Różowo (pudrowo) mi- stylizacja z beżowymi sandałkami od DeeZee

Witajcie kochani 😘
Aż trudno mi w to uwierzyć że to ostatni tydzień lata
Nie wiem jak Wam ale mi ono minęło błyskawicznie szybko , oczywiście w większości czasu na pracy.
Dopiero sierpień był miesiącem ,w którym mogłam odetchnąć i gdy kilka dni temu wieczorem siedziałam w domu ,zerknęłam najpierw przez okno ,później na zegarek ; 20:00 a na zewnątrz już noc...
Chyba to mi dopiero uświadomiło że koniec lata tuż-tuż...


Zerkając również na archiwum bloga z zeszłego roku odkryłam że w tym roku ,brakuje tu stylizacji- posty w większości to recenzje kosmetyczne.
Trochę to dziwne bo przecież kilka tygodni temu gdy zakupiłam sprzęt do fotografowania ,obiecywałam sobie że outfitów będzie tu wiecej.
Prawda jest taka że niezbyt mi się chce to wszystko rozkładać ,ciężko mi się zgrać z moją przyjaciółką (albo ja nie mam czasu ,albo ona )-mysle że najwyższa pora zainwestować w statyw i wyjść gdzieś w plener ,porobić foty 😉


Nie ma to jak pod koniec sierpnia iść na urlop 😉 (w porownaniu do poprzednich lat ten rok nie obfitował zbytnio w wolny czas )
Tym postem rozstaje się z blogiem na tydzień -Was oczywiście zapraszam na mój Instagram ,gdzie będę w miarę na bieżąco (choć przez to automatyczne masowe oglądanie Stories coraz mniej mam ochotę tam się pojawiać.Boty ,follow/unfollow ,teraz automatyczne oglądanie Stories -jestem ciekawa czym jeszcze Instagram mnie zaskoczy )
Ok koniec ,zażaleń przechodzę do stylizacji😁

Zdjęcia były robione podczas mojej ostatniej wizyty w Krakowie .
Na moim InstaStory zrobiłam kilka dni temu ankietę ,podczas której zapytałam Was którą stylizacje chcecie najpierw zobaczyć na blogu (to jest wlasnie to za co lubię Instagram ,mogę na bieżąco mieć z Wami kontakt ☺)
Tak oto dziś pojawiam się w jasnych kolorach - które są idealne na lato 🌞

Kompletując stylizacje miałam nieco inne wyobrażenia ,a wyszło jak wyszło 😅
Pudroworóżową hiszpanke połączyłam z ciemnorożowa spódniczka.
Długo myslalam o tym jakie buty tu dobrać-wybór padł w końcu na beżowe sandałki transparentnym paskiem








Bluzka - Pakuten.pl

Minispódniczka - CharlotteFashion 

Sandałki na obcasie - Deezee.pl

Zdjęcia- Kamila Isakiewicz

Makijaż- Magdalena Palac





Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji
Ja tymczasem pędzę kończyć pakowanie walizki (grrr😤)- za kilka godzin będę w Katowicach 😀



Do następnego 😘



37 komentarzy:

  1. Beautiful combination between pink and beige, a great style!

    Love you skirt and high heel sandals.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też lato minęło jakoś bardzo szybko, wakacje zawsze tak szybko mijają. Bardzo ciekawa stylizacja. Uwielbiam kolor pudrowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woooow, te sandałki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! You look stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja fajna :) moja kolezanka tam pracowała w sklepie z butami i zajmowała się wysyłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w takich pastelowych barwach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest piękna! Głosowałam na nią na Insta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No koniec lata zbiera się nie ubłagalnie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, wyglądasz w niej świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne połączenie, zachwycam się zarówno bluzką jak i spódnicą, przepięknie wyglądasz!:)
    Co do instagrama mam podobne odczucia, powinni pousuwać konta oszutom korzystającym z botów.
    Miłego wypoczynku kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie w tej stylizacji kupiłaś juz na Instagramie :-)
    To prwda nie ma jak wakacje pod koniec wakacji. Ja swoje zaczynam za 4 dni :-D i tez w związku z tym pojawi się krótka blogowa przerwa

    Cieplutko Cię pozdrawiam- wypoczywaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię stylizacje utrzymane w jasnych barwach, a różowy to jeden z moich ulubionych kolorów. <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama słodycz :) Musisz częściej wybierać takie cukierkowe kolory :)
    Widziałam na story że już jesteś w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owocnego wypoczynku! A co do stylizacji - bardzo ładna, pasuje do Ciebie.
    ps. Statyw na pewno będzie dobrym rozwiązaniem do robienia fot samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy28 sierpnia

    Świetne zdjęcia i super stylizacja! Bluzeczka bardzo mi się spodobała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taką kolorystykę, podoba mi się :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. a tak w ogóle masz prześliczną toaletkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale,
      Fotki były robione w studiu ,więc toaletka niestety nie należy do mnie

      Usuń
  19. Todo es precioso ! Gracias por tu visita , espero tu opinión en mi última selección de vestidos , espero que te gusten ! 👗👗👗 Feliz día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your top
    it looks really good on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, bardzo dziewczęca :)
    A statyw bardzo polecam, robienie nim zdjęć jest o wiele łatwiejsze bo nie wymaga drugiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódnica jest totalnie w moim stylu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aww...so sweet...lovely pink...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bardzo świeżo w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh Lili I loved this look of yours it's one of my favourites!!
    You look so sweet!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh very cute blouse darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. So beautiful in these pink shades.
    Have fun on your vacay! Can't wait to see the photos.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie ma zdjęcia z przodu, bo widzę tam jakąś superową spódniczkę.:)
    Ogólnie stylizacja super.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, it is so sweet outfit. You look gorgeous! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie wyglądasz! A te sandałki są mega urocze :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba m się spódniczka ma śliczny kolor, na jesień też będzie idealna!
    Piękna z Ciebie modelka, buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)