Szara ramoneska,jeans i róż - stylizacja z szarymi botkamiod Renee.pl

Witajcie 😘

Dziś na moim blogu ,ciąg dalszy stylizacji (chociaż patrząc na wersje robocze ,powinnam wziąść się za publikacje recenzji kosmetycznych ,bo jest ich sporo )


Zanim przejdę do stylizacji,najpierw historia tajemniczej paczki ,o której Wam wspomniałam na moim InstaStory ,jakiś czas temu (na unboxing nie miałam po prostu czasu )
A więc kurier mi ją przywiózł ,a ja z braku czasu nie rozpakowałam jej,postawiłam ją w kącie i zapomniałam.
Wieczorem sobie o niej przypomniałam,kiedy to wchodząc do pokoju ,zobaczyłam jej cień i mało nie zeszłam na zawał 😲

W paczce były softboxy.
Poprzednie które miałam ,niestety mi się zepsuly.
Tutaj wielkie podziękowania dla firmy ,za to że zgodzili się i bez problemu wymienili sprzęt (co prawda miescilam się w czasie ,który obejmuje reklamacje ,ale wiecie napewno jak to jest z tymi reklamacjami)



Jeśli chodzi o stylizacje,głównym bohaterem (a raczej główną bohaterką) i zarazem premierą na moim blogu jest szara ramoneska,którą kupiłam kilka miesięcy temu w Reserved (pokazywałam ją na moim InstaStory).
Na zamszową ramoneskę chorowałam od zeszłego roku ,z tym że chciałam brązową.Niestety miałam pecha gdyż ,nie mogłam znaleźć mojego rozmiaru.
Tak więc dałam sobie spokój,aż do tego roku kiedy to pewnej pięknej soboty (no może nie pięknej ,bo padał wtedy deszcz ) poszłam na zakupy ,a konkretniej poszłam odebrać spodnie które kupiłam w sklepie internetowym Reserved.
Wybrałam opcje zakupów online ,ponieważ bałam się że wejdę po spodnie i wyjdę ze spodniami + kilkoma innymi rzeczami 😁.
Niestety były tylko dwie opcje dostawy :kurier(ach nigdy nie może mnie zastać w domu ,a ja nie mam ani czasu ani ochoty biegać po filiach )i odbiór w sklepie stacjonarnym.
Ok wejdę ,odbiorę spodnie i wyjdę pomyślałam wybierając opcję numer dwa.
Tia,wejdę tylko po spodnie...😅
Już przy wejściu ramoneska mi wpadła w oko ,tak więc zostawiłam paczkę na kasie ,i pobiegłam wybrać swój rozmiar i wyszłam koniec końców ze spodniami i kurtka i absolutnie nie żałuję - czuję że kurtka jeszcze nie raz się pojawi na moim blogu 😉

Dziś w towarzystwie jeansowych rurek ,różowego podkoszulka (pochwale się że mam go od roku i ma się świetnie , >> TU << mogliście go obejrzec.),oraz szarych botków  z Renee.pl


















Szara zamszowa ramoneska - Reserved

Różowy podkoszulek - Pakuten.pl

Jeansowe rurki - ButikLatika.pl

Szare buty na obcasie - Renee.pl 

Zegarek - CapitolaWatches ( na hasło LILIBLOGGER15 15% zniżki )






Co myślicie o całości ?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘





41 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja! A buty - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Haha, śmieszna historia z tą ramoneską, ale grunt, że było wart, gdyż ta kurtka jest naprawdę ładna :) Najbardziej w Twoim oufticie urzekły mnie buty - bardzo podoba mi się taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15 lipca

    Great outfit. I love combination of colors and how you style all of pieces. You are so beautiful.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/la-mer-reparative-skintint-spf-30_15.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15 lipca

    Cudowne buty jeju <3 Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta ramoneska, na pierwszym zdjęciu wygląda jakby była miętowa:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż jak się coś bardzo podoba to trzeba brać bo zwykle po drugim podejściu do sklepu już nie ma naszego rozmiaru ;-) Kurteczka piękna ale to seksowne buciki przykuły moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie i tlo w zdjeciu dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w spodniach <3 Są cudowne!
    Ramoneska mimo, że nie w moim stylu jest rewelacyjna :) Buciki, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ślicznie Ci w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mi się podobają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i oryginalny kolor ma ta kurteczka <3 :** Zazdroszczę softboxów, ja niestety nadal uzależniona od światła dziennego:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kolorystyka stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You are very pretty, it's a nice style!
    Love your shoes.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam z zakupami, jak już wejdę do sklepu to przepadłam;)
    Ramoneska jest świetna, idealnie współgra z tymi butami i w ogóle cały zestaw super! Ślicznie Ci w różu! (poklikałam jakby co;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. ja bym w nich na co dzień nie nachodziła;p

      Usuń
  16. Stylizacja troszkę nie w moim stylu, ale podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta ramoneska i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ramoneska zdecydowanie przykłuwa uwagę- śliczna, nie dziwię się ,ze wpadła Ci w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie akurat kompletnie nie przekonuje ta stylizacja, zwłaszcza jej kolorystyka, ale ramoneska to bardzo fajny element garderoby i warto go mieć. Ja akurat uwielbiam klasyczne czarne ramoneski :)
    nicole's travel journal

    OdpowiedzUsuń
  20. Buciki piękne, ale ja wybrałbym do nich jakąś spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja:) Ramoneska mi się podoba, chyba muszę się wybrać do galerii :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi lili
    You are so elegant, thats one of my favs of yours, you look so pretty!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16 lipca

    Szara zamszowa ramoneska bardzo mi się spodobała :D
    Chętnie bym ją do siebie przygarnęła ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Estupendo post!
    Espero tu opinión en mi último post! Feliz día! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i like this color!
    Love your blog, thank you for sharing.
    The blog content is very good, I like it.
    toupee for men luxhairshop homecoming
    (๑'ᴗ‵๑) I Loveγou❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty wygrały w tej stylizacji. Ogólnie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. I love these shoes! But I have very similar ones and they are so so uncomfortable :((

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ramoneska, bardzo mi się podoba jej kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ramoneska zawsze się obroni :) Robi każdą stylizację na sztosik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka genialna! i buty mają przegenialny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te szare wiązane butki :) Fajnie, że wymienili softboxy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lili, ta kurteczka jest przecudna. Ogólnie bardzo piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się bardzo rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej,
    buty świetne i kolczyki bardzo ładne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. też mam takie buty są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)