Letnia stylizacja z wzorzystą sukienką i czarnymi sandałkami na obcasie

Cześć ☺
Jak tam Wam mijają wakacje ?
Jesteście przed czy po urlopie?
Pogoda dopisuje?
Bo u mnie powróciły upały i już zaczęłam urlop ☺

W tym roku trochę źle się zabrałam za organizację urlopu czasowo.
Otóż podzieliłam sobie dwa tygodnie (cóż ,jak narazie tylko na tyle mogę sobie pozwolić ) w zbyt krótkim odstępie czasowym.
Już zaczęłam planować przyszłoroczne wakacje - tak wiem jak to brzmi ,ale uwielbiam podróżować i samo planowanie podróży sprawia mi niesamowitą radość.
Jak narazie ograniczam się tylko do podróżowania po naszym pięknym kraju ,choć nie ukrywam że ciągnie mnie również po za granicę - Nie tylko Polski ale i Europy.
Ale o moich planach podróżniczych jeszcze Wam z pewnością napiszę,tymczasem zapowiadam tygodniowa przerwę w blogosferze.



Od kilku miesięcy moje życie nabrało jakiegoś dziwnego rozpędu i sporo wokół mnie się dzieje - spokojnie mogę pokusić się o stwierdzenie że za dużo i jestem nieco tym zmeczona.
Lubię i blogowanie i swoją pracę ,ale muszę też odpocząć - i od jednego i od drugiego.
Przecież blogowanie nie jest takie trudne,to nic takiego ?- no może dla osób które nic o tym nie wiedzą.
Pisanie postów ,odpowiadanie na maile ,przygotowywanie zdjęć ,odwiedzenie innych blogów - pochłania to kupę czasu i energii.
Dodatkowo każda z blogerek ma rowniez inne sprawy ,swoje życie prywatne,znajomych ,rodzinę,pracę szkołe.
Ciężko jest to wszystko pogodzić , łatwo można się wypalić 
U siebie zauważyłam ostatnio kilka niepokojących oznak ; coraz ciężej mi pisać ,szukam tylko wymówek aby nie usiąść i nie pisać...
Okej kończę już z tym narzekaniem ,bo rzeczywiście chyba dopadł mnie kryzys twórczy 😅
Wrócę do Was już niedługo , z kolejnymi postami a zanim zostawię Was ze stylizacją ,zapraszam na mojego Instagrama ,gdzie postaram się być z Wami na bieżąco i coś tam wrzucić 😀


Co do stylizacji ;laaaatooo 🌞

Wzorzyste  sukienki to coś co mi się wyjątkowo kojarzy z wakacjami.
Ta zielona ,jest u mnie w szafie już od ładnych kilku lat ,i ku mojej radości wciąż ma się dobrze ☺
Liczę na to że jeszcze nie raz pojawi się na moim blogu.
Tu połączyłam ją ze swoimi ulubionymi czarnymi sandałkami na obcasie oraz czarnymi dodatkami-kolczykami i zegarkiem.






Sukienka - New Look

Buty -Wilady.pl

Zegarek - CapitolaWatches (z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu )











Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺


Życzę Wam udanego tygodnia (czy w pracy ,czy na urlopie 😉)

Do następnego 😘


31 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię zawsze za wysokość szpilek ;P ja nie dałąbym w nich rady ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam całkiem podobanie! Po 1 zmianie jeszcze coś mi się chce, ale przed 2 kompletnie nic! Dlatego tez tak ciężko u mnie ostatnio z systematycznością na blogu. Weekendy zazwyczaj spędzam od rana do niedzieli wieczór gdzieś w trasie, to u rodziców mojego, to zakupy, to znajomi i tak ucieka ten czas.
    Sukienka jest śliczna, też mam sporo takich ubrań które wiszą w szafie już kilka lat i są niezastąpione :)
    Super stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Połamałabym się w stu miejscach przy tych butach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Lili
    Sometimes that happens to me, creative crisis!!
    And blogging is tuff work, we have to spend a lot of time/energie to do the blog.
    You are beautiful and sexy in that look!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tej sukience 💙💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale wysokie buty!!
    Nie ma co się zmuszać do blogowania :) Przerwa i odpoczynek na pewno Ci będzie służyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie wysokie buty ;oooo! szacun! nie usiedziałabym w nich nawet haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. pretty...
    perfect dress for summer

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, widać że wolne dopisuje :)
    Fakt ludzie którzy nie zajmują się blogowaniem jak i każdą inną pracą, nie wiedzą ile to wymaga pracy i energii własnej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe kolory :) Uwielbiam sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten tropikalny print :) Super wyglądasz, a blokada twórcza życzę aby szybko minęła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Estupendo post! Espero tu opinión en mi última entrada! Feliz día! 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem przed urlopem, zaczynam go od niedzieli :) Mam nadzieję, że pogoda będzie mi sprzyjać. Robi się gorąco, ale jeszcze mam trzy dni pracy, chciałabym aby upały towarzyszyły mi od poniedziałku :) Jeszcze nie wiem czy gdzieś pojedziemy, w pierwszy weekend sierpnia mamy wesele szwagierki, więc może gdzieś się wyrwiemy na kilka dni :) Cudowna stylizacja, bardzo wakacyjna a ty wyglądasz, jak zawsze słodko i pięknie! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. You look so fabulous. I love your dress and high heel sandals.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w tym roku odbywają się ostatnie takie szkolne wakacje, więc korzystam ile mogę :) Byłam w Szwecji oraz w Ustce. Udałam się także na 2 festiwale truskawek na Kaszubach. Trochę też leniuszkuje, bo w końcu od tego są też wakacje ;D
    Także uwielbiam planować i wyjeżdżać, gdzie się da. Jestem właśnie w trakcie przygotowania takich list, gdzie będę odznaczać każde zwiedzone miasto :) A miast w Polsce naprawdę mamy od groma.
    Znam to. Też miałam teraz przerwę. Chciałam usiąść i coś napisać. Jednak nie wiedziałam jak się za to zabrać, szukałam też wymówek, zajmował czym innym. Takie wypalenie jest możliwe, zwłaszcza, jeśli piszę się tyle lat!
    No i właśnie nie można o tym zapomnieć, że blogerzy to też ludzie. Też mają pracę, szkołę, studia, inne hobby, wyjazdy - po prostu ŻYCIE PRYWATNE.
    Ciekawa sukienka :) Bardzo do Ciebie pasuje!
    Ach i te buty!

    Pozdrawiam i ściskam mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie rzeczywiście czas na odpoczynek, nie ma co pisać na siłę, lepiej nie napisać nic, chwilę odpocząć od tego wszystkiego, nabrać dystansu i wrócić ponownie z nową siłą i motywacją do działania :)

    Udanego urlopu kochana :*

    boska sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful dress, u look really perfect!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka! Ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful dress and heels... hope you enjoy your break!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj takie wypalanie przychodzi dosyć często i w najmniej odpowiednim momencie. Ja często znikam co można zauważyć, ale wiem jedno! Nigdy nie zniknę całkiem, po prostu lubię tu być.. pisać, czytać, odwiedzac i poznawać nowych ludzi. Tylko najzwyczajniej w świecie brakuje mi tego czasu :(
    przecuudowne zdjęcia Kochana i sukienka jest 'must have' na te lato! Uwielbiam jungle, więc klimat dla mnie jak tralala :)
    Odpoczywaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja, idealna na lato. Co do wypalenia, masz rację, czasem warto zrobić sobie przerwę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również czuję lekkie wypalenie odnośnie bloga i już niedługo planuję zrobić przerwę. Bardzo profesjonalne zdjęcia , podoba mi się nadruk Twojej sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow te szpile są mega! Wakacje i już po bo byliśmy na Krecie i z jednej strony przed bo w październiku uderzamy do Włoch :D A jak tam u ciebie?:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ,u mnie tak samo -i przed i po bo jeszcze tydzień wolnego mi został, ale dopiero pod koniec sierpnia 😀

      Usuń
  24. Ja sobie własnie taką dwutygodniową przerwę spowodowaną urlopem zrobiłam, było mi to potrzebne, ale teraz ciężko mi się zebrać do blogowania:/
    Pięknie wyglądasz w tej sukience!:)
    Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam sie niby tylko blog ale pochłania mnóstwo czasu. Ja w lipcu mam sajgon w pracy i dodawałam post az 3 tygodnie bo ciagle nie było czasu itp a co do stylizacji to sukienka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look absolutely stunning in that pretty dress! ! :)

    And those sky-high stiletto heels look so sexy on you! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie wyglądasz w tej sukience, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)