Podsumowanie Sierpnia 2019

Witajcie we wrześniu 😘
Mam nadzieję że Wasze wakacje były udane 😀
Po nieco dłuższej przerwie wracam (Jak to bywa na początku miesiąca u mnie od roku 😊)z podsumowanie miesiąca
P.S. kto jutro wraca do  szkoły, a kto do pracy?
A może ktoś z Was zaczyna urlop ?😀



















Jaki był Sierpień 2019

Sierpień to taki miesiąc w którym budzę się do życia - śmiałam się do mojej mamy że tak wiosna wszystko budzi się do życia ,tak ja budzę się do życia jesienią.
Zresztą niejednokrotnie wspominałam na blogu że uwielbiam jesień - mam na myśli taką typową złotą polską jesień (czyżby to miało związek z tym że urodziłam się w listopadzie?😮)
Sierpień obfitował w dość upalną pogodę ,co  niestety niezbyt korzystnie na mnie wpływa.
O ile złe samopoczucie jestem w stanie zrozumieć , i przyjąć na klatę 
Tak  niestety upalne noce skutkują tym że nie mogę zasnąć ,a jeśli już zasypiam to dręczą mnie koszmary...
Ale sierpień po za tymi przykrymi skutkami ubocznymi upałów ,upłynął mi również w miarę przyjemnie.
Przedewszystkim odniosłam wrażenie że był on jednym z najspokojniejszych miesięcy od bardzo dawna.
W sierpniu podjęłam kilka dość ważnych decyzji ( no ok jest jeszcze jedna kwestia ,w której bije się z myślami liczę że gdy upały się skończą ,uda mi się to jeszcze raz przemyśleć na chłodno ) również udało mi się samej sobie coś udowodnić.
W ostatnim tygodniu sierpnia udało mi się wyrwać na parę dni do Katowic- wspominałam o tym i tu na blogu ,na Instagram coś tam wrzucałam.
O samym wyjeździe wspomnę napewno jeszcze ,i to niebawem gdy tylko będę miała zdjęcia - tak więc przygotujcie się na spam .
Mam nadzieję że jeszcze uda mi się w tym roku wykonać jakieś fotki na zewnątrz,w zeszłym roku było ich trochę więcej na blogu ,w tym roku niestety obowiązki i brak czasu mi na to nie pozwoliły - mam nadzieję że w przyszłym roku będzie lepiej.















Filmy które obejrzałam 

W Sierpniu 




Red Eye 




Wracająca z pogrzebu Lisa poznaje na lotnisku pozornie sympatycznego mężczyznę, Jacksona. W trakcie lotu dowiaduje się, że musi wyświadczyć mu przysługę, jeżeli chce ocalić życie ojca. 

Jeśli siedzicie mojego bloga to zapewne wiecie że nie jestem fanką amerykańskiego kina.Po ponownym obejrzeniu Red Eye jestem skłonna zmienić zdanie (A może to dlatego że owy film można bardziej określić jako thriller niż film akcji )
Nie ma tu zbyt wielu sztuk walki za to film jest pełen napięcia oraz akcji 
Z czystym sumieniem mogę polecić 😀



Kobiety Mafii 2






Po przejęciu władzy nad stolicą, gang Niani  przygotowuje się do największej akcji przemytniczej w dziejach kraju. Będąca postrachem Warszawy grupa sprowadza do kraju tonę kolumbijskiej kokainy. Kiedy towar znika w podejrzanych okolicznościach, a kartel żąda głów, do Polski trafia śmiertelnie niebezpieczna Aida . Kolumbijka znajduje sojusznika w osobie trójmiejskiego przemytnika – Mata . Mafioso od dawna pragnie umocnić swoją pozycję w półświatku, ale jego plany komplikują napięte relacje ze zbuntowaną córką – Stellą . W tym samym czasie na wolność wychodzi Spuchnięta Anka . Kochająca luksusy maniakalna zakupoholiczka cudem przeżyła więzienne piekło, po którym z trudem odnajduje się w nowej rzeczywistości. Wystarczy jednak nieoczekiwane zdarzenie, by znalazła się na celowniku ogólnopolskich mediów i z dnia na dzień stała się „mafijną celebrytką”. W tym samym czasie poza granicami, w Maroko, Siekiera przeżywa burzliwy romans z Amirem – bojownikiem państwa islamskiego. Kiedy mężczyzna ginie w brawurowej akcji z udziałem komandosów GROM-u, pałająca zemstą zabójczyni powraca do Polski. Ma do wypełnienia śmiercionośny plan.

To co mnie najbardziej zachwyciło to krajobraz Maroka - przepiękne 
Wątki skaczą z historii jednej bohaterki na historię drugiej, ale gdzieś pod koniec się łączą 
Nie brakuje brutalnych scen (Nie zaliczę ile razy zakrywałam oczy ) 
Moim skromnym zdaniem druga część jest o wiele lepsza niż pierwsza. 
Ciekawe jak będzie z trzecią częścią (kobiety mafii powrócą...)


Pod powierzchnią 2






Po wydarzeniach na szkolnym balu życie Marty, Bartka, Oli i Maćka diametralnie się zmieniło.
Gajewska dwa tygodnie po ciężkiej operacji wychodzi ze szpitala i występuje o rozwód z Bartkiem. Godzi się ze śmiercią synka - Maksa i pierwszy raz odwiedza jego grób. Postanawia uwolnić się od przeszłości i zacząć od nowa. Nie chce oskarżać Oli, która ze względu na śledztwo wciąż jest zmuszona się ukrywać.
Ola w towarzystwie Janka ucieka przed prywatnym detektywem. Justyna, mama dziewczyny, wróciła do Polski, by pomóc Maćkowi ją odnaleźć. Między byłymi małżonkami dochodzi do wielu konfliktów. Czy będą potrafili znaleźć wspólny język, by ratować córkę?
Dla nastolatki życie w ukryciu, z dala od domu okazuje się wyzwaniem – wkrótce spodziewająca się dziecka Ola trafia do szpitala. W gorączce dziewczyna woła… Bartka. Czy to znak, że wciąż go kocha?
Tymczasem komisarz Byszewska odkrywa, że jej syn, Radek Szot, ma powiązania z Igą, byłą opiekunką zaginionego syna Marty i Bartka. Co łączy tych dwoje? Czy to oni są odpowiedzialni za zniknięcie Maksa?

Jakiś czas temu zaczęłam oglądać drugi sezon i obiecałam że jak tylko skończę oglądać dam znać  

O ile początek zapowiadał się  nieźle, o tyle gdzieś w okolicach 4 odcinka miałam dziwne wrażenie że serial jest ciągniety na siłę wręcz.

Tempo wraca przed końcem sezonu i znów mamy otwartą furtkę do kolejnego sezonu 
No ciekawe.
Tak czy inaczej według mnie drugi sezon  zdecydowanie słabszy niż pierwszy


Źródło zdjęć plakatów filmowych:





Statystyki bloga

Sierpień 2019


W Sierpniu mojego bloga odwiedziło 6899   osób 
 
Najwięcej osób było z:

- Polski ; 3943 osób 

- Niemiec ;  543 osoby 

- Stanów Zjednoczonych ; 457 osób 

- Francji ;  277  osób 


Najpopularniejsze posty 

Sierpień 2019 





( 525 wyświetleń)




( 212 wyświetleń)




( 182 wyświetlenia)




( 165 wyświetleń)







Kosmetyczny ulubieniec 

Sierpnia 2019

Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu 







Swego czasu i do demakijażu oczu i twarzy używałam tego samego kosmetyku.
Tego nawyku pozbylam się gdzieś przy okazji przedłużenia swoich rzęs i zaczęłam używać oddzielnych kosmetyków do demakijażu twarzy  i oddzielnych do demakijażu oczu.
Rzęsy zdjęłam ,a przyzwyczajenie zostało 😁
Gdy zdjęłam rzęsy nie musiałam się  ograniczać tylko do micelarnych płynów.
O ile olejki mojej cerze nie służą,tak w przypadku dwufazowych płynów (tylko tych do demakijażu oczu 😉 ) jest wręcz odwrotnie 
Na chwilę obecną moim faworytem jest ten dwufazowy płyn od Ziaji.
Nie podraznia oczu ,nie szczypie ,jest wydajny (buteleczce mi wystarcza na jakieś 2 tygodnie)i tani;około 7 złotych.😀


A jak tam Wasz sierpień?
Dajcie znać w komentarzach 😀

Do następnego 😘






























69 komentarzy:

  1. Ogromnie mi brakuje polskiej jesieni, w sumie to pięknego lata też hehe:D Ooo Katowice to całkiem blisko mnie bo ja jestem z Gliwic:D Górny Śląsk<3 Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to pozdrawiam Górny Śląsk kochana 😘
      No ciekawe jaka będzie jesień w tym roku 😀

      Usuń
  2. Widzę, że miałaś udany sierpień. Ja Kobiety Mafii oglądałam już jakiś czas temu, ale mnie niestety nie zachwyciły. Rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie sierpień był udany 😀
      Dokładnie rzecz gustu 😀

      Usuń
  3. Bardzo podobała mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting movie. Thank you for sharing. I need to check them. Have a beautiful new week.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/08/beauty-of-gratitude.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also wish you a successful coming week and weekend 😀

      Usuń
  5. Zmartwiłaś mnie, że druga część "pod powierzchnią" nie jest już tak fajna.
    Bardzo lubię dwufazówkę Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zapowiadał się nieźle, a według mnie wyszło trochę gorzej niż z 1 częścią.
      Ale to jest tylko moje zdanie,może Twoje będzie inne 😀

      Usuń
  6. Muy bonito todo ! ! buenas noches ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze,że nie muszę wracać do szkoły :D Miałam ten płyn ziaji, ale moich kosmetyków nie zmywa zbyt dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też się cieszę że lata szkolne za mną,choć z drugiej strony niekiedy chętnie bym wróciła do szkoły😉
      Szkoda że ta dwufazówka Ci się nie sprawdziła

      Usuń
  8. Twoja stylizacja w różu była najlepsza :)
    Z tymi upalnymi nocami i problemami z zaśnięciem dałaś mi do myślenia. Może u mnie to też jeden z czynników bezsenności, nigdy nie zwracałam na to uwagi :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘
      Może tak być ,jak sprawdzisz daj znać ☺

      Usuń
  9. thank you for review...

    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne podsumowanie :) Jak dobrze, że ja już nie chodzę do szkoły :D A ten płyn z Ziaji lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. My august was a disgrace, I sprain ,y foot and I am at home without doing nothing
    you are very beautiful in pink.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero przygotowuję się do wyjazdu wakacyjnego, także dla mnie lato jeszcze trwa;)
    'Red eye' widziałam i bardzo mi się spodobał ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam robić podsumowanie ale mam zległe posty i muszę napisać więc odpuszczę sobie sierpień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że we wrześniu się uda ☺

      Usuń
  14. Przede mną jeszcze miesiąc wakacji hehe! Duzo osób u ciebie zawitało przez ten miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udanego wypoczynku życzę 😘
      Rzeczywiście,sporo osób tu zagląda ,co mnie bardzo cieszy ☺
      Dziękuję za obserwacje ☺

      Usuń
  15. Ale śliczna stylizacja, pięknie ci w różu :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje krótkie wakacje były bardzo udane :) Niestety, zdążyłam już o nich zapomnieć. Teraz to już cały czas praca i praca. Tak.. sierpień był bardzo upalny, ale ja uwielbiam upały :) Ja w zasadzie, mogłabym urodzić się w jakimś egzotycznym kraju :D Niestety nie widziałam żadnego z podanych filmów... moja lista :do obejrzenia" jest już tak długa że nie mam pojęcia, gdzie się kończy :) Nie wiem kiedy ja to wszystko nadrobię... może zimą. Miałam ten płyn i chodź kocham markę ziaja, to tego jednego produktu nie mogę używać. Podrażnił mnie, na dodatek nie zmywał do końca makijażu. Szkoda, bo ziaja to dla mnie jedna z najlepszych firm kosmetycznych, mają w ofercie prawdziwe cuda!
    Wspaniałe podsumowanie, oby wrzesień był udany!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Twoje wakacje były udane 😀
      No zima to dla wielu osób czas na nadrobienie filmowych zaległości 😀
      Szkoda że ten płyn Ci się nie sprawdził, ale cóż niekiedy tak właśnie jest że 10 kosmetyk z ulubionej firmy zaszkodzi-sama to przerabialam
      Dziękuję Ci za miłe słowa i również pozdrawiam 😀

      Usuń
  17. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli można powiedzieć, że miałaś udany sierpień. :) Mnie te upały też męczyły, ale na pewno będę tęsknić za słońcem. Życzę udanego września. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę udanego września 😀
      Oj tak sierpień był jednym z lepszych miesięcy w ostatnim czasie 😀

      Usuń
  19. Świetne i bogate podsumowanie miesiąca. Nie dziwię się, że stylizacja miała najwięcej wyświetleń. :)
    Filmów nie oglądaliśmy, więc tym bardziej dziękujemy za inspiracje. Nadrobimy podczas jesienni-zimowych wieczorów.
    A wakacje u nas porażka, przez pobyt w szpitalu i przebytą operację.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀
      Mam nadzieję że ze zdrowiem będzie coraz lepiej 😀

      Usuń
  20. Oh very interesting films and products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie wakacje nie dotyczą bo szkołę już dawno skończyłam :P ale lubię takie podsumowania ;) myślę, że jak już rozkręcę trochę swojego bloga to też będę takie podsumowania robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też już wakacje nie dotyczą, właśnie ze względu na zakończona edukację szkolną 😀
      Polecam takie podsumowania 😀
      No i życzę powodzenia w rozkręceniu bloga 😀

      Usuń
  22. Dużo wydarzyło się na tym blogu w sierpniu , cieszę się, że mogłam to oglądnąć w jednym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy04 września

    Super podsumowanie :D Muszę obejrzeć te filmy w wolnym czasie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nigdzie nie wracam, ale za to idę do ślubu niedługo! haha

    OdpowiedzUsuń
  25. this post is amazing!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zimowe sesje na dworze też fajnie wyglądają! Herbata w termos i przy dobrej scenerii kurteczka na bok i lecimy!! ♥
    Kobiety Mafii 2 oglądałam, czekam teraz na ten film "POLITYCY" czy jakoś tak, Patryka Vegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ,wg mnie jesień i zima mogą być o wiele fajniejsze jeśli chodzi o fotografowanie niż lato czy wiosna-te kolorowe liście, puch białego śniegu czy świąteczne ozdoby, potrafią być piękne 😍
      Chodzi Ci zapewne o "Politykę "-byłam na tym wczoraj w kinie, napewno niebawem o tym napisze na blogu 😀

      Usuń
  27. Nice and interesting post.
    I'm glad August is finished,
    I love the 'Ber Months'.

    Have a lovely day ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😀
      I feel a pity that August is over - he is my favorite summer month

      Usuń
  28. Good luck!

    Great summary for August!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z niecierpliwością czekałam na drugi sezon "Pod powierzchnią" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak Ci się spodobał?😀

      Usuń
  30. Red Eye bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja, idealna na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)