Total look ButikLatika & DeeZee - stylizacja z czerwonymi sandałkami Buena

Cześć 😘

Wracam po krótkiej przerwie (czuję się usprawiedliwiona jednak z powodu ślubu mojej znajomej na którym byłam w sobotę )
Bardzo Wam dziękuję za odzew w poprzednim poście
Nie będę oszukiwać - brakowało mi tu stylizacji ,i dlatego teraz przez pewien czas będzie tu wysyp moich stylizacji - za kilka dni będziemy robić z koleżanką kolejne zdjęcia ,tymczasem dziś mam dla Was kolejna porcję zdjęć z mojego pobytu w Katowicach




Uwielbiam wracać do wspomnień z tamtego wyjazdu...
Poprzednie zdjęcia i mi i Wam się spodobały ,te zdjęcia mam nadzieję że również Wam przypadną do gustu -wykonywane były w apartamencie,(pogoda wtedy nie pozwalała na robienie zdjęć w tym stroju na zewnątrz ),jednak są naprawdę przepiękne 😍
Nie mogę od nich oderwać wzroku ,jest w nich coś niesamowitego,a to wszystko zasługa megazdolnej fotograf Klaudii Harwig - tym bardziej jestem zadowolona,szczególnie że wkrótce będziemy miały okazję ponownie współpracować ☺

Jeśli chodzi o stylizację ; tym razem coś w stylu mixu
Brązowa bluzka i czarny dół tworzą nieco elegancki look - z pewnością taki efekt uzyskalabym gdybym postawiła na czarne legginsy.
Jednak postanowiłam podkręcić look i zamiast czarnych legginsów założyłam czarne woskowane spodnie.
Czerwone sandałki na obcasie od DeeZee to kolejny element podkręcający całość.😉
















Brązowa bluzka - ButikLatika.pl

Woskowane spodnie - ButikLatika.pl

Czerwone sandałki Buena - DeeZee.pl

Zegarek - CapitolaWatches ( z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej )

Fotograf - Klaudia Harwig





Tak jak wspomniałam wyszedł miszmasz ,elegancja z pazurem ,jednak efekt mi się bardzo podoba
A Wam ?
Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😘


37 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak gwiazda filmowa, cudowna stylizacja i makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz:) sandałki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór ma ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing!
    Great review and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz na tych zdjeciach kochana:)
    Pozdrawiam!
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło popatrzeć na taką pozytywną osobę. Buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Buciki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślczbie wyglądasz. BArdzo lubie takie falbaniaste bluzki. Cudowna całość.
    Mam nadzieję,że dobrze bawiłaś się na ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, a butki dodają pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne leggisy. Sama mam podobne. Jak kupowałam, zastanawiałam się czy będe miała je do czego nałożyć, trochę również się obawialam czy nie będą zbyt wyzywające, jednak postanowiłam zaryzykować. Aktualnie jest to jedna z ulubionych częśći mojej garderoby. Można je zestawić z wieloma elementami odzieży, dzięki temu stworzyć look elegancki, sportowym, ewentualnie seksowny.

    Mam również podobny sweterek, aczkolwiek w innym kolorze ( taki musztardowy brąz średnio pasuje do mojego typ urody ale na Tobie wygląda bardzo dobrze).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia, a Ty wyglądasz ślicznie! Bardzo mi się podoba ta bluzka, cały zestaw super:)
    poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz jak Bogini! Cudowny strój, elegancki i kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaz przepiękny! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, takie klimatyczne :) Sandałki są boooskie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG jakie śliczne profesjonalne zdjęcia! :) Extra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwone sandałki.. one są po prostu cudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne sandałki !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne szpileczki! Każda z nas powinna mieć takie w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci ładnie w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. These leather leggings are my favorite! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  24. A mają uwagę przykuł makijaż :) Bardzo fajnie podkreśla Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna koszula ;) Cały zestaw i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja :) podoba mi się ta bluzka, wszystko świetnie pasuje a i fotografkę faktycznie masz genialną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz szczegulnie na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja (makijaż też). :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny look😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  30. You look very beautiful.

    I love your red sandal!

    OdpowiedzUsuń
  31. Siempre tan guapa y preciosa! Me alegro verte por mi blog! Feliz día! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  32. Love that stylish outfit with those heels! :)

    You look great and ready to party!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny sklep internetowy który polecam. Koniecznie zajrzyjcie jeśli chcecie znaleźć wygodne buty na obcasie bądź szpilki buty. Nie szukaj gdzie indziej, tutaj znajdziesz wszystko. Sprawdź buty kobiece

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)