Podsumowanie Lutego 2019


Witajcie 😚
Mamy pierwsze dni Marca, niedługo Wiosna...-czy tylko Ja nie mogę się doczekać? 😄
Skoro początek marca to czas na:










Jaki był Luty 2019?



Luty minął mi bardzo szybko,można by rzec że na podróżach i edukacjach.
Najpierw zdobyłam certyfikat przedłużania rzęs,później była wizyta w Krakowie, następnie w Warszawie gdzie zdobyłam kolejny certyfikat tym razem z Wizażu.
Przyznam szczerze że decyzja o kursie w Warszawie była bardzo spontaniczna,zazwyczaj tego typu podróże planuje kilka miesięcy wcześniej, ponieważ lubię mieć czas na zorganizowanie noclegu,odlożenie pieniędzy...
Mimo wszystko nie żałuję tego wyjazdu ,w Promakeup Academy poznałam fajnych ludzi -napewno jeszcze się tam wybiorę ,mam nadzieje ze podczas kolejnej wizyty nie zgubie się w Stolicy 😆.
Kurs wizażu w Warszawie to dopiero początek ,z tym kierunkiem wiąże swoją przyszłość ale narazie trochę sobie odpoczne od edukacji.☺









Filmy które obejrzałam 
w  Lutym:


Pitbull Nowe Porządki 





Kontynuacja.
W podsumowaniu stycznia pisałam o pierwszej części
Zachęciła mnie ona do obejrzenia kolejnej która z miejsca dołączyła do moich ulubionych filmów ☺
Uwielbiam kino akcji gdzie dzieje się dość dużo, nie ma wlokących się wątków 😄
Minusem jest to że nie jest wyjasnione co się stało z niektórymi postaciami z pierwszej części Pitbulla,no i typowe przy Polskich produkcjach ;dźwięk
Ale film i tak bardzo mi się podobał ,śmiało stwierdzam ze o wiele bardziej niż pierwsza część ☺



Służby Specjalne







Trochę się rozczarowałam na tym filmie,ponieważ spodziewałam się że będzie trochę więcej akcji, a tymczasem od początku film był dla mnie strasznie nudny no i przyznam że  zerkałam tylko od czasu do czasu a co za tym idzie nic nie zrozumiałam.
Podsumowując; nie spodobał mi się ten film.






Źródło zdjęć plakatów filmowych 
www.filmweb.pl


Statystyki Bloga

Luty 2019

w Lutym mojego bloga odwiedziło 5004 osób 

Najwięcej osób było z 

-Polski; 2220 osób 

-Niemiec ; 738 osób 

- Stanów Zjednoczonych; 432 osoby 

- Holandii;  221 osób 




Najpopularniejsze posty

Luty 2019



(167 wyświetleń )






( 137 wyświetleń )




( 101 wyświetleń )




(100 wyświetleń )







Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :


Ziaja 
Lanolina Kosmetyczna



Niezależnie od pory roku moim wiecznym problem są spierzchniete skórki, którym nawet nie pomoże balsam do ust.
Zbierają się one w kącika ust,na samych ustach i delikatnie mówiąc wygląda to niestetyczynie.
Przeglądając Wasze blogi zauważyłam że wiele z Was chwali sobie lanoline.
Tą ktorą pokazuje Wam na zdjęciu podpatrzyłam u swojej makijazystki -w nieco większym opakowaniu.
Gdy poszłam do Ziaji kupić ją okazało się że jest w wersji mini-coś jakby balsam do ust.
Polecam szczerze bo naprawdę działa 
Cena to około 10 złotych w Ziaji





A jak Tam Wasz Luty?

Piszcie w komentarzach ☺ 
Do następnego 😚 


82 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji, szczególnie na moją wysuszoną cerę. Osobiście do ust używam truskawkowej pomadki z Nivea. Także polecam, ma też szczególnie sympatyczny zapach. Filmów niestety obu nie widziałam. Byłam na ,,Kobietach Mafii 2" i szczerze mi się nie podobał. Natomiast dzisaj odwiedziłam ponownie kino w celu obejżenia ,,Kogel Mogel 3" i mam zdecydowanie lepsze odczucia :) Ale to pewnie zależy od tego czego oczekujemy po filmie. Pozdrawiam i życzę wszystkim, aby marzec był ciepły i zdrowy!
    PS: W wolnej chwilii zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię pomadki Nivea☺
      Musze w końcu obejrzec "Kogel Mogel 3"-sporo osób krytykuje te 3 część, jestem ciekawa czy będę miała podobne odczucia

      Usuń
  2. ponad 5000 odsłon w ciągu miesiąca to naprawdę konkretna liczba, gratuluję! Szkoda za to, że "Służby Specjalne" Ci nie podeszły i tylko wynudziły Cię podczas seansu :/
    Ja również, jak Ty, nie mogę doczekać się już wiosny, brakuje mi już kwiatów za oknem i zieleni:) Zdjęcie misia i kosmetyku wygląda przesympatycznie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺
      Z tym misiem to wyszło dziś rano tak spontanicznie 😉

      Usuń
  3. Widzę, że lity miałaś bardzo ciekawy :) Zastanawiałam się nad kursem przedłużania rzęs, ale nie wiem czy miałabym do tego cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak -luty był bardzo intensywny☺
      Powiem Ci szczerze że sama nie jestem przekonana do tych rzęs -o wiele lepiej czuje się w makijazach ☺

      Usuń
  4. No, no kochana widzę filmy z kategorii dość mocnych! :)
    Czekam na podsumowanie marca.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak-kino akcji, thrillery to "moje" filmy 😄
      Myśle że marzec będzie nieco spokojniejszy ☺

      Usuń
  5. Mi luty minął zdecywonie za szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam problem z ustami :D Polecam częste peelingi ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie peelingi srednio się sprawdzały,najbardziej mi pomogła lanolina ☺

      Usuń
  7. Mój luty był bardzo krótki, szczególnie ze względu na to, że połowę przechorowałam :D Filmów nie oglądałam, chociaż do Pitbulla przymierzam się już wiele miesięcy :D A kosmetyki z Ziai zupełnie się u mnie nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że już jesteś zdrowa☺
      Mnie ten Pitbull strasznie wciągnął, druga część najbardziej aż jestem ciekawa kolejnych ☺
      Szkoda że kosmetyki Ziaji Ci się nie sprawdzają☺

      Usuń
    2. Na szczęście, na razie, jestem zdrowa ;) Ale z tą grypą w tym roku to nigdy nic nie wiadomo.
      Nad Ziają ubolewam, bo mają ciekawe kosmetyki.

      Usuń
    3. Ja tez juz kilka razy bylam zmuszona użyć leków na przeziębienie, a od kilku lat to było po raz pierwszy ☺

      Usuń
  8. Ziaja posiada w swojej ofercie wiele fajnych kosmetyków. Widzę, że odliczasz do wiosny. Ja też nie mogę się doczekać, aż zagości u nas na dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnych i tanich😊
      U mnie już coraz bardziej czuć wiosnę - temperatura powyżej 10 stopni ❤

      Usuń
  9. Widzę aktywny luty, gratuluję zdobycia certyfikatów. takie spontaniczne decyzje bywają najlepsze :) też się cieszę, że już wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺
      Zdecydowanie nie lubię spontanicznych decyzji ☺

      Usuń
  10. hello lili
    your february month was plent of activities. hope you become a sucessful beautician. And good luck on your travels to warsaw.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trudny taki kurs przedłużania rzęs?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy czy masz wprawę -jeśli np wcześniej robiłaś paznokcie to będzie Ci o wiele łatwiej.
      Ja wogule nie miałam wprawy dlatego było ciężko ☺

      Usuń
    2. hm paznokcie to robię sama sobie:) raz koleżance:D

      Usuń
    3. Eee to byłoby Ci łatwiej ☺
      Napewno bardziej niż mi 😊

      Usuń
    4. właśnie się zastanawiam czy bym komuś oka nie wykuła zakładając mu rzęsy:D:D:D

      Usuń
    5. Tego tez się bałam ☺
      Ale nie było tak źle 😆

      Usuń
  12. Sporo wyświetleń, gratuluję i oby tak dalej :) Mnie luty minął w ekspresowym tempie i dość intensywnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że się rozwijasz kochana! A stolica za którąś z kolei wizytą już nie jest taka straszna i trudniej się zgubić :D

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😙
      No mam nadzieje że podczas kolejnej wizyty w Stolicy będzie mi łatwiej się tam poruszać ☺

      Usuń
  14. Mi tez luty zleciał niczym strzała. Fajnie, że podlinkowałaś do recenzji. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń
  15. Gratuluję tak dużo wyświetleń:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tą Ziaję to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo ta Lanolina jest świetna ☺

      Usuń
  17. Bardzo lubię markę Ziaja. Dobra cena i jakość :-)
    Z Warszawą po jakimś czasie idzie się oswoić :-D Sama zobaczysz :-)
    Mi też luty upłynął błyskawicznie - a podróżowo u mnie zapowiad się natomiast marzec - szykują się aż 2 loty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda cenowo i jakościowo Ziaja się sprawdza ☺
      No mam nadzieje, ale jak narazie nie wybieram się do Warszawy, chociaż w marcu tez mi się szykuje podróż -tym razem urlop i napewno nie Stolica ☺

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak- ich płyn do demakijażu to małe cudo :-)
      O widzisz to obie mamy w marcu wiosenny urlop :-)

      Usuń
    3. A płynu nie miałam ☺
      No Twój się już zaczyna ja na swój musze poczekać jeszcze trochę ☺

      Usuń
  18. Widzę, że luty u Ciebie, mimo że najkrótszy w roku to był wykorzystany maksymalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra! :) gratuluje wyświetleń! wszystkiego dobrego:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Również życzę Wszystkiego dobrego ☺

      Usuń
  20. Kochana życzę sukcesów na kolejny miesiąc:*

    BUZIAKI:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję aby nie zapeszyc 😆
      No i dla Ciebie tez wszystkiego dobrego 😘

      Usuń
  21. Też już strasznie nie mogę doczekać się wiosny;)
    Filmy widziałam i każdy z nich mi się spodobał:)
    U mnie luty dość męczący i pracowity, ale chyba raczej pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o luty, to jak się tak zastanowię to sumując u mnie też był pozytywny ☺
      No mi tylko "Pitbull" się podobał ☺

      Usuń
  22. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny wpis tylko szkoda, ze zdjecia sa takie małe :)

    Kochana zapraszam Cię do wzajemnej obserwacji, po tym jak blogger wprowadził zmiany i ucina możliwości oraz zasięgi tylko tak możemy pomagać sobie nawzajem :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy05 marca

    Fajne podsumowanie :D Nigdy nie używałam Lanoliny z Ziaji.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mój luty był również pełen testowania nowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle coś testuje nawet nie wiem ile tych kosmetyków przetestowałam w lutym.☺
      Nie liczę, bo bym się pogubiła☺

      Usuń
  26. Świetne podsumowanie lutego ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię Pitbulla :) Podziwiam, że tak skrupulatnie przeglądasz statystyki, mnie ciągle brakuje na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ta seria podoba ☺
      Nawet nie przeglądam, po prostu na początku miesiąca robie screena i przy okazji pisania posta, wklejam statystyki ☺

      Usuń
  28. Bardzo fajne podsumowanie! Ja też nie mogę doczekać się wiosny, nie lubię mrozów.

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ze cały czas się rozwijasz ;)
    Co do filmu Służby Specjalnych może dlatego Cie nie ujol bo jest oparty częściowo na prawdziwych wydarzeniach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Raczej nie dlatego że jest oparty na faktach, lubię takie filmy oparte na faktach np "Jestem mordercą " jest takim filmem i jest moim ulubionym.
      Myślę że poprostu w "Służbach specjalnych " czegoś mi brakuje...

      Usuń
    2. Chodziło mi oto ze nie był taki spektakularny. Jak czasem jest to wymyślonych filmach

      Usuń
    3. Bardziej to chyba mi tu brakowało jakiejś akcji,napięcia...
      Tez średnio Lubie takie efekty specjalne ☺

      Usuń
  30. Gratulacje! Oby w marcu było 2 razy tyle odsłon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice post,you look great. Love the fluffy plush animal.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  32. Luty minął szybko i bezboleśnie haha
    Ładna statystyka :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szybko i nieco boleśnie 😆
      Dzięki 😘

      Usuń
  33. Przyznam, że mi też miesiąc luty zleciał bardzo szybko. Też lubię filmy akcji. Gratuluję dobrego wyniku wejść na bloga i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za gratulacje podziękuję, natomiast za resztę nie-żeby nie zapeszyc 😆

      Usuń
  34. Intensywny luty :) Oby marzec był jeszcze lepszym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że marzec nie będzie aż tak intensywny☺

      Usuń
  35. Tej części PitBulla nie widziałam, muszę nadrobić ;)
    Tego drugiego filmu też nie widziałam, ale jakoś nie bardzo mnie ciągnie ;)
    Gratuluję świetnych wyników i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ☺
      Podziekowalabym ,ale wolę nie zapeszac 😆😉

      Usuń
  36. Na Służbach specjalnych byłam w kinie, bardzo mi sie podobał film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest ok tylko że nie w "moich "klimatach ☺

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)