Podsumowanie Marca 2019



Cześć ☺
Nie mogę uwierzyć że już jest Kwiecień.
Marzec minął mi wyjątkowo szybko.
Zapraszam Was na podsumowanie minionego miesiąca 





Jaki był Marzec 2019?


W połowie marca wybrałam się na krótki urlop do Katowic.
Wróciłam z masą miłych wspomnień, oraz nowymi pomysłami dotyczącymi bloga.
Niestety tuż po moim powrocie z Katowic wszystko zaczęło się psuć; pojawiły się małe kłopoty osobiste ,a dodatkowo popsuł mi się telefon,co niestety odbiło się i na blogu i na Instagramie.
Na telefonie miałam parę zdjęć po obróbce, przed obróbką, oraz notatki w których były recenzje kolejnych kosmetyków,i niestety narazie ich nie opublikuje.
Z powodu awarii telefonu ,musiałam dość mocno ograniczyć swoją obecność na moim profilu na Instagramie.
Dodatkowo dochodzi utrudniony kontakt z rodziną, znajomymi.
Mam nadzieje że telefon do mnie szybko wróci,ponieważ mam Wam sporo do pokazania, gdyż udało mi się nawiązać kilka fajnych współprac i niektóre paczki dotrą do mnie lada moment.
Na szczęście mam też w wersjach roboczych kilka zaległych recenzji, także mam jeszcze co publikować na blogu.
Po za tymi narzekaniami,zrobiła się u mnie przepiękna wiosna i staram się korzystać z tej pięknej pogody,póki jeszcze nie jest aż za bardzo słonecznie.☺
Mam nadzieję że zima juz nie wróci 




Filmy które obejrzałam w 
Marcu:




Pitbull.Niebezpieczne kobiety 


Druga część serii Pitbull tak mi się spodobała że z wielką chęcią obejrzałam kolejne,choć trochę się bałam że pozostałe części nie będą już tak samo dobre.
I nie myliłam się.
Niby wszystko jest ok,ale czegoś mi brakuje...
Film niezły ale porównując go do Nowych Porządków  wypada trochę blado.




Pitbull.Ostatni pies



Po Niebezpiecznych kobietach przyszedł czas na ostatnią część.
Od razu uprzedzam że ci którzy liczyli na klimaty z poprzednich dwóch mogą być lekko zawiedzeni.
Na samym początku  trochę mi zawiało nudą jednak ,w miarę upływu czasu oglądania akcja się bardzo fajnie rozwinęła,wątki zostały fajnie pozamykane.
W trakcie filmu zostało wyjasnione co się stało z postaciami z poprzedniej części, za co wielki plus bo w poprzednich seriach tego brakowało.
Chociaż dla mnie najlepszą częścią serii Pitbulla  Nowe Porządki to ta część  czyli Ostatni Pies jest również fajnym filmem ☺






Botoks




W Internecie aż huczy od opinii na temat tego filmu.
Gdzieś nawet wyczytałam że Botoks jest bardziej kontrowersyjny niż Kler z czym się nie mogę nie zgodzić.
Co do samego filmu :bardzo dobry i polecam,z tym że osoby wrażliwe powinny uważać bo w filmie naprawdę nie brakuje obrzydliwych,nieprzyjemnych scen.







Chyłka zaginięcie 


Podobno ci którzy czytali książkę mogą być zawiedzeni.
Ja nie czytałam książki a serial mi się baaardzo spodobał.
Typowy ,lubiany przeze mnie gatunek filmowy.
Z każdą minutą serialu wciągałam się coraz bardziej.
Nawet przez moment nie ma nudy,nie ma rozwlekanych wątków.
Cały sezon obejrzalam w dwa dni 😊
Fanom kryminałów napewno się spodoba, a ja mam nadzieje że będzie kolejna część, bo furtka do kolejnego sezonu została otwarta ☺






Ślepnąc od świateł 



Nie czytałam książki, obejrzałam tylko trzy odcinki i odradzam.
Serial jest strasznie nudny ,zero akcji ,po prostu tragedia!
Nie wiem czy go dokoncze oglądać bo naprawdę liczyłam na fajny kryminał, gdzie coś się dzieje a tu odnoszę wrażenie że w tym serialu wszystko jest ciagniete na siłę.







Statystyki Bloga 
Marzec 2019:

W Marcu mojego bloga odwiedziło 6635 osób 

Najwięcej osób było z 

- Polski 2877 osób 

- Niemiec 751 osób 

-Stanów Zjednoczonych 589 osób 

-Rosji  325 osób 




Najpopularniejsze posty 
Marzec 2019






( 315 wyświetleń )





( 228 wyświetleń )





( 207 wyświetleń ) 




( 147 wyświetleń )





Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :

Catrice cosmetics 
HD liquid coverage foundation





Tego podkładu chyba nie muszę nikomu przedstawiać ☺
Opinie o nim są różnorakie ,jedni są zadowoleni, inni nie...
Ja jestem z niego zadowolona; ma świetne krycie, jest trwały, nie wysusza cery.
Cena to około 28 złotych,w zależności od tego gdzie kupicie ten podkład.



A jak Wam minął Marzec?
Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😚 



52 komentarze:

  1. Niestety ,komplikacje to nieodłączna część naszego życia ;-) Powyższych filmów nie oglądałam, w marcu wręcz wchłonęłam 5 sezonów dreszczowca Bates Motel-polecam go serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonana, do tego typu seriali ☺

      Usuń
  2. "Chyłkę" zaczęłam dopiero oglądać, bo puszczają na TVN. Na razie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam wcześniej na Playerze, uważam że to bardzo fajny serial ☺

      Usuń
  3. W dzisiejszych czasach zepsuty telefon mocno utrudnia życie. Oby jak najszybciej został naprawiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Też mam taką nadzieję ☺

      Usuń
  4. Todo es estupendo! Espero verte pronto por mi blog, quiero saber tu opinión sobre mi último post! 🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co to znaczy mieć zepsuty telefon - same kłopoty:/
    Botoks jest na mojej liście do obejrzenia, Ślepnąc od świateł też, szkoda, że Ci się nie spodobał.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak obejrzysz "Botoks" i "Ślepnąc od świateł " ☺

      Usuń
  6. good review....
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne podsumowanie. Na telefon z pewnością nie będziesz musiała czakać zbyt długo. Ja akurat wolę pisać posty na komputerze, ale w wolnej chwili komentuje zaobserwowane blogi właśnie przez komórkę. Niestety używanie tak małych ekranów bardzo psuje oczy, więc staram się ograniczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ☺
      Z postami jakoś sobie daje rade, ale najgorszy to jest ten brak możliwości kontaktu telefonicznego

      Usuń
  9. Świetne Filmy znam je. Ogółem fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pitbulla nie oglądałam, żadnej części. Wszyscy znajomi mi polecają, ale nie mogę się przekonać, bo odrzuca mnie ilość wulgaryzmów :D Wiem, że taka jest konwencja produkcji, ale mocno mnie to razi.
    Botoks planowałam zobaczyć, ale jakoś się nie składa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o brak wulgaryzmów, to w tej ostaniej części nie ma ich praktycznie wogule ☺

      Usuń
  11. Ojej przykra sprawa z tym telefonem - niestety rzezcy martwe maja to do siebie ,ze lubią sie psuć i to w nieodpowiednich momentach ( niestety).
    Mi osobiście serial Ślepnąc od świateł bardzo się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to chyba jednak dobrne do końca, bo jak pamiętam to miałaś podobne zdanie o "Odnajdę Cię "😊
      W przypadku tamtego filmu tez mi się średnio spodobał, a teraz to jeden z moich ulubionych filmów ☺

      Usuń
    2. Nie poddawaj się - on się później rozkręca - daj mu czas a przekonasz sie ,że warto :-)

      Usuń
  12. Też mam nadzieję, że zima już nie wróci, większość czasu teraz spędzam z maluchem na świeżym powietrzu i słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się staram sporo czasu spędzać na świeżym powietrzu ☺

      Usuń
  13. Mi marzec też minął jakoś bardzo szybko, sama nie wiem kiedy. Nie widziałam jeszcze tych filmów i seriali, ale mam je w planach. :) Co do telefonu to wiem jak to jest, bo jakiś czas temu miałam podobnie z laptopem. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak je obejrzysz ☺

      Usuń
  14. Hello Lili
    I'm so sorry about your phone!!
    I hope April be better for you!!
    Love the look with the polka dots blouse.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrigado ☺
      Bem, eu espero que sim também ☺

      Usuń
  15. Właśnie też zaczęłam oglądać Chyłkę i póki co podoba mi się. Książki nie miałam okazji czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja książki również Nie czytałam ale serial mi się naprawdę spodobał ☺

      Usuń
  16. Ech- tak to właśnie z tą elektroniką bywa- często zawodzi. Co do przedstawionych przez Ciebie seriali - serię z Chylką czytałam, chyba nie chcę sobie psuć dobrego wrażenia serialem;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie -nie będę psuła dobrego wrażenia po serialu książką ☺

      Usuń
  17. Czas szybko leci, masakra! Za szybko czasami:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnoszę wrażenie, że im jestem starsza, tym ten czas szybciej ucieka ☺

      Usuń
  18. KOchana jeśli mogę ci trochę rzeczy podpowiedzieć musisz zrobić coś z pierwszym zdjęciem bo strasznie wyszło za ramkę dodatkowo wszystkie zdjęcia które dodajesz wystarczy na nie kliknąć podczas dodawania do postu pojawią się opcje: bardzo duże, małe, oryginalny rozmiar i tam wybierasz rozmiar zdjęcia bo te malutkie miniaturki strasznie źle się ogląda:) dzięki tym zmianom twój blog będzie wyglądać o wiele lepiej :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt to pierwsze zdjęcie mi się trochę krzywo przycięło...☺
      Jednak jeśli chodzi o miniaturki to zawsze dodaje je w przypadku serii "podsumowanie miesiąca "☺
      Ale dziękuję ☺

      Usuń
  19. ja muszę sobie nowy tel kupić żeby lepsze zdjęcia robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi to chodzi po głowie, jednak wstrzymam się do przyszłego roku ,gdy będę szukała z modelu z funkcją która będzie mi wtedy niezbędna ☺

      Usuń
    2. jeszcze się nad lustrzanką ewentualnie zastanawiam:D

      Usuń
  20. Chyłke mam w planach oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo według mnie naprawdę warto 😀

      Usuń
  21. Współczuję problemów z telefonem, potrafią być bardzo irytujące

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11 kwietnia

    Świetne podsumowanie marca :D Z chęcią obejrzę te filmy w wolnym czasie :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu obejrzeć film "Botoks" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obejrzysz daj znać co myślisz 😀

      Usuń
  24. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się ten podkład! :) Mam z tej firmy korektor i jest całkiem okey.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są opinie o marce Catrice, ją jednak coraz bardziej się z nią lubię 😀

      Usuń
  25. A miałam ochotę na ten serial, dobrze, że go nie zaczęłam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie ma czego żałować 😁

      Usuń
  26. I thought you have a new post.
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)