Stylizacja z szarymi szpilkami od Renee.pl-szara spódniczka i biała koszula

Witajcie kochani 😘

Po tygodniowej urlopowej przerwie ,wracam na bloga z kolejnym postem ,oraz nowymi pomysłami.
Miniony tydzień uświadomił mi mnóstwo rzeczy ,sporo przemyślałam (starałam się za dużo nie myśleć ,bo gdy za dużo myślę to nic dobrego z tego nie wynika.To samo z wolnym czasem - niestety nie mogę mieć go za dużo wolnego 😉)
Tak czy inaczej uświadomiłam sobie że taki wolny tydzień był mi bardzo potrzebny.
Część wolnego czasu poświęciłam na zrobienie nowych zdjęć ,tym razem na zewnątrz (śledzący mnie na Instagramie zapewne już o tym wiedzą ),przy okazji zmieniając na chwilę otoczenie tj krótki wyjazd do Krakowa.
Przy okazji uświadomiłam sobie że chyba już od pół roku nigdzie nie wyjeżdżałam ,nad czym ubolewam trochę bo uwielbiam podróżować i na mojej travelliscie jest sporo miast które chce odwiedzic.
Napewno to nadrobię - nie w tym to w przyszłym roku 😉

Tymczasem zostawiam Was ze stylizacją ,której zdjęcia robiłam jakiś czas temu w domu.
Bardzo się cieszę że zainwestowałam w tła ,statywy ,softboxy ponieważ teraz o wiele lepiej mi się robi zdjęcia ,a i one wychodzą inaczej 
Oczywiście nie są to może jakieś super profesjonalne ,piękne zdjecia ale w porównaniu z tym co było jest o wiele lepiej.

Kontynuując o stylizacji ; szarość i biel - mogłoby się wydawać że to bardzo nudne połączenie ,prawda ?
Cóż dołożyłam wszelkich starań aby wcale tak nie bylo - ale to już zostawiam do oceny Wam ☺
Szare szpilki od Renee.pl już Wam pokazywałam na Instagramie,podobnie jak szarą spódniczkę ze sklepu ModaForYou
Nowością (na blogu ,bo w mojej szafie jest od ładnych kilku miesięcy ) jest biała koszula z butiku WyspaMody.








Buty - Renee.pl

Spódnica - ModaForYou

Koszula - Wyspa Mody



Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺


Do następnego 😘




















































34 komentarze:

  1. Chwilę wolnego każdy potrzebuje :) Widać że urlop służył, wyglądasz na naładowaną pozytywnymi wibracjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie podoba mi się, no i oczywiście wcale nudno nie wygląda :) Extra szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, buty cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Lili you look stunning darling!!
    I love the skirt and you look very fancy with those heels.
    good investment that you did.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest genialna, szpilki też cudowne, tylko nie wiem ile bym w takich ustała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię klasyczne, białe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna spódnica!
    Ja tak uwielbiam zwiedzać! Chętnie wybrałabym się do Krakowa znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Płynie pozytywna energia od Ciebie :-)Ja mój urlop zaczynam w ten weekend.Wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji, spódniczka jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Estás Estupenda 👏👏👏! Me alegro si te veo por mi blog! Buen día! 🙋🙋🙋

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely high heel shoes....beautiful

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Ta spódnica jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty piękne ale na co dzień mało poręczne do biegania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Such an amazing outfit. You look so beautiful. I like combination of colour and your skirt is perfect. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/beauty-of-words_31.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, elegancko i na pewno nie nudno! Świetna ta spódnica!:)
    Też niedawno wróciłam z urlopu i już planuję kolejny, aż ciężko mi wrócić do rzeczywistości;)
    Poklikałam jakby co;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy01 sierpnia

    Buty i spódnica bardzo mi się spodobały :D
    Nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki idealne dla Ciebie💞

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega wysokie te szpilki ale robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w takim wydaniu :-) Ta szara spódniczka jest cudna :-)
    Też już czekam na swoje wolne- jeszcze miesiąć i będe mogła cieszyć się wakacjami :) Kazdy potzrebuje wolnego nawet jak wtedy myśli nieco za dużo i nic dobrego z tego nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana jakie Ty masz zgrabne, długie nogi!!! <3
    Przepięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę butów, ja dwóch kroków bym nie przeszła na takich szpilkach :D
    zapraszam przy okazji do króciutkiego, ale bardzo waznego dla mnie wpisu :) http://uszatkaa.blogspot.com/2019/08/wakacyjna-sprawa-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne połączenie bieli i szarości - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta spódnika jest naprawdę śliczna, fajnie będzie też pasować jesienią do dłuższych kozaków mmm:D Buźka:**

    OdpowiedzUsuń
  25. Fabulous skirt and legs. I also like the interesting backdrop.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię szary kolor :) śliczna i elegancka stylizacja. Z tym myśleniem czasem dochodzę do tego samego wniosku, lepiej za dużo nie myśleć a więcej działać :P (chociaż nie we wszystkich przypadkach, są ludzie, którzy powinni czasem pomyśleć ;p)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super są te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nogi aż do nieba :)
    Piękne buty, lubię zakupy w Renee :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)