Paese Artist baza pod Cienie do powiek -moja opinia

Witajcie kochani 😙

Jak tam Wasze plany na weekend?

Zanim przejdę do tematu postu,chciałabym złożyć życzenia wszystkim dziewczynom z okazji naszego święta 😙🌹🌹🌹🌹


Na mojej kosmetycznej półce jest masa kosmetyków takich jak; utrwalacze,bazy pod podkład,podkłady, pudry czy cienie do powiek.
Nigdy nie miałam jednak bazy cieni do powiek.
Dlaczego?
Otóż rzadko sięgałam po cienie do powiek.
Jakiś czas temu podjęłam decyzję o kursie wizażu i wtedy do zaczęłam częściej sięgać po cienie do powiek,i zdecydowałam się na zakup bazy pod cienie do powiek.
Zdecydowałam się na markę  Paese ,ponieważ z tej marki miałam już i podkład i korektor i  z obydwóch kosmetyków jestem bardzo zadowolona.





Paese Artist

Baza pod Cienie do powiek 






O tym czy z bazy jestem zadowolona ,przekonacie się w dalszej części postu ☺ 
Zapraszam 





Od producenta :



NOWOŚĆ! Trwały i idealny makijaż oka przez cały dzień.



-baza pod cienie sypkie i prasowane


-kremowa ultralekka konsystencja

-niewyczuwalna na powiece

-delikatne właściwości matujące

-ułatwia aplikację cieni

-wygładza powierzchnię powiek

-rozświetla i wyrównuje koloryt skóry

-ujednolica koloryt skóry

-intensyfikuje kolory cieni

-przedłuża trwałość makijażu 

-zapobiega osypywaniu, zanikaniu i rolowaniu się cieni




Skład :

Isododecane, talc,cyclopentasiloxane, disteardimonium hectorite, Trimethylsiloxysilicate, dimethicone, trihhydroxsysteearin, triethylheaxanoin,polyethylene, Sorbitan sesquioleate,Vp/eicosene Copolymer, peg-40 Stearate, Propylene Carbonate, Cl 77891,aqua,phenoxyethanol ethylhexylglycerin, syntetic beeswax, Cl 77491,triethoxycaprylylsilane ,aluminium hydroxide, Cl 77492.




Moja opinia :


Kosmetyk otrzymujemy w maleńkim opakowaniu które się odkręca.



Baza kolorystycznie jest zbliżona do koloru skóry, ma kremową konsystencję jest leciutka i nie czuć ją na powiece.







Testowałam ją na jasnych i ciemnych cieniach,pod kątem aplikacji cieni,trwałosci.


Jasne cienie:
Po nałożeniu bazy na powieke,odczekałam kilka sekund i zaczęłam malować powiekę. 
Baza ułatwia aplikacje cieni,nie roluja się, nie osypuja  (choć przyznam że jeśli chodzi o jasne kolory nie miałam nigdy takich problemów )
Cienie przetrwały na mojej powiece około 8 godzin,nie rozmazujac się ☺

Ciemne cienie:
Jeśli chodzi o aplikacje ciemniejszych kolorów na powiece ;bardzo ciężko.
Cień nie chce rozprowadzic się na powiece,aby pomalować się trzeba się nieco namęczyć.
Jest to jedyny minus-według mnie.
Jeśli chodzi o ciemne cienie zawsze mam problem z osypywaniem.
Po nałożeniu tej bazy ciemne cienie ani nie roluja a nie osypuja sie
bardzo ciężko nakłada się na tą bazę ciemne cienie. niestety powieke maluje się bardzo ciężko Cień nie chce sie rozprowadzic na powiece
Gdy już się uda wytrzymuje około 6 -7 godzin.




Podsumowując:

Napisałabym że to jedna z najlepszych baz pod cienie jakie miałam,ale to jest mój pierwszy tego typu kosmetyk.
Najpewno będę go używać tej bazy, zwłaszcza że cena jest bardzo przystępna; kupić  ją można  w drogerii Joka Sklep za około 18 złotych, tutaj macie link:
Będę się też rozglądać za inną,po której będzie mi lżej malować powieki 

Uzywaliście tej bazy?
Jakie bazy pod cienie do powiek polecacie? 

Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😙








27 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze niczego z tej marki. Obecnie korzystam z bazy Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tegoż cudaka nie miałam:) natomiast zwykle zamiast bazy stosuję po prostu korektor:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08 marca

    Ja używam Color Tatto z Maybelline o ile w ogóle używam jakiejś bazy :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello lili
    I also never used a base for the eyeshadow but I'm tempted to buy or maybe a primer.
    This brand although you like it is not sold in Portugal.


    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z tej firmy mam śliczny rozświetlacz do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie użwyałam tej bazy, bo generalnie nie używam niczego specjalnego pod cienie. Tylko korektor i wychodzi całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy Women's Day and happy weekend!
    Lovely base! Glad it works amazing!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze stosuję bazy pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie plany na sobotę?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tej bazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię bazę z Kobo oraz z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie muszą go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam bazę z Eveline ale nie powiem, żeby była do końca idealna, chociaż rzeczywiście zmniejsza widoczność porów. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno dobrą bazą pod cienie jest zwyczajny puder transparentny, zasypka dla dzieci lub najzwyklejszy krem pod oczy :) Wypróbowałam i działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I should try for sure!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej bazy nie próbowałam, ale mam problematyczne powieki i do tej pory sprawdza mi się jedynie EyeShadow Keeper od Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam baz pod cienie, więc niestety nie mogę nic polecić. Cienie stosuję bardzo rzadko, tylko jak wychodzę na imprezę, więc po prostu nie czuję potrzeby kupowania takiego kosmetyku ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam w domu mnóstwo cieni, ale nigdy nie używałam bazy. Choć przyznam, że czasem się nad tym zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że utrudnia aplikacje ciemnych cieni...ciekawe co prodcent na to. Wydaje mi sie, że to dosyć spora wada...ja akurat nie używam cieni ale gdybym używała to na pewno nie zdecydowałabym się na ten produkt właśnie przez utrudnioną aplikację:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej firmie. Ja osobiście nie używam w ogóle bazy, pewnie dlatego, że o kosmetykach wiem tyle co nic :D A cienie używam i to bardzo często. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię używać cieni, ale baz pod nie jeszcze nie używałam, zresztą często sięgam po cienie w kremie i one same w sobie dość dobrze się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)