Gosh X-Ceptional wear foundation long lasting makeup Anti-Pollution fond de teint x-ceptionnel maquillage longue durée-moja opinia


Witajcie ☺

Problemu smogu,zanieczyszczeń jest cały czas głośny.
Szkodliwe substancje mają wpływ na nasze zdrowie ,wygląd.
Producenci prześcigają się w kosmetykach które mają za zadanie oczyścić naszą skórę, cerę zabezpieczyć ją przed zanieczyszczeniem.
Zazwyczaj są to kremy,maseczki ,żele do mycia twarzy.
Przeglądając asortyment drogerii Joka trafiłam na podkład który ma za zadanie zabezpieczyć cerę przed szkodliwymi substancji.

Gosh X-Ceptional Wear Foundation Long Lasting Makeup Anti-Pollution Fond De Teint X-Ceptionnel Maquillage Longue Durée


Jest to moja pierwsza styczność z marką Gosh jednak słyszałam sporo dobrego o niej.
A jak ten podkład wypadł u mnie? 
O tym w dalszej części posta 



Od producenta :


GOSH

FOUNDATION

x-ceptional podkład

Jest to nowa odsłona kultowego 

podkładu gosh x-ceptional wear 

wzbogacona o anti-pollution, czyli 

chroni nas dodatkowo przed 

szkodliwym działaniem czynników 

zewnętrznych i zanieczyszczeniami.

Podkład idealnie zespala się ze skórą, 

wyrównuje koloryt.

Podkład kryjący X-Ceptional firmy Gosh 

zapewnia pełne krycie bez efektu 

maski.

Formuła long lasting – utrzymuje na 

skórze podkład przez wiele godzin 

dając 

nieskazitelne, matowe wykończenie.

Zawiera witaminę E, jak również 

Popłoch Pospolity.

Rekomendowany do każdego typu cery.





Skład :

Aqua/Water/ , Cyclopentasiloxane ,Cl 77891/Titanium Dioxide , Nylon-12 , Glycerin ,Diethylhexyl Adipate , Cera Alba/Beeswax/Cire d`'abeille , Polyglyceryl-4 Isostearate , Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone ,Hexyl Laurate ,Alcohol, Maris Aqua , Onopordum  Acanthium Flower/Leaf/Stem Extract ,Hydrolyzed Algin , Tocopheryl Acetate , Pentaerythirtyl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate ,Sucrose , Dimethicone ,Zinc Stearate , Disodium Stearoyl Glutomate , Aluminium Hydroxide ,Ethylhexylglycerin , Phenoxyethanol ,Benzoic Acid,Dehydroacetic ,Cl 77492/Iron Oxides , Cl 77491/Iron Oxides , Cl 77499/Iron Oxides 


Moja opinia:

Podkład otrzymujemy w małej tubce.





Co prawda nie wysusza, nie podraznia cery nie zapycha jest bardzo lekki.






Ciężko mi określić czy sobie radzi z ochroną przed zanieczyszczeniami ,ponieważ u mnie regularnie o to dba żel micelarny Liście Manuka z Ziaji 
Nie wysusza nie podraznia cery.
Jest całkiem lekki ,wyrównuje koloryt cery i zespala się  z nią ,nie tworzy znienawidzonego  przeze mnie  efektu maski.








I na tym w zasadzie kończą się plusy tego podkladu.
Schody zaczynają  się przy kryciu - otóż jedna warstwa to jest zdecydowanie za mało ponieważ po chwili od aplikacji na cerę wchłania się w cerę i jest niewidoczny.Druga warstwa i sytuacja się niestety powtarza i jako takie krycie uzyskałam dopiero przy trzeciej warstwie.
Kolejna wada to trwałość -bez bazy ,bez utrwalacza podkład  znika z buzi po około  1,5 godzinie (cały czas przypominam że są to trzy warstwy ).
Z pomocą bazy i utrwalacza utrzymuje się  niecale 4 godziny.
Pocieszające jest to że nawet przy tych trzech warstwach podkład wygląda bardzo naturalnie.
 Przy takim użyciu  (3 warstwy, podkład ma 35 ml) naprawdę szybko podkład zaczyna się kończyć a cena podkladu oscyluje w granicach kwoty 40 złotych ,co przy częstym używaniu moze rujnowac portfel.
Ja osobiście mieszałam go z podkładem Face Finity All Days Flawless Max Factor (pisałam o nim na moim Instagramie ) dzięki czemu podklad Gosh starczył na dłużej a podkład Max Factor nie zniszczyl mi cery.


Podsumowując:

Jeśli stawiacie na podklady trwałe, dość dobrze kryjące -odradzam.
Jeśli nie macie problemow z cerą ,lubicie kremy BB  I lekkie podkłady -nie odradzam (choć znam kremy BB które są tańsze i maja lepsze krycie)
Być moze rzeczywiście chroni cerę przed szkodliwymi substancjami...
Jeśli jednak zachęca Was ten podkład, a nie chcecie zbankrutować polecam go mieszać z jakimiś kryjącymi podkladami które mogą zniszczyć cerę  (Estee Lauder,wspomniany przeze mnie Max Factor czy Catrice na który sporo osób narzeka że wysusza cere)

Mieliscie ten podkład? 
A może ktoś z Was używał wersji przed ulepszeniem czyli Gosh X-Ceptional Wear?
Znacie jakieś inne podklady które chronią cerę przed szkodliwymi substancjami?

Dajcie znać w komentarzach 


Do następnego 



40 komentarzy:

  1. Kosmetyk raczej nie dla mnie, ze względu na słabość i krycie, choć kolorystyka byłaby idealna.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności niestety, ale sama koncepcja dobra. Niestety więcej nie mogę się wypowiedzieć. :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. That sounds very interesting!
    i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Never tried this brand and its products but from what I can see in the list of ingredients, I am not enthousiastic using it. Thank you for your honest review, this is very important.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosh mnie ostatnio pozytywnie zaskoczył eyelinerem, chętnie przyrzę się innym produktom tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam i pewnie nie zakupię. :) Dzięki za opinię!

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś się na niego czaiłam, ale po dłuższym namyśle zrezygnowałam :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kosmetyk, ja nie używam podkładów, ale jeśli chroni skórę przed szkodliwymi substancjami to super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie mnie do tego podkładu nie przekonałaś - zostanbę przy swoim BB :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam złe doświadczenia z kosmetykami tej marki. Przyznam szczerze iż myślałam ,że ten podkład będzie jakimś hitem a tu znów niewypał.Zastanawiam się dlaczego ta firma jeszcze istnieje na rynku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To niesamowite, że przy trzecim nakładaniu go i tak wygląda naturalnie. Masz rację, że sprawa smogu, zanieczyszczeń w powietrzu jest niezwykle głośna - i słusznie, a o skórę trzeba dbać trzy razy lepiej, bo mamy trochę tego syfu na twarzy, niestety :/
    Nie miałam tego podkładu. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się na niego nie skuszę skoro trwałość i krycie nie są lepsze. Szkoda, bo byłam ciekawa tego podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie nie dla mnie :( Zawsze pierwsze co to patrzę na trwałość i krycie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi LIli
    I know this brand Gosh but never bought anything.
    3 layers of that primer is to much you are three times protected of air polution.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie próbowałam żadnego podkładu od Gosh ;) Aktualnie używam minerałów, więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś podkład z tej marki i całkiem dobrze kryła ale był dla mnie za jasny :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ze względu na krycie już u Mnie odpada, bo potrzebuje czegoś mocniejszego :)
    Pozdrawiam !

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Swojego czasu miałam ochotę na ten podkład ale szybko mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dla mnie, jeśli ma za słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj nie, w przypadku takich podkładów po pierwsze to krycie....
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny- cieplutko Cie pozdrawiam :) U mnie wreszcie czuć wiosne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno nie wyprobuję, skoro nie jest trwały. Ja jestem wierna od dwóch lat podkładom z Loreal i Rimmel. Nigdy mnie nie zawiodły. Świetnie kryją i nie pozostawiają efektu maski.
    napisanekasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta marka kusi mnie już od dłuższego czasu! Muszę w końcu coś przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam markę jednak tylko ze słyszenia, nie miałam okazji wypróbować jej kosmetyków. Nie mogę więc nic powiedzieć w tym temacie :) świetna recenzja! Myślę, że to produkt nie dla mnie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nic z tej marki, ale nie zachęciłaś mnie do jej poznania:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy05 kwietnia

    Stawiam teraz na podkłady mineralne, więc niestety nie jest to produkt dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stosowałam go jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy05 kwietnia

    Produkt mnie zbytnio nie zaciekawił :/
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam nigdy, ale jednak stawiam na trwałe podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam niczego tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Love how light it is. It would look so natural on.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy06 kwietnia

    That foundation looks very interesting! Thank you for sharing!

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/rudolph-care-acai-body-scrub-clinique_5.html
    Giveaway MAC Speak Louder Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/mac-speak-louder-cremesheen-lipstick_1.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy produkt fajna recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze powiedziawszy - nie miałam okazji testować tej marki ;) Aczkolwiek jakoś ten produkt mnie nie przekonuje, wolę zdecydowanie mocniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie z tej firmy produkty nie korcą:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No zdecydowanie podkład nie dla mnie, potrzebuję mocnego krycia oraz trwałości - u mnie to podstawa. Nawiasem mówiąc gdy pierwszy raz spojrzałam na zdjęcie, nie czytając niczego, pomyślałabym że to żel pod prysznic. Jakoś producent nie zadbał o dobry design.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja lubię takie lekki podkłady, które głównie wyrównują koloryt :) choć marki Gosh nie znam to może się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam nigdy podkładu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. hope, everything goes well...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)