Trzecie urodziny bloga

Witajcie kochani 😘

Chociaż kalendarzowe lato już za nami ,to od kilku dni pogoda jest bardzo ładna 😀
Mam nadzieję że tak będzie dluuugo - taką właśnie jesień sobie wymarzyłam i na taką liczę 😀



Dzisiejszy post ma charakter nieco świąteczny;otóż 11.09.2016 opublikowałam pierwszy post na tym blogu.
Już od trzech lat katuje Was swoimi wypocinami jestem tutaj 😁
Od początku tego bloga opublikowałam 239 postów, a odwiedziło mnie około 148000 osób
Dziś napiszę trochę o sobie, o tym jak powstał blog i jak ja się zmieniłam przez te trzy lata.

Ten moment gdy nie wiesz co ze  sobą zrobić i zakładasz bloga - tak w skrócie mogłabym opisać założenie bloga.
No może nie do końca założenie, ponieważ już wcześniej pisałam  miałam nawet innego bloga pod innym adresem ,jednak treści mi nie odpowiadały, a jakoś trzeba zapełnić pustkę ,stratę (Nie pytajcie o co dokładnie chodzi ,nie lubię poruszać tu na blogu swoich prywatnych spraw ) i nadmiar czasu wolnego (Jak ja za tym tęsknię, choć ostatnio sobie zaczynam powoli przypominać jak wygląda wolny czas 😁)







To są moje pierwsze zdjęcia, które opublikowałam tu na blogu.
Przypomnę że wcześniej nie opublikowałam zdjęć na których widać moja twarz ,później były to selfie ,dopiero kilka miesięcy później kupiłam pierwszy aparat, ale zdjęcia nadal byly dalekie od conajmniej dobrych (no ok może nadal  nie są jednak musicie chyba przyznać że widać zmianę?😀)
Wizualnie również się zmieniłam;poniżej jedno z moich nauktualniejszych zdjęć, robione podczas moje ostatniej wizyty w Krakowie







Trudno mi sobie przypomniec jak wyglądało moje życie zanim założyłam bloga.
Po za zakupami ,plotkami z koleżankami ,imprezami nie miałam żadnych zainteresowań.
Owszem zakupy lubię (chyba jak każda kobieta 😉) tylko że zamiast spacerować po galeriach wolę robić zakupy online ,po za tym większość rzeczy dostaje w ramach współprac.
Plotki, spotkania ze znajomymi-nadal je lubię i to się raczej nie zmieni.
Imprezy- oj nie dla mnie.Juz nie.Zamiast spędzać czas na imprezach wolę zostać w domu ,obejrzeć jakiś film/Serial.
Blogowanie wpłynęło też na moja zawodową przyszłość-owszem mam pracę (dlatego też kilka lat temu przeprowadziłam się do Kielc ze swojej rodzinnej miejscowości),ale pracowałam, bo musiałam.
Nie sprawiało mi to jakiejś wybitnej satysfakcji - wypelnialam swoje zawodowe obowiązki i tyle.
M.in dzięki blogowi postanowiłam zostać wizażystka.(Ale o tym bardziej szczegółowo napisze gdy już nią zostanę 😀)


Wizualnie również przeszłam sporą zmianę.
Przedewszystkim schudłam- nie ma to zbyt dużego związku z blogiem ,ponieważ  hejty na temat mojej wagi srednio mnie ruszają.
Nie zaczęłam stosować żadnej diety   ,zaczęłam po prostu ćwiczyć, ponieważ pale papierosy ( próbowałam rzucić palenie już dwa razy  i więcej nie podejme tego typu prób.) I aby nie nabawic się zakrzepicy  ,nadciśnienia zaczęłam ćwiczyć.
Jeśli chodzi o włosy; nie wiem czy pisałam Wam o tym  ,ale jestem naturalną blondynką.
W wieku 15 lat  po kilku eksperymentach z farbami zostałam brunetką.
Rok temu po dziesięciu latach  , siedząc u fryzjerki na fotelu  ,podjęłam decyzję;teraz  farbujemy te odrosty  na czarno, kolejnym razem nakładamy ciemnobrązową farbę.
Czy wrócę do blondu?
Tego nie wykluczam ,aczkolwiek jak narazie jestem zadowolona z ciemnego brązu

Jeśli chodzi o makijaż; niemal od gimnazjum moim znakiem rozpoznawczym było oko obrysowane czarną kredką






Tak było przez ponad 10 lat.
Oduczyłam się  tego jednak  ,dopiero będąc w Warszawie na kursie w ProMakeup Academy.
Od tego kursu minęło już coś około pół roku ,zmienił się generalnie cały mój sposób makijażu:

Jedyne zdjęcie ,które jak narazie posiadam z zrobionym
Przeze mnie makijazem 





Chciałabym podziękować przedewszystkim Wam czytelnikom - bez Was ,nie było by bloga.
Przez te trzy lata uzbierało się tu 173 obserwatorów.
Nie jest jakaś oszałamiająca  liczba ,jednak wolę tylu obserwatorów,którzy zaglądają tu ,niż mieć ponad 1000 obserwatorów, którzy nie zaglądają tu wogule(pomijam obserwowanie przez kanał RSS,czy mail ,wiem  że dużo osób w ten sposób również śledzi mojego bloga )
Każdy komentarz ,każda wizyta ,każda obserwacja - niesamowicie mnie motywuje ,do działania, jestem bardzo z tego powodu zadowolona)

Dziękuję również firmom z którymi mam przyjemność współpracować.
Dziękuję Wam nie tylko za profity ,które wynikaja ze współpracy ,ale również za zaufanie ,którym mnie obdarzyliście.


Dziękuję również osobom które mi pomagają przy sesjach zdjęciowych czyli makijazystkom i fotografom-Dzięki Wam ,waszym poradom ,coraz lepiej robię to co robię



I dziękuję również moim koleżankom- nie tylko za wsparcie i pomoc przy  sesjach ,blogu 😀








Nie mogę Was jednak zostawić bez stylizacji.😁
Zdjęcia były robione kilka miesięcy temu w Krakowie, w miejscu podpatrzonym na Instagramie, Czyli Dolnych Młynów.
Powiem Wam że na żywo tam jest jeszcze piękniej, aż żal myśleć że niedługo zostanie tam wybudowany hotel ,mam nadzieję że nie stanie się to prędko; nie ukrywam że chciałabym tam jeszcze zrobić sobie trochę zdjęć 😀


Szary kolor- mogłoby się wydawać że nudny (W dodatku w połączeniu z bielą)
Po raz kolejny ,kolejną stylizacja chcę udowodnić że niekoniecznie  jest to prawda.
Szara ramoneska i szare szpilki(no właśnie szpilki-kolejny mój znak rozpoznawczy😉) debiutowały już na blogu.
Dziś jednak nieco luźniejsze wydanie; w towarzystwie białego topu ,ze sznurkowanym dekoltem oraz jeansow. 😀







Jeansy - Reserved

Kurtka - Reserved

Top - Pakuten.pl

Szpilki - Renee.pl

Okulary - Allegro

Zegarek - Morrisyorkco

Kolczyki- no name(lokalny sklep )

Zdjęcia- Kamila Isakiewicz

Make up - Palac Magdalena







Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji 😀

Do następnego 😘
















44 komentarze:

  1. You look fabulous!
    Love your style

    OdpowiedzUsuń
  2. Poruszający wpis o twojej historii blogowej, ja bloguje 7 lat najdłużej byłam w temacie makijaż bo 3 lata wcześniej miałam blogi stylu pisania wierszy styl projektu loga i logotypów nic się nie zachowało z tamtych czasów mojego blogowania.
    Teraz prowadzę bloga i główny temat to zdjęcia ale wpisy też się pojawiają, podchodzę do tego z dystansem i bardziej projektuje swoje wpisy z charakterystycznym u kazaniem fotografii pojawiają się wpisy będą się pojawiać wpisy jak zrobić pierwszy raz zdjęcie.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga oraz gratulacje z współpracy z firmami.
    Stylizacja jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 latka ładnie Ci zleciało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana czas się chyba na tobie zatrzymał bo nie zmieniłaś się zbyt wiele:**Gratulacje i oby było więcej rocznic <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych urodzinek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga! A Dolne Młyny to bardzo modne miejsce w Krakowie - nie dziwne, że podpatrzyłaś je na instagramie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Se ve todo estupendo! Ahora me pasó por la web ! Espero verte pronto por mi blog ! Feliz día! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana i życzę kolejnych cudownych lat blogowania :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12 września

    Gratuluję 3-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa wytrwałości :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. za chwilę będzie 30 lat:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby kolejnych lat ! 3 lata to jakby nie patrzeć kawał czasu, fajnie, że cały czas się trzymasz pisania i nie zrezuygnowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się zmieniłaś za ten czas - wypiękniałaś. Prawdziwa kobieta :)
    I wszystkiego dobrego na tą 3 rocznicę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że znalazłaś zainteresowanie w postaci bloga, robisz to świetnie! Rób to przez kolejne lata. Miło też patrzeć na Twoją przemianę, promieniejesz kochana ;* Trzymam kciuki za Ciebie, bloga i życzę kolejnych współprac i sukcesów.
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i gratulacje! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne trzy lata!!! Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!:)
    Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać, piękne wyglądasz na wszystkich zdjęciach i recenzje kosmetyczne czy podsumowania miesiąca też są mega fajne:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello Lili
    I want to congratulate you for the 3 years of blog, only those who have a blog know the work he gives !!
    I enjoyed learning more about your story and I want to thank you for your nice words in your last comment on my blog, I also find you very nice.
    Keep up the good work and I would like to see you blonde !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Samych sukcesów Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Congratulations! I like your blog! 

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! I zycze dalszych sukcesow :) zdjecia super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wytrwałości i życzę Ci kolejnych lat na blogu! Widać, że się rozwijasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz gratulacje 3 lat blogowania :)

    "Jeśli chodzi o makijaż; niemal od gimnazjum moim znakiem rozpoznawczym było oko obrysowane czarną kredką" - miałam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so beautiful. I like your photos and your heels. It is amazing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/la-mer-soft-fluid-long-wear-foundation_15.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Super najlepszego! Nawet się nie obejrzysz a zaraz będziesz obchodzić 8 tak jak ja w tym roku! Jeszcze raz najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję kochana! Wspaniałe statystyki! Życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja mi się podoba. :) Życzę Ci wielu kolejnych lat blogowania i samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzy lata to już całkiem dużo, ja niebawem mam przed sobą dwa lata regularnego blogowania! Wytrwała jesteś i mam nadzieję że jak najdłużej będziesz pisała dla swoich czytelników! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! W takim razie spóźnione, ale jednak wszystkiego najlepszego. Trzy lata to sporo jak na blogowanie. Fajnie spojrzeć z perspektywy jak to się wszystko zmieniało. Życzę zatem wytrwałości w dążeniu do celów i nieustającej przyjemności z blogowania:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdeczne gratulacje :) To już sporo czasu i z pewnością nabyłaś nowch doświadczeń dzięki blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam na ciekawy moment, taka jakby podsuma blogerskiego czasu, jaki poświęciłaś na pisanie, a także na kreowanie siebie, poszukiwania stylu etc....
    Pozostaje życzyć powodzenia w dalszym samorozwoju. :)
    Zgadzam się z Tobą, szarość nie jest nudna. Też ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje Kotek :) Powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 3 lat w blogosferze! <3
    Życzę Ci kolejnych cudownych lat i mnóstwa pomysłów na posty :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie popatrzeć jak się zmieniałaś Ty i Twój blog przez ten czas. Gratuluję takiego czasu i wyniku w obserwujących i postach (tą ilością naprawdę mi imponujesz :)) Życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  36. 100 lat z okazji 3 urodzin Twojego bloga! <3 Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat oraz by pisanie sprawiało Ci dalej mnóstwo satysfakcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga ;) Ja już nie pamiętam, kiedy było 3 lata ;) Dawano ale to dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Always a fan of the jeans and heels look! :)

    So sexy!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)