Bordowa bluzka z Calibarcollection, ciemne jeansy i czarne botki na obcasie

Witajcie 😚

Czy u Was też się zrobiło tak wiosennie?
U mnie od wczoraj temperatura ma około 10 stopni,jest cieplutko, słonecznie 🌞




Sporo zaległości mi się narobiło na blogu,bywam tu bardzo nieregularnie,ale cóż...
Najpierw wizyta w Krakowie, później musiałam uporządkować swoje prywatne sprawy (wszystko się dobrze skończyło 😊),a ostatni weekend spędziłam w Warszawie na kursie wizażu w Promakeup Academy ,gdzie odebrałam kolejny certyfikat -ale ci którzy mnie śledzą na Instagramie pewnie już o tym wiedzą od dawna 😊
Wróciłam do Kielc w niedziele, wspominałam zresztą na Instagramie  że miałam małą przygodę przez co dość późno dotarłam do domu.
A no o mały włos nie pojechałam w zupełnie innym kierunku niż Kielce,a wszystko dlatego że ta weekendowa wizyta w stolicy, to była moja pierwsza wizyta w życiu w Warszawie i najzwyczajniej w świecie pomyliłam się na dworcu 😂 a w efekcie się zgubiłam nieco...
Mimo wszystko dotarłam cała i w jednym kawałku  (dość późno ) do domu☺
Jeśli chodzi o Warszawe, samo miasto mi się średnio spodobało-daleko wszędzie, strasznie duże a do tego ruch...
Podziwiam osoby które tam mieszkają i się nie gubią ☺


Wracam tu  nie tylko z certyfikatem, ale i energią oraz nowymi pomysłami.
Wczoraj zrobiłam (z pomocą mojej przyjaciółki )nowe foty z nową stylizacją, którą Wam zaprezentuje w tym poście.

Bordowa bluzka pochodzi ze sklepu CalibarCollection.
Zamówienie w tym sklepie składałam we wrześniu i wtedy to podałam Wam kod rabatowy dający Wam 25% zniżki na zakupy w Calibar Collection.
Początkowo wybralam inną bluzkę,więc jak to się stało że mam inną?
Opiszę Wam całą historię związaną z tym zamówieniem,ponieważ nie chce Was oszukiwać -sami zdecydujecie czy zamawiać z tamtąd czy nie☺
Pierwsza wskazówka to jeśli zdecydujecie Się robić tam zakupy to musicie uzbroić się w cierpliwość oraz nastawić na częsty kontakt ze sklepem.
Czas wysyłki to maksymalnie 2 tygodnie
Cierpliwie czekałam te dwa tygodnie i po dwóch tygodniach poprosiłam o link do śledzenia przesyłki  (niestety jeśli chcecie wiedzieć gdzie jest Wasze zamowienie ,musicie pisać do Calibar Collection aby otrzymać link do sledzenia paczki).
Przez kilka tygodni kontaktowalam sie ze sklepem  próbując uzyskać informacje na temat mojej paczki.Po kilku tygodniach otrzymałam maila z przeprosinami oraz informacje że bluzka którą wybrałam jest niedostepna i są dwie opcje; wybieram inną rzecz lub pieniądze przechodzą na następne zamówienie  (ewentualnie trzeba  czekać aż brakujące ubrania będzie ponownie dostępne )
Nie mogłam się doczekać paczki więc wybrałam tą bordową.
Paczka została wysłana mniej więcej w połowie listopada a dotarła do mnie w styczniu.
Oprócz bluzki z którą było sporo zamieszania zamówiłam jeszcze spódniczkę która jeszcze do mnie nie dotarła.
Musze przyznać że średnio jestem zadowolona z tej bluzki, choć bordo to ostatnio mój ulubiony kolor ❤
Bluzke mozna rozciągnąć na ramionach,mi jednak było średnio wygodnie tak chodzić ubraną, wiec noszę ją tak jak na zdjęciach.

Jeśli mimo moich doświadczeń zdecydujecie się na zamówienie przypominam kod który da Wam 25% rabatu:
LILIBLOGGER25

Oprócz tego kodu ,mam dla Was również rabat na zegarki ze sklepu, z którego pochodzi zegarek ze zdjęć - Capitola:
LILIBLOGGER15
Sklep Capitola mogę Wam polecić z czystym sumieniem☺







Bluzka -Calibarcollection  (25% rabatu na hasło LILIBLOGGER25 )

Buty - Wilady.pl 

Zegarek - Capitola ( z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu)









Myśle że to już jedna z ostatnich stylizacji których zdjęcia robiłam w domu.
Robi się coraz cieplej, za kilka tygodni planuje krótki urlop podczas którego myślę że uda mi się zrobić foty na zewnątrz ☺


Co myślicie o tej stylizacji?
Piszcie w komentarzach ☺
Do następnego 😙

28 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, fajnie, że się rozwijasz i masz pasję. Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie wygladasz :)
    Sliczna bluzka oraz buty

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzeczka. Gratuluję ukończonego kursu.
    Dobrze,ze miałaś okazję gdzieś pojechać , zwiedzić nowe miasto - to zawsze sa nowe emocje, doświadzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co ty masz nogi :) Piękne długie no i zgrabne jeszcze do tego ta szpila :) WOW

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja i śliczna kobieta. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor ma ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka prosta stylizacja, ale jednocześnie wygląda bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty zgrabna jesteś ;). No to kolejny certyfikat do kolekcji ;) gratulacje . Super ze wszystko dobrze w prywatnych sprawach

    OdpowiedzUsuń
  11. I like all things that you choose. I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jest ta bluzeczka :D Ładnie wyglądasz D:

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Lili
    I gost lost in the city?
    I dont like big cities too.
    You are very fancy with that look and love your curly hair.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna klasyczna codzienna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też ostatnio było cieplutko i wiosennie :) Mieszkam w Warszawie od 3 lat, ale wciąż się gubię ;p Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy01 marca

    U mnie wiosna była przez kilka dni, ale się skończyła i niestety teraz strasznie wieje. Fajna stylizacja, szkoda że miałaś taki problem z tą paczką z pierwszego sklepu :( Dzięki za kody!

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak fajnie wyglądasz :) Fakt te dworce w Wawie potrafi przyprawić o migrenę. Wsiadałaś z centralnego czy wschodniego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Centralny 😆
      Następnym razem wsiąde na Wschodnim bo stamtąd mam bliżej....

      Usuń
  18. You look amazing!
    Yay I can't wait for the warm weather!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy03 marca

    I really like that jeans!

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/02/chloe-love-story-eau-de-parfum_25.html

    Giveaway MAC Velvet Teddy Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/03/mac-velvet-teddy-lipstick-giveaway_1.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w bordo! Bardzo fajny zestaw:)
    Gratuluję ukończenia kursu i otrzymania certyfikatu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy masz ładne stylizacja ciekawa

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)