Recenzja Bielenda Fresh Juice detoksykujący żel micelarny do mycia twarzy limonka

Cześć ☺
Fale upałów zalewające nas ostatnio niemal bez przerwy sprawiają że szukamy ochłodzenia.Ochlodzenia i orzeźwienia,również w pielęgnacji twarzy.
W dalszym ciągu nie rezygnuje z oczyszczania twarzy,mimo to przydałoby się wypróbować coś nowego 😉
I tak oto trafiłam na kolejną linie kosmetyków marki Bielenda -Fresh Juice 
Już sama nazwa kojarzy mi się z latem.😉
Mając do wyboru płyn micelarny i żel micelarny zdecydowałam się na ten drugi.
I tak oto dziś mam dla Was recenzje :

Bielenda

Fresh Juice 

Detoksykujący Żel Micelarny do mycia twarzy

Limonka 






Seria juicy fresh zawiera trzy owocowe warianty ;ananas (rozświetlenie ),pomarańcza (nawilżenie ),limonka (detoks).
Ja wybrałam limonkę , ponieważ ani rozświetlenie,ani nawilżenie nie są mojej cerze potrzebne tak jak detoks.
A czy ten żel się sprawdził ,o tym poczytacie poniżej ☺




Od producenta:



BIELENDA FRESH JUICE - DETOKSYKUJĄCY ŻEL MICELARNY LIMONKA 

Żel  Micelarny z bioaktywną woda cytrusową zawiera detoksykujący sok z limonki, antybakteryjny kwas salicylowy oraz oczyszczające micele.

Detoksykujący żel micelarny z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich, to produkt w formie lekkiego żelu, wzbogaconego o micele, przeznaczony do codziennego mycia i oczyszczania twarzy Żel skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, jednocześnie doskonale matuje, normalizuje i detoksykuje skórę.
Jego działanie gwarantuje formuła łącząca w sobie niezwykle skuteczne składniki aktywne i substancje myjące:
Bioaktywna wodę cytrusową - wykazującą działanie antyoksydacyjne i wspierającej witalność komórek skóry,Soku z limonki - który normalizuje skórę, zmniejsza wydzielanie sebum, działa antybakteryjnie,Kwas salicylowy - skuteczny składnik detoksykujący i łagodzący.Micele - które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).Żel micelarny to idealny sposób na poranne odświeżenie skóry i wieczorne jej oczyszczenie. Produkt przeznaczony do mycia i pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, a także wrażliwej.
















Skład :

Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Trehalose, Sodium Lactate, Betaine, Sodium Cocoyl Alaninate, Sodium Cocoamphoacetate, Crocus Sativus (Saffron) Flower Extract, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Lactic Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Sodium Glycolate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Sodium Dehydroacetate.







Stosowanie:

 Rozprowadź żel na wilgotnej skórze twarzy, delikatnie masuj, a następnie spłucz letnią wodą. W razie dostania się produktu do oczu obficie przemyj je wodą.





Moja opinia :


Kosmetyk otrzymujemy w ,moim zdaniem,bardzo ładnym opakowaniu ;niebieska butelka ozdobiona zdjęciem limonki - nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale już samo opakowanie kojarzy się z latem 😉
Opakowanie jest z dozownikiem






 który jest dodatkowo zabezpieczony białą nakretką (???) ,Co jest dodatkowym plusem gdy np.gdzies wyjeżdżamy i chcemy zabrać żel ze sobą a obawiamy się ze może przez przypadek się odkrecić
Żel pachnie limonką,nie jest to jednak ani zbyt mocny ani delikatny zapach ,nie drażni w nos ,nawet całkiem przyjemny.







Jak jest z działaniem ?
Na temat sebum jest mi nieco ciężko się wypowiedzieć gdyż nie mam z nim problemu.
Jednak jeśli chodzi o oczyszczanie : nie mam żadnych zastrzeżeń -  bardzo dobrze się sprawdza ,fajnie oczyszcza cerę.
Czy usuwa makijaż  - nie wiem ,ponieważ zawsze przed myciem twarzy , obowiązkowo zmywam makijaż bardzo dokładnie.
Może faktycznie dostać się do oka ,jednak nie szczypie ,nie podrażnia i bardzo łatwo go spłukać -zarowno z oka jak i z twarzy ☺


Podsumowując:

Ładne opakowanie,fajny zapach ,działanie ok ,jeśli chodzi o wydajność -uzywam go od miesiąca i dopiero zużyłam połowę (myję nim twarz dwa razy dziennie,codziennie)
Czyzbym znalazła następcę swojego ulubieńca z Ziaji?
Hm nie do końca...Otóż cena jest jego wadą;około 26 złotych w Rossmanie.
Dobra wiadomość jest taka że w niektórych internetowych drogeriach można go kupić nieco taniej.
Gdyby ktoś chciał go sprawdzić poniżej podaję linki ,gdzie możecie go kupić taniej :





https://www.cocolita.pl/zele-i-pianki-do-twarzy/bielenda-fresh-juice-detoksykujacy-zel-micelarny-do-twarzy


Ja polecam i sama napewno jeszcze do niego wrócę ☺


Znacie serie Fresh Juicy Bielendy ?
Mieliście już może ten kosmetyk ?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘






30 komentarzy:

  1. fajnie, że jesteś zaodowlona ;) ja czytałam w sumie o nim już przeróżne opinie, negatywne i pozytywne, więc pewnie muszę przekonać się na sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki Bielendy:) ten tez wyglada zachecajaco
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tę markę! Co bym nie wypróbowała- zawsze się sprawdzi :) Nie testuję co prawda zbyt wiele, ale kilka razy miałam z nią styczność i wspominam tę współpracę bardzo sympatycznie. Przyznam, że opakowanie naprawdę zachęca i wygląda orzeźwiająco :D Podoba mi się, że to produkt z dozownikiem. Staram się używać tylko takich, to oszczędna wersja :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie polecenie:D korci do zakupu każdego:)

      Usuń
  4. uwielbiam te żele od Bielendy:) świetnie domywa i czyści:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetestuję z ciekawości, gdy skończę obecne zapasy żeli do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt i ładnie wykonanie butelki

    OdpowiedzUsuń
  7. That product look great. I like skin care products that have lemon inside and which are fresh. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/08/irestore-hair-growth-system-essential_19.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tę serię w drogerii i zaciekawiła mnie. Może się skuszę na ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie opakowanie bardzo kojarzy się z latem - jestem ciekawa jego zapachu :-)
    Cieplutko Cie mpozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś ta marka mnie nie powaliła nigdy swoimi produktami. Ta seria wygląda fajnie ale i tak się nie skusiłam.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że produkt spełnia Twoje oczekiwania. Mi też opakowanie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co ma w składzie limonke :)

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję, skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam w planach go kupić jednak cena nieco mnie zniechęciła jak za żel :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba kiedyś wypróbuję. Z Bielendy uwielbiam płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very interesting! Micellar gel is something new for me, fresh juice seem a good refresher.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, ale tego nie miałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kosmetyk, skład całkiem przyjemny, muszę wypróbować:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dawno nie miałam kosmetyków z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię produkty Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny produkt;) Lubię Bielendę więc chętnie wypróbuję!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam go jeszcze, ale bardziej z tej serii kusi mnie płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki z tej serii, jednak oczyszczam twarz zupełnie innym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skusiłam się na niego bo w gabinecie mamy żele micelarne i jak nic nie działa na tapetę - bo babeczki potrafią przyjść z tapetą taką że nic tylko dłutem zrywać - to żele micelarne najlepiej się sprawdzają. Moje wrażenia są bardzo pozytywne, bielenda ostatnio mocno się zmienia i to na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Bielandę, jednak tego produktu nie miałam okazji próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  28. Se ven estupendos estos productos ! Espero tu opinión en mi última selección de vestidos ! Espero que te gusten ! Feliz día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)