie pamiętam już ,dokładnie jak to było )
Na którymś blogu/vlogu.Autor go zachwalał głównie za piękny brzoskwiniowy zapach ,a z racji tego że mój ulubieniec z Affectu (TU o nim pisałam ) skończył się ,postanowiłam go zamówić ( zwłaszcza że cena była sprzyjająca ) 
Nie żałuję - puder rzeczywiście pięknie pachnie brzoskwiniami ( nie jest to jakiś sztuczny zapach ,zabarwiony chemią jak to niekiedy bywa w przypadku owocowych zapachów w kosmetykach) no i oczywiście matuje cerę 
Na min.miesiac wystarczy 
Swój egzemplarz kupiłam tu :


Zaplacilam jakieś 23 złote ,choć jego cena waha się -w zależności od tego gdzie go kupicie ,jednak w większości drogerii internetowych nie przekracza on 30 złotych 
Szczerze go polecam


A jak Tam Wasz marzec ?

Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😘




































77 komentarzy:

  1. wow, suepr podsumowanie ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. These movies seems very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/lancome-labsolu-lacquer-gloss-323-shine_5.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobnie :( 4 tydzien w domu. Urodziny mialam zaplanowane , nawet mejsce w knajpce wynajelam i nic... Siedze w domu filmy ogladam, gotuje itp. Czasami sprawdze emaile z pracy i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już nawet nie wiem który to tydzień mija ,odkąd to się zaczęło...
      Ale trzeba liczyć że niedługo wszystko powolutku zacznie wracać do normy 🙂

      Usuń
  4. Lovely outfits and coll review, dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, to dla nas wszystkich trudne czasy, ale powinniśmy się wzajemnie wspierac a nie obrzucac wyzwiskami i wzajemnie hejtowac. Na tym niczego dobrego nie zbudujemy. Podoba mi się, że jest tyle pięknych inicjatyw- firmy gastronomiczne przygotowują charytatywnie posiłki dla pracowników służby zdrowia, firmy i osoby prywatne szyją maski, zbierają fundusze na zakup niezbędnego sprzętu. Na takiej pomocy powinniśmy się teraz skupic, żeby to wszytsko przeżyc. Fajnie, że przesyłasz pozytywną energię :) Życzę Ci dużo zdrówka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejt tu nic nie pomoże-wszyscy jesteśmy przygnębieni.Troska o najbliższych, o przyszłość a niektórzy muszą wylewać jeszcze tyle jadu...
      Tak sporo jest tych inicjatyw - ja słyszałam że pewien ośrodek wczasowy chce zapewnić darmowy wypoczynek służbie zdrowia ,po pandemii- super, w końcu komu jak komu, ale im się to naprawdę należy 🙂
      Mimo że odbierasz mój wpis jako pozytywny 🙂

      Usuń
  6. Ja oglądałam "w lesie dziś nie zasnie nikt" i dla mnie to była jedna wielka masakra... :D ledwo dotrwałam do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie ogląda się go lekko 😁
      Ale dla mnie mimo to całkiem fajny 🙂

      Usuń
  7. Ciężka jest sytuacja, nie ma co mówić.. ale ja powtarzam, ze informacje, które dają nam media trzeba odpowiednio przetwarzać. Nie wszystko (nawet nie wiem czy większa część) z nich to prawda. Musimy myśleć racjonalnie, ale nie dać się zniewolić, a tak teraz to wszystko wygląda. Ciesze się, że jednak Anglia ma inne nastawienie, mimo, że zamykają restauracje itd to jednak wiele osób pracuje, Ci co zostają w domu mają płatne i gospodarka jakoś tak daje rade.

    Co do filmów: pierwszego nie obejrzę, ale dwa kolejne owszem :) Ale to jak nadrobie serial '13 powodów' własnie oglądam 3 odcinek 3 sezonu :D potem 365 dni bo coś wyczytałam, ze ma być na Netflixie a potem reszta :D mam jeszcze 3 dni wolnego, więc dam rade!

    Mój marzec - własnie opisałam go w blogu :D
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z tych informacji które podają media, nie są prawdziwe - jedyne na co zwracam uwagę to informacje od rządu odnośnie zakazów, nakazów itp.
      Fajnie że u Was gospodarka daje radę 🙂
      I jak wrażenia odnośnie 3 sezonu "13 powodów "?
      "365 dni" jest już podobno na Netflixie 🙂
      Podsumowanie u Ciebie na blogu już przeczytałam 🙂
      Również życzę dobrego tygodnia 😘

      Usuń
  8. Najpierw się ludzie pozbywali psów a teraz jak podali, że niby potrafią go wyczuć to nagle oo super psinki;/ Masakra, niektórzy nie mają serca tylko myślą o własnej dupie:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- na takie zachowania brak słów 🙄😡

      Usuń
  9. Wiesz tez współczuje tym krajom , ale oni to trochę na własne życzenie tak maja . Nie trzymali się wytycznych i bagatelizowali . Mam nadzieje ze w Polsce w końcu zmądrzeją ludzie i nie powtórzą błędów tych krajów . Bardzo chciałam zobaczyć film Hejter . Twoja opinia powoduje ze jeszcze bardziej chce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,to prawda - szczególnie Włosi którzy zignorowali to.
      U nas na szczęście większość przestrzega obostrzen i zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji 🙂
      A "Hejter"- cóż polecam ,bo film jest rewelacyjny 🙂

      Usuń
  10. first two photos are perfect... beautiful outfit.

    # stay safe, healthy and virus free

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😘
      I wish you health too 😘

      Usuń
  11. film Hejter chętnie bym obejrzała:) co do owej sytuacji jaka panuje idealnie nadaje się do lektury sławetna książka Dżuma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam film i za polecenie książki dziękuję- chętnie przeczytam 🙂

      Usuń
    2. przeczytaj:) to swego czasu była lektura szkolna;)

      Usuń
  12. Marzę już o normalności bo oszaleć idzie wrrr też w tym roku kompletnie nie czuję tych Świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam żadnych z filmów, o których pisałaś, ale planuję się zabrać za Salę Samobójców niedługo!

    Życzę zdrówka w tych trudnych czasach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę zdrówka 😘
      Daj znać jak obejrzysz film 🙂

      Usuń
  14. Ja też czytałam hejt na markety budowlane i mnie szlak trafiał.
    Ja rozumiem oburzenie, że w tym ciężkim czasie są te sklepy otwarte... ale też są otwarte firmy, które zajmują się remontami, budowlami oraz ogrodem. Są ludzie, którzy mają rozwalone łazienki. Są ludzie, którzy tam pracują i to nie jest 5-6 osób... Czy ktoś pomyślał w ten sposób? Nie! Ale to zarząd jest beeee i najgorszy.... ahhhh szkoda gadać... Nie dajmy się zwariować! Zdrówka Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- a co zrobić jak się komuś krem popsuje czy uszczelka?
      Owszem można zamówić przez Internet, ale kwestia wysyłki a takie rzeczy zdecydowanie najlepiej naprawiać "na już " i wiem to z własnego doświadczenia, także - nie dajmy się zwariować, dokładnie 🙂
      Również życzę zdrówka 😘

      Usuń
  15. Też pamietam jak myślałam,że marzec bede mogła zdecydowanie lepiej podsumować a tu niestety. Zdażyłam przylecieć od rodzinki z UK i tyle, nagle jak cała reszta utknłam w domu. Masz racj najgorsza jest ta niepewność, ona rodzi strach. A zdrugiej strony ta cała sytuacja pokazała mi jak trzeba doceniać to cos sie ma, kontakt z drugim człowiekiem oraz zdrowie.

    Sal samobójców zdażyłam zobaczyć w kinie i bardzo mi sie podobała. Pierwszy polski horror niestety w moim odczuciu jest totalna porazka, a szkoda ..... Ikara jeszcze nie widziałam....

    Byłam pewna że nowa Chyłka nie zawiedzie :-)

    cieplutko CI pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,ostatnie tygodnie to nic innego niż strach i niepewność...
      I można też znaleźć sporo plusów, docenić wiele rzeczy w tej epidemii 🙂
      Oj "Chyłka " nie zawiodła 😉
      Również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  16. Mój marzec jak i Twój upłynął w strachu i w domu. Też patrzę z optymizmem w przyszłość, że kwiecień okaże się miesiącem dobrym i przyniesie to co najlepsze :) Ja też bardzo lubię Wielkanoc :) A ta już za 4 dni :)

    Podsumowanie bardzo fajne Lili :)

    dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było...
      Dziękuję, również dużo zdrówka życzę 😘

      Usuń
  17. Hello
    our life changed from one day to the next. I don't see the news much or I go crazy !!
    I don't watch movies either, but it's a great way to occupy your time !! Keep safe !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. and these changes (though most needed) are too fast, it's hard to get used to ...

      Usuń
  18. Też mam nadzieję, że ta sytuacja niedługo minie, jest ciężko, ale jakoś trzeba to przeczekać. Nie widziałam żadnego z tch filmów, ale za to wszystkie mam na swojej liście. :D Seria z Chyłką jeszcze przede mną, jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że sytuacja jest taka a nie inną , i tutaj raczej ciężko o konkrety ale niestety gdybyśmy wiedzieli ile to jeszcze potrwa byłoby trochę łatwiej...
      No niestety nie jest to możliwe...
      Polecam "Chyłke " bo jest świetna 🙂

      Usuń
  19. Great post dear, so nice and interesting, love it! 

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak marzec był niestety gorszy od lutego a jeszcze pamiętaj jak jakoś kiepsko mi się rok zaczął i mówiłam sobie na wiosnę będzie lepiej. Heh no to mi się przepowiednia nie udała.
    To co robią niektórzy ludzie ten hejt, porzucanie i zabijanie zwierząt przeraża mnie jeszcze bardziej niż sam wirus. Zamieszanie zrobiło się okropne, z ludzi wychodzi to co najgorsze. Sama też musiałam o tym wspomnieć na blogu. Jedni zachowują się nieodpowiedzialnie, a drudzy w imię odpowiedzialności pozabijaliby tych pierwszych. Najgorsza w tym wszystkim niepewność, masz rację, nie wiemy ile to potrwa, wszytko stanęło w miejscu. Martwimy się o rodzinę z którą często nie możemy się zobaczyć. Kwiecień raczej nie będzie pozytywny ale może maj...
    Z filmów widziałam tylko hejtera. Świetny film dużo uświadamia i w sumie teraz wielu powinno go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak sobie przez cały luty powtarzałam "marzec będzie lepszy " a cały marzec "kwiecień będzie lepszy "- zobaczymy co dalej (Tak, tak w razie czego "maj będzie lepszy " )
      Wszyscy utkneliśmy w miejscu, chyba nikt nie myśli o przyszłości liczy się "tu i teraz "...
      "Hejter " świetny film - daje do myślenia 🙂

      Usuń
  21. W lesie nikt nie zaśnie - widziałam. Bardzo jestem ciekawa Hejtera. Pozdrawiam Cię serdecznie Lili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry w kwietniu Kochana!
    To prawda, ja też niestety nie czuję w ogóle klimatu świąt. Cieszę się, że jest słoneczko i mogę chociaż wyjść na balkon, ale sama rozumiesz :/ Dokładnie, niestety marzec to przede wszystkim miesiąc wszechobecnej paniki i ja też pamiętam dzień, kiedy pozamykano wszystko i jeszcze wtedy mam wrażenie, niewiele osób zdawało sobie sprawę z powagi sytuacji, bo np. moja klasa bardzo była uradowana zamknięciem szkół, a teraz, kiedy to się przedłużyło, a nasza matura nie jest pewna, to nam wszystkim miny zrzedły. Na wszystkie z tych filmów, które tutaj prezentujesz, zbieram się do jakiegoś czasu! Może zacznę od "w lesie dziś nie zaśnie nikt", bo mam Netflixa, to czemu nie? :) A jeśli piszesz, że jest więcej scen śmiesznych niż strasznych to już w ogóle jestem zaintrygowana :D Pozdrawiam Cię ciepło, niech kwiecień będzie nieco milszy :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że rozumiem- nie ma się co oszukiwać balkon to nie plaża, polana w lesie...
      No właśnie-współczuję Wam maturzystom i 8klasistom takie osoby są w strasznym położeniu- ciężko się skupić na nauce nie wiedząc ile czasu zostało na nią...
      Pewnie że trzeba zacząć- w końcu, czas trzeba spożytkować i oderwać się od tego 🙂
      Również Cię pozdrawiam 😘

      Usuń
  23. Bardzo podobał mi się ten post. U nas też było dużo hejtów. W sklepach nawet przy zakładaniu rękawiczek, że musisz to zrobić obsługa dostała ostrą wiązankę. Obsługa robi co musi dla bezpieczeństwa kraju, jednak klienci mają wszystko gdzieś. U mnie drony i helikoptery patrolują miasto. ..... Podobają mi się propozycje filmowe i zamierzam skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywny odbiór 🙂
      Oczywiście- przecież to wymyśl sprzedawczyn że trzeba dezynfekowac ręce, zakładać rękawiczki- tak jest to ich wina.
      Daj znać jak obejrzysz filmy 🙂

      Usuń
  24. Bardzo mądry wpis, mnie też poraża ta fala hejtu i jadu, a porzucanie czy zabijanie zwierząt to już totalna masakra. Niestety w takiej sytuacji wychodzi jeszcze bardziej jak wielu ludzi w naszym kraju z empatią nie ma nic wspólnego. Z rękawiczkami też się zgadzam, zawsze jak wybieram warzywa w sklepie to przeraża mnie to, ile osób je wcześniej dotykało.
    Hejtera chciałabym zobaczyć:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Oj tak ,cała ta sytuacja pokazuje ile kto ma empatii w sobie...
      I zgadzam się co do tych rękawiczek 🙂

      Usuń
  25. Ja mam nadzieję, że aktualna sytuacja przekuje się na dobre tym, że wiele rzeczy, zwłaszcza w urzędach, będzie można załatwić online oraz, że ludzie nadal będą myć ręce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z tym pieczywem i rękawiczkami zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne podsumowanie miesiąca. I muszę przyznać, ze masz rację. ludzią to chyba z nudów ten hejt poleciał. Trzeba się wspierać a nie nawzajem jeszcze dokładać stresów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂
      Tak ,to prawda powinniśmy się wspierać a tymczasem coraz więcej jadu się wylewa...

      Usuń
  28. Czasy są wyjątkowe, ale panika nikomu nie służy. Zresztą w kryzysowych sytuacjach można poznać prawdziwe charaktery ludzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda - w takich sytuacjach można poznać prawdziwą twarz niektórych ludzi🙂

      Usuń
  29. Hi, Lili.
    I came back to your blog. Hopefully my visit adds to the long list of visits from various countries.

    Happy Easter

    OdpowiedzUsuń
  30. Cool pics and nice post! Thank you very much, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  31. What a stunning outfit!
    The books sound great!

    Staying healthy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you and I wish you health too 🙂

      Usuń
  32. Strasznie cierpiałam, że nie mogę iść na spacer do lasu a mam go jakieś 500m od klatki. ale zbawieniem okazał się mój ogródek, w którym odkryłam duży potencjał :) było kilka takich ciepłych dni, kiedy siedziałam w ogródku lub miałam okna balkonowe otwarte na oścież. Mam dzieki temu nadzieję, że jakoś uda mi się wytrwać do końca tej kwarantanny. w Marcu udało mi się jeszcze odwiedzić moich rodziców i siostrzeńca bo teraz długo się nie będziemy widzieli. Troche mi brakuje rodzinnych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam ten ból- też mam bardzo blisko Las i niestety nie mogę z tego korzystać...
      Zazdroszczę tego ogrodu- w tych czasach to prawdziwy rarytas 🙂
      Oby ta kwarantanna (choć w niektórych kategoriach ) minęła...

      Usuń
  33. Zgodzę się z Tobą, że marzec to miesiąc strachu, niepewności i stresu. Na początku katowałam się wyszukiwaniem coraz to nowych informacji dotyczących wiadomo czego. Zrozumiałam jednak, że wcale sobie nie pomagam, a wręcz szkodzę, dlatego staram się unikać, a przynajmniej sama nie wyszukiwać informacji na ten temat. Żyje mi się teraz o wiele lepiej. Nie mówię, że przestałam się martwić, ale mam nieco spokojniejszą głowę. Skupiam się na studiach i blogowaniu. ;) Myślę, że warto zamiast na minusach, spróbować skoncentrować się na małych, pozytywnych rzeczach. Obejrzanym fajnym filmie, czy przeczytanej książce. ;) Nie ma po co sobie dowalać negatywnych emocji.
    Życzę, aby kwiecień był lepszy od marca i przyniósł Ci powody do radości, choćby z drobnostek! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście- wg mnie również nie ma co aż tak bardzo doszukiwać się informacji w Internecie, lepiej się skupić na innych rzeczach np nauce czy hobby 🙂
      Również życzę Ci radosnego kwietnia 😘

      Usuń
  34. Oh so nice films darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. I hope you're doing well Lili!
    I've been also watching lots of movies with my family :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you and I also hope that you are all right 🙂
      the current situation is conducive to spending time in this way 🙂

      Usuń
  36. Marzec był dla mnie bardzo skomplikowany i też mało na moim koncie pozycji książkowych. Jednakże widzę, że u Ciebie bardzo ciekawie było. Co do filmów to z przyjemnością chcę ogłosić, iż mam zamiar je obejrzeć. ;)

    Życzę spokojnych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - daj znać jak obejrzysz te filmy 🙂

      Usuń
  37. Też odniosłam wrażenie, że "W lesie dziś nie zaśnie nikt" jest bardziej śmieszny niż straszny :P

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)