Kuracja Eveline Slim Extremely 4d Clinic - moja opinia


Cześć ☺

Lato w pełni ,a więc sezon na szorty ,topy też ☺
Przyznać się kto ,spędził wiosnę przygotowywujac formę na lato ?😁😉
Mam na myśli siłownie ( niestety nie wierzę w żadne diety ,a ćwiczenia się u mnie najlepiej sprawdzają ).
Co roku firma Eveline Cosmetics wypuszcza na rynek różne cudenka majace pomoc w uzyskaniu pięknej figury na lato.
Rok temu był to turboreduktor cellulitu ( link do mojej recenzji )
A dwa lata temu serum Night Lipo Shock Therapy ( link do mojej recenzji )

W tym roku na rynku pojawiła się seria zawierająca aż trzy preparaty

Eveline Slim Extremely 4d Clinic






I o tej serii będzie mój dzisiejszy post.

Pojawił się dość późno ,w każdym razie później niż planowałam ,jednak podczas lektury myślę że zostanie to wyjaśnione ☺

Zapraszam do czytania ☺






Eveline Slim Extreme 4d Clinic 

Antycellulitowy superkoncetrat wyszczuplający 



Od producenta:






Unikalny preparat o dwóch funkcjach: może być stosowany samodzielnie na uporczywy cellulit oraz jako serum ułatwiające przenikanie pozostałych preparatów.



Lekka, żelowa formuła oparta na zaawansowanej technologii Microsomal PRO Clinic System™ wykorzystującej mechanizm zaawansowanych mikroprzekaźników, natychmiast przenika w najgłębsze warstwy skóry intensywnie redukując widoczność cellulitu. Wzbogacony o przełomowe składniki aktywne: kwas glikolowy oraz CONTOURSHOCK TREATMENT™: 



ØZapewnia efekt spektakularnie gładkiego ciała
ØAktywnie ujędrnia i globalnie niweluje nierówności delikatnie złuszczając naskórek
ØPrzełomowa kuracja uderzeniowa stymulująca głębokie przenikanie preparatów antycellulitowych
ØZapewnia spektakularne rezultaty redukcji cellulitu i redukcji tkanki tłuszczowej nawet w najbardziej krytycznych miejscach
ØZmniejsza ryzyko nawrotów cellulitu





Skład:


Aqua (Water), Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Glicolic Acid, Betaine, Urea, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract, Caffeine, Coffea Robusta Seed Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Carnitine HCL, Phosphatidylcholine, Zingiber Zerumbet Extract, Escin, Panax Ginseng Root Extract, Equisetum Arvense Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix Extract, laminaria Digitata Extract, Suaeda Maritima Flower/Leaf/Stem Extract, Theopylline, Threonine, Tromethamine, Cholesterol, Inulin, Cellulose, Fructose, Glucose, Cellulose Gum, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, PVP, Sodium Deoxycholate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Trisodium EDTA, Parfum (Fragrance), Limonene, CI 42051.









Stosowanie :


Stosować jako kurację uderzeniową na noc i jako pierwszy krok w pielęgnacji antycellulitowej – koncentrat stymuluje głębszą penetrację pozostałych preparatów. Intensywnie wmasować w najbardziej krytyczne miejsca objęte cellulitem. Należy stosować najwcześniej 24h po zastosowaniu depilacji woskiem, depilatorem lub laserem. Nie stosować podczas ciąży i w okresie karmienia piersią.









Moja opinia :


Najpierw zaczęłam stosować sam koncentrat.
Kosmetyk jest zapakowany w dodatkowy karton ,na którym wszystko jest pięknie opisane ;od składu po działanie i stosowanie.
Dodatkowo jest dołączony, rysunek na którym jest pokazane gdzie powinno się aplikować kosmetyk.




Sam koncentrat, niby ma niebieski kolor, choć tylko i wyłącznie w opakowaniu 




(plastikowa butelka z otworem zamykanym na klik ),na dłoni jest on lekko przezroczysty.






Mimo tego że jest on nieco lepki to bardzo szybko się wchłania.
Koncentrat ma działanie rozgrzewające, i niestety lepiej go stosować przed depilacją,bo lubi podrazniać skórę 
Głównie przez ten koncentrat, tak długo mi schodzilo z testowaniem tych kosmetyków i samą recenzja.
Pierwszego dnia po aplikacji nic się nie działo, zaś kolejnego pojawiła się u mnie masa nieprzyjemnych dolegliwości zoladkowych.
Myślałam że to może od czegoś innego ,jednak po odstawieniu preparatu wszystkie dolegliwości ustąpily, więc kilka tygodni później ponowilam próbę i było to samo.
Takie kółeczko zataczalam przez dwa miesiące, skoro jednak dolegliwości pojawiały się  po aplikacji preparatu ,a znikały po jego odstawieniu ,miałam coraz mniejsze wątpliwości że to nie od tego.
Później do swojej pielęgnacji włączyłam aktywator i krio-zel.
Stosując wszystkie trzy preparaty nie zaobserwowałam u siebie tych nieprzyjemnych dolegliwości (widocznie stosowanie samego koncentratu źle na mnie działało)


















Eveline Slim Extreme 4d Clinic superskoncentrowany aktywator wyszczuplania 

Dermo reduktor cellulitu 








Od producenta: 


Superskoncentrowany Aktywator wyszczuplania to zaawansowany preparat do kosmetycznej terapii antycellulitowo-wyszczuplającej zainspirowany najnowszymi osiągnięciami dermatologii klimatycznej. Innowacyjna technologia Microsomal PRO Clinic System™ wykorzystuje unikalny mechanizm zaawansowanych mikroprzekaźników. Poprzez precyzyjne działanie w głębokich warstwach naskórka formuła działa wielokierunkowo, eliminując nawet zaawansowaną postać cellulitu. Przełomowa receptura wzbogacona w innowacyjny kompleks zaawansowanych składników aktywnych m. in.: Intenslim™, guaranę, matcha tea i l-karnitynę w 5% stężeniu, zapewnia ukierunkowane działanie ujędrniająco-modelujące oraz efekt wyrzeźbienia miejsc objętych zwiększoną ilością podskórnej tkanki tłuszczowej. Rozgrzewająca formuła wspomaga łatwiejszą penetrację składników, stymulując spalanie podskórnej tkanki tłuszczowej w okolicach ud, pośladków i brzucha. Aktywator jest szczególnie zalecany do stosowania przed aktywnością fizyczną.

Potwierdzona skuteczność działania: 95%* kobiet potwierdza redukcję widoczności cellulitu, 83%* kobiet potwierdza zmniejszenie podskórnej tkanki tłuszczowej, 95%* kobiet potwierdza wyrzeźbienie sylwetki.

*Procent kobiet badanych, potwierdzających właściwość produktu w teście samooceny.

Silnie skoncentrowane składniki aktywne:

Intenslim™ - laboratoryjnie opracowany nowatorski kompleks o synergicznym dwupoziomowym działaniu, aktywuje spalanie podskórnej tkanki tłuszczowej oraz zmniejsza ryzyko nawrotów cellulitu.L-karnityna – jest związkiem niezbędnym w energetycznych przemianach kwasów tłuszczowych. Poprawia mikrokrążenie oraz pomaga redukować zmagazynowany pod skórą nadmiar tłuszczu.





Skład:

Aqua (Water), Glycerin, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Alcohol Denat., Caffeine, Betaine, Panthenol, Escin, Allantoin, Urea, Zinger Zerumbet Extract, Camellia Sinensis Leaf Water, Coffea Robusta Seed Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Globularia Cardifolia Callus Culture Extract, Cocos Nucifera Oil, Equisetum Arvense Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix Extract, Laminaria Digitata Extract, Theophylline, Threonine, Tromethamine, Carnitine HCL, Phosphatidylcholine, Glycoic Acid, PVP, Cholesterol, Sodium Deoxycholate, Sodium Salicylate, Dehydroacetic Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Trisodium EDTA, Butylene Glycol, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Butyl Alcohol, Vanilin, Vanillyl Alcohol, Vanillyl Butyl Ether, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Limonene.












Stosowanie:


Stosować na miejsca najsilniej objęte cellulitem rano i wieczorem, szczególnie przed treningiem. Energicznie wmasować okrężnymi ruchami ku górze, aż do wchłonięcia preparatu. Kurację można powtarzać w zależności od potrzeb skóry. Nie używać w ciąży oraz podczas karmienia piersią.






Moja opinia :




Aktywator stosowałam też (tak jak radził producent ) przed ćwiczeniami.
Kosmetyk ten otrzymujemy  w sprayu





konsystencja przypomina trochę mleko z wodą- zresztą wszystko jest widoczne na filmiku poniżej.





Na temat wyrzezbienia sylwetki ,nie będę się wypowiadać, ponieważ zapewne w dużej mierze jest to zasługa ćwiczeń (aktywator to jedynie dodatek).
Natomiast zaobserwowałam u siebie przy jego stosowaniu,pozbycia się wody z organizmu, bo niestety,  z nią mam najwięcej problemów.
Dodam jeszcze że nie zaobserwowałam aby aktywator powodował u mnie jakieś negatywne skutki uboczne.Nie podraznia on depilowanej skóry.















Eveline Slim Extreme 4d Clinic  ultra-aktywny antycellulitowy krio-żel 






Od producenta :


Ultra aktywny antycellulitowy krio-żel to zaawansowany preparat do kosmetycznej terapii antycellulitowej zainspirowany najnowszymi osiągnięciami dermatologii klinicznej. Innowacyjna technologia Microsomal PRO Clinic System™ wykorzystuje unikalny mechanizm zaawansowanych mikroprzekaźników, w których hermetycznie zamknięto superskoncentrowany kompleks składników lipolitycznych. Poprzez precyzyjne działanie w głębokich warstwach naskórka formuła działa wielokierunkowo, redukując widoczność nawet zaawansowanego cellulitu – stymuluje mechanizmy spalania podskórnej tkanki tłuszczowej, intensywnie wygładza, ujędrnia, uelastycznia i przywraca skórze odpowiednie napięcie.

Nowoczesna formuła wzbogacona została o składniki nowej generacji: Bio-Slim™, Fat Freezer Power Black complex™, SYN-AKE™ i kofeinę, które spektakularnie ujędrniają oraz intensywnie wygładzają naskórek, korygując widoczne oznaki cellulitu i remodelując problematyczne obszary ciała. Dzięki efektowi chłodzenia żel stymuluje mikrokrążenie oraz zmniejsza wrażenia obrzęku.

Potwierdzona skuteczność działania: 93%* kobiet potwierdza redukcję widoczności cellulitu, 100%* kobiet potwierdza odczuwalny wzrost jędrności, 97%* kobiet potwierdza wzrost gładkości skóry.

*procent kobiet badanych, potwierdzających właściwości produktu w teście samooceny.

Silnie skoncentrowane składniki aktywne:

Bio Slim – kliniczno-botaniczny kompleks bogaty w bioaktywne wyciągi, intensywnie stymuluje regenerację i odbudowę elastyczności skóry.

SYN-AKE™ - to skoncentrowany ultra-naprawczy neuropeptyd naśladujący swym działaniem napinający efekt naturalnego jadu żmii.   Spektakularnie zwiększa napięcie i jędrność skóry.

Kofeina – błyskawicznie stymuluje proces lipolizy, dzięki czemu silnie wyszczupla i redukuje widoczność cellulitu.

Fat Freezer Power Block complex™ - zainspirowany ultra-skutecznym zabiegiem kriolipolizy, światowego hitu gabinetów medycyny estetycznej. Dzięki zastosowaniu cząsteczek chłodzących, stymuluje mikrokrążenie, zapewniając spektakularne rezultaty redukcji cellulitu.

Produkt testowany dermatologicznie.






Skład:

Aqua (Water), Glycerin, Polyquaternium-37, Alcohol Denat., Caffeine, Dimethicone, Allantoin, Urea, Betaine, Glicolic Acid, Paullinia Cupana Seed Extract, Equisetum Arvense Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix Extract, laminaria Digitata Extract, Tocopherol, Cholesterol, Plankton Extract, Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, PVP, Theophylline, Threonine, Tromethamine, Carnitine HCL, Phosphatidylcholine, Escin, Propylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Deoxycholate, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Menthol, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Limonene, CI 42051








Stosowanie:


Wmasować okrężnymi ruchami w partie ciała objęte cellulitem. W celu uzyskania najlepszych rezultatów stosować systematycznie przez ok. 6 tygodni.








Moja opinia :


Kosmetyk otrzymujemy w tubce,zamykanej na klik.




Nie zaobserwowałam aby podrazniał skórę po depilacji.
Krio-żel ma żelową konsystencję i niebieski kolor 





Ktory podczas rozsmarowywania staje się biały.
Jeśli chodzi o wchłanianie ;bardzo powolne.Na początku , myślałam że to z powodu poprzednich dwóch preparatow (stosowałam go jako ostatni krok kuracji).
Jednak pozwoliłam sobie kilka razy zastosować bez pozostałych dwóch preparatow, samodzielnie i teraz już wiem że on i bez nich tworzy tłusty film.
Nie zaobserwowałam żadnych nieprzyjemnych dolegliwości po nim,ani też żadnego innego działania.




Podsumowując :

Niestety tym razem seria od Eveline średnio się u mnie sprawdziła.
Jedyne co zaobserwowałam to to że działa na cellulit i ujedrnia skórę.
Czy wyrzeźbia sylwetkę?
Może pomaga ,ale według mnie zdecydowanie największa w tym zasługa ćwiczeń.
Cała kuracja nie dość że jest żmudna i czasochłonna w aplikacji to do tego droga-cena wszystkich trzech preparatów to koszt 50 - 60 złotych.
Marka Eveline ma w swojej ofercie kilka innych tego typu kosmetyków ,które są zdecydowanie łatwiejsze w aplikacji no i tańsze.
Biorąc to wszystko pod uwagę tą kurację raczej odradzam.


Stosowaliscie już tą kuracje?

Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘

































































47 komentarzy:

  1. Jakoś trudno mi uwierzyć w działanie tego typu kosmetyków, raczej jestem zwolenniczką zdrowego jedzenia i ćwiczeń :)
    Pozdrawiam cieplutko i buziaki kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13 sierpnia

    Może kiedyś skuszę się przetestować.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria, ale ja nie potrafię się przekonać do kremów antycellulitowych, stawiam raczej na dobre nawilżenie skóry, a kiedy tylko mogę, to zamiast auta wybieram rower:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wieżę w diety :) Szkoda się ograniczać :)
    Nie stosowałam tych produktów :) Też stawiam na ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak średnio ma zaufanie to cud zdiałania tego typu kosmetyków. Chyba sport i właściwe odżywianie to jednak najskuteczniejsi sprzymierzeńcy :-)

    pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kosmetyki nigdy nie spowodują, że cellulit zniknie. Tak jak napisałaś, ćwiczenia odgrywają największą rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam tego produktu msarki Evline Slim Extremaly 3d Clinic.

    Bardzo dobrze modelował ciało i gładził skóre.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie wierzę w tego typu specjały kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam mieszane uczucia do tej marki, jedne kosmetyki się u mnie sprawdzają, a drugie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting products!

    OdpowiedzUsuń
  11. It's an amazing product. Sometimes take a while to get good result results

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję za odwiedziny, Ja chyba nie do końca ufam takim cud kosmetykom- jednak ćwiczenia i odpowiednia dieta dają dużo więcej efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam o tej serii kosmetyków, ale nigdy ich nie używałam :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato niestety w tym roku dla mnie pechowe. Od czerwca siedzę na L4 więc formy brak, nawet nie mogę ćwiczyć. Jedyną aktywność przez ten czas jaką mogę robić, to krótkie spacerki, aby się nie męczyć.
    Serdeczności.
    Edi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowalam kiedys podobny produkt i niestety nie dało efektów

    OdpowiedzUsuń
  16. I believe in diets, in those products i'm a bit skeptic.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne że aż tak działało to na Ciebie i to na żołądek. Ale w składzie jest sporo dziwnych rzeczy.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh very interesting product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego nie znam. Jednak z doświadczenia wiem, że to dodatek to diety i ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. brand has quite good effect

    OdpowiedzUsuń
  23. Estupendo post! Gracias por la información! Me encantaría verte pronto por mi blog! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wierzę w takie sposoby

    OdpowiedzUsuń
  25. A jest gdzieś kosmetyk, który trochę tłuszczyku mi doda ;p (ja się chyba muszę przestać zdrowo odżywiać :P)

    OdpowiedzUsuń
  26. It looks like I should buy these products because unfortunately, my summer form isn´t perfect :p :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego weekendu kochana i duuuużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie używałam takich kosmetyków, jakoś nie wierzę w ich moc działania :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwna sprawa z tym działaniem tego pierwszego kosmetyku, nie słyszałam wcześniej o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiaodmo, że takie produkty coś tam trochę działa, ale bez szału :) w połączeniu z ćwiczeniami może na maksa wzmocnić efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  32. też jakoś nigdy nie wierzyłam w cudowne działanie takich kosmetyków, ale kto wie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This is something I've never tried. I often use a self tanner in the summer.
    Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja robiłam, a przynajmniej się starałam, ale że nie widziałam efektów ćwiczeń, to się wkurzyłam i zrezygnowałam, także karnet na siłkę tylko leży od kilku miesięcy w portfelu hahahahaha

    W kosmetyki odchudzające niestety nie wierzę, myślę, że mogą ewntualnie coś tam wspomóc przy dietach i ćwiczeniach, ale same absolutnie nie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, chociaż uwielbiam produkty tej marki jeśli chodzi o odżywki do paznokci.

    Ja też jestem z tych ćwiczacych. Dieta mnie się nie trzyma. Ewentualnie mniej żreć :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe czy faktycznie będzie działać tak jak ma działać ;)

    https://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie testuje już tego typu produktów, niestety ich dzialanie zazwyczaj jest po prostu marne :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Testowałam produkty o podobnym działaniu... są całkiem interesujące, jednakże najlepsze efekty uzyskamy ćwiczeniami i prowadzeniem zdrowego stylu życia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Serię kojarzę,ale nie testowałam❣

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie stosowałam tej kuracji ani żadnej podobnej. Średnio też wierzę w kremy antycellulitowe czy też modelujące sylwetkę. Z tego co wiem używanie balsamów nawilżających do ciała z dobrym składem faktycznie może troszkę zredukować cellulit, ale bardziej chodzi o samo dostarczenie nawilżenia, a nie jakieś cudowne składniki. Tak jak dużo osób przede mną, uważam, że najbardziej zmienimy sylwetkę prowadząc zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Dlatego producenci tych kremów zalecają by stosować je przed treningiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdziwiłaś mnie tymi dolegliwościami żołądkowymi...
    Mnie takie produkty nie kuszą, nie wierzę w ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Produkty Eveline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie stosowałam tej kuracji ale miałam kiedyś kosmetyki wyszczuplające z Eveline i nie były złe ale szału też nie było dlatego przestałam je kupować. Trochę dziwne, że kosmetyk powoduje jakieś problemy żołądkowe, przyznam że mnie to przeraziło:D :**

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie używam takich kosmetyków :) Po prostu nie do końca wierzę w ich działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem po wykończeniu kilku opakowań i po czasie z frashe i jednym opakowaniu wiem że zmarnowałam tylko czas, cierpliwość i kasę xD

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)