Podsumowanie Stycznia 2019


Dzień dobry w pierwszą niedzielę lutego
Luty to najkrótszy miesiąc w roku,a gdy już się skończy, to tylko wypatrywać wiosny  (przynajmniej tej kalendarzowej 😂)


Skoro pierwsza niedziela lutego (czyli pierwsza niedziela miesiąca ) no to czas na podsumowanie pierwszego miesiąca 2019 roku 






Jaki był Styczeń 2019?

Niemal przez cały styczeń narzekałam na brak czasu.
Ale cóż, byłam na to nastawiona gdy ustalałam swoje priorytety.
Niejednokrotnie wspominałam że niemal całą pierwszą połowe 2019 roku ,mam zaplanowaną.
wspominałam także ze nie lubię z czymś czekać do Nowego Roku, tylko działam od razu.No i po kolei realizuje swoje cele,które wyznaczyłam sobie przy okazji moich urodzinl
Jedynym impulsem była wizyta lekarska, spowodowana tym że usłyszałam o odczulaniu.Z góry zaznaczam że usłyszałam to od osób które na codzień mają styczność z medycyną ,a nie wyczytałam, tego w Internecie, gdyż nie mam zwyczaju szukać porad medycznych w internecie 😊
Po tygodniu oczekiwań, wreszcie udałam się szukać ratunku w odczulaniu na tę moją alergie na słońce,a wyszłam z mętlikiem w głowie, bo okazało się że to wcale nie musi być alergia, tylko być może to jest astma, a alergeny mogą zaostrzac objawy 😕
No i tym sposobem sobie musze czekać jeszcze kilka miesięcy na szczegółowe badania i próbuje sobie wmówić że to astma,a nie alergia (wolałabym astmę, bo gdyby rzeczywiście to była astma i alergeny by zaostrzały objawy ,to zdecydowałabym się na odczulanie,by wreszcie moc bezpiecznie przebywać na słońcu w okresie wiosenno -letnim )
Nawał zajęć i stresu spowodował u mnie spadek energii ,wystarczyło na szczęście kilka dni odpoczynku , by zażegnać kryzys.
No i smutne wieści z Gdańska -nie interesuje się polityką, ale owe wydarzenie skłoniło mnie do refleksji (Quo Vadis Świecie? !?!)
No i kto by to nie był -zawsze szkoda człowieka...




Filmy które obejrzałam 
Styczniu :




Odnajdę Cię





Córka policjantki Justy - Lena zostaje uprowadzona. Kobieta, aby ją uratować decyduje się popełnić przestępstwo. 




Rzadko zdarza mi się pisać o filmie, serialu o którym już pisałam na blogu.
Gdy pisałam o tym filmie kilka tygodni temu,moja opinia nie była zbyt pochlebna.
Do obejrzenia tego filmu po raz drugi namówiła mnie moja przyjaciółka.
Mowi się że pierwsze wrażenie bywa mylne-w przypadku tego filmu tak właśnie było.
Gdy obejrzałam ten film po raz drugi spodobał mi się o wiele bardziej.
Dalej uważam że ten wątek z porwaniem jest nieco dziwny,na temat zakończenia moje zdanie również się  nie zmieniło.
Za pierwszym razem watki  (o czym wcześniej wspomniałam) były chaotyczne.
Drugim razem film obejrzałam bardzo uważnie, wsłuchując się przy tym w dźwięk co jest nie lada sztuką (a który Polski film ma świetny dźwięk???) I dzięki temu wątki ułożyły się w spójną całość,a Odnajdę Cię został jednym z moich ulubionych filmów i polecam go,tym którzy lubią kino akcji oraz thrillery po których można spać ☺





Uprowadzona 


Bryan, były agent służb specjalnych, rusza do Paryża, by ratować swoją 17-letnią córkę porwaną przez gang handlujący kobietami




Jak poczytać recenzje Odnajdę Cię  na
Filmweb.pl  wiele osób twierdzi że ten film jest podobny
Uprowadzonej .
Nie mam jednak takiego zdania.
Uprowadzona podobała mi się mniej więcej do momentu gdy Bryan wyruszył do Paryża.
Później zaczęło się to co sprawia że niezbyt przepadam za amerykańskim kinem akcji,czyli jeden facet pokonuje wszystkich napotkanych przeciwników...😣
Dalej robią się takie coś  jakby Dziewczyny z Dubaju ...
Podsumowując :film mi się średnio spodobał 


Pitbull

Policjanci z warszawskiego Wydziału Zabójstw usiłują aresztować groźnego ormiańskiego przestępcę. 



Nie planowałam obejrzeć tego filmu.
Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym filmie,i gdy któregoś wieczoru mi się nudziło obejrzałam go.
Bardzo fajny film.
Co prawda nie są to tak do końca moje klimaty,jednak po obejrzeniu filmu nie czułam niedosytu i mimo wszystko 
Film mi się podobał ☺




Snajper


Historia kariery wojskowej i życia osobistego Chrisa Kyle'a, który zyskał sławę najlepszego snajpera w historii elitarnej jednostki Navy SEALs.



Niejednokrotnie odwiedzając Wasze blogi ,film rzucił mi się 
W oczy,Dodatkowo wszyscy go zachwalali, więc postanowiłam sprawdzić ten film.
W życiu nie miałam tak mieszanych uczuć, po żadnym filmie.
Z jednej strony mi się podobał  (fabuła, gra aktorska) a z drugiej niekiedy montaż sprawiał że czułam się jakbym oglądała dokument.Inna sprawa że niektóre sceny były montowane tak że się gubiłam.
Najbardziej podobało mi się zakończenie filmu.
Cały film mimo wszystko przypadł mi do gustu średnio.



Źródło zdjęć plakatów filmowych :





STATYSTYKI BLOGA
Styczeń 2019

W Styczniu mojego bloga odwiedziło 6733 osoby

Najwięcej osób było  z

- Polski 2476 osób

- Rosji 841 osób

- Niemiec 800 osób

- USA 595 osób






NAJPOPULARNIEJSZE POSTY
Styczeń 2019






(  408 wyświetleń )




(  181 wyświetleń )








( 144 wyświetleń )





( 138 wyświetleń )






Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :





Isana
Sweet & Sałaty peeling pod prysznic
W Grudniu w Rossmanie zakupiłam ten peeling z Isany.
Używać go zaczęłam dopiero w Styczniu, gdy wykończyłam poprzedni peeling.
I powiem Wam że z peelingu Isany jestem bardzo zadowolona;cena przystępna, zapach piękny, jest delikatny.(czuć tu mieszankę pomarańczy i karmelu,zapach może kojarzyć się że Świętami Bożego Narodzenia )
Mam nadzieje że będzie jeszcze do kupienia w Rossmanie, bo jestem nim zachwycona i chętnie będę po ten kosmetyk sięgać ☺


A jak Wam minął pierwszy miesiąc w 2019 roku???


Piszcie w komentarzach ☺ 


Do następnego 😚 



63 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja narzekałam w styczniu na brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko mi styczeń minął, ale pocieszam się że już bliżej do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak u mnie ostatnio czuć wiosnę ,w pogodzie ☺

      Usuń
  3. Nice post, dear))
    Have a lovely day!

    VeraBelBlog | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Styczeń chyba dla każdego taki zabiegany :D
    Współczuję, jeśli chodzi o tą alergię lub astmę. Oby wszystko wyszło dobrze, mimo wszystko. Dużo zdrówka życzę! :*
    Świetne statystyki Kochana, gratuluję tylu odwiedzin:)
    Markę Isana znam i szczególnie uwielbiam od nich żele pod prysznic. Są idealne, choć ostatnio używam też z Avonu :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak może być ,to przez ten początek roku.
      już sama nie wiem co gorsze astma czy alergia...
      dziękuję 😘

      Usuń
  5. Mi styczeń minął bardzo szybko. Również czekam aż luty się skończy i będziemy mogli powitać wiosnę ;) Oglądałam kiedyś "Uprowadzoną" - film nawet dobry, ale tak jak Ty nie przepadam za tak szybką akcją z ciągłymi walkami.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie ,przez te ciągłe walki nie przepadam za amerykańskimi filmami

      Usuń
  6. Chętnie wypróbuję ten peeling :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam pracowity styczeń :) teraz odpoczywam w słonecznej Portugalii ♥
    Swoją drogą uwielbiam film "Uprowadzona"
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego odpoczynku 😘
      No mi ta "Uprowadzona" średnio się podobała...☺

      Usuń
  8. mi styczeń minął jak z bicza trzasnął... ani się obejrzałam i już luty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Snajper to jeden z moich ulubionych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze aż mnie zaciekawiłyście owym filmem:)

      Usuń
    2. "Snajper" jest całkiem fajnym filmem ☺

      Usuń
  10. mam nadzieje, ze marzec przyniesie wiosnę nie tylko kalendarzową :) Nie mogę sobie przypomnieć czy coś w styczniu aż tak mnie uwiodło, żeby uznać to za "ulubieńca", raczej nie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w lutym będzie inaczej ☺
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń
  11. Styczeń jest na dla mnie miesiącem melancholijnych, w którym z utęsknieniem oczekuję wiosny. Mam nadzieję, że ze zdrowiem będzie wszystko dobrze! Co do lutego to życzę dużo motywacji i energii do działania i tworzenia tutaj na blogu. <3
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to masz podobnie do mojej mamy-dla niej również styczeń jest najgorszym miesiącem w roku ☺
      Dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  12. Gratuluję statystyk! ;) Świetne podsumowanie.

    ✾ imdollka.pl ✾

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo współczuję Ci tej alergii / astmy, mam nadzieję, że uda się z tym jakoś uporać. U mnie styczeń był bardzo pracowity, również miałam mało czasu, dodatkowo czuję się już totalnie znużona zimą:/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również mam taką nadzieję ☺
      No niestety w styczniu zima była dość intensywna
      Również pozdrawiam 😘

      Usuń
  14. Mam nadzieje ze ta Twoja alergia okarze się czymś łagodnym. Astmy bym Ci tez nie życzyła zamiast alergii. Bo można się dusicprzy niej . Ja jako dziecko miałam alergie na słońce teraz gdy jesteś starsza jeśli bardzo mocno przesadzę ze słońcem pojawia się zalążek takich problemów jak w dzieciństwie . Ale wystarczy dobry filtr i wapno . Wiec z alergenami wszystko może się zmienić lub zmniejszyć . Z miesiąca na miesiąc wyższa statystyka odwiedzin gratuluje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według słów lekarza może to być astma, a słońce (albo coś co latem jest bardzo intensywne, najprawdopodobniej pyłki ) może zaostrzac objawy.
      Lekarz twierdzi że mogą to być pyłki i gdyby podejrzenia o astmie się potwierdziły, będę się mogła odczulic na te pyłki no na słońce niestety nie da się -przynajmniej narazie.
      U mnie było bardzo podobnie z kolczykami -gdy byłam mała mogłam nosić tylko złote, po srebrnych czy zwykłych uszy mi puchły.Teraz juz nie mam tego problemu ☺
      Dziękuję

      Usuń
  15. ooo chyba kupie ten peeling <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Styczeń, minął mi bardzo szybko wręcz przeleciał przez palce

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje życie wygląda bardzo intensywnie, przedstawiasz je w bardzo ciekawy sposób. Mi styczeń minął szybko i intensywnie, ale udało mi się też dużo zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegoroczny styczeń jest dla mnie bardzo intensywny, głównie za sprawą obowiązków ,zeszłoroczny był nieco nudny,w tym roku natomiast minął mi podobnie jak Tobie ☺

      Usuń
  18. Hi Lili
    My january was a little boring and to big you know. I hope your health problem is now solved. What I like to see in blogs is outfits. I dont watch movies.
    XOXO

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Styczeń u mnie również był zabiegany. Może dlatego minął mi nie wiem kiedy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Film snajper oglądałam i bardzo mi się podobał! Na początku nie byłam przekonana bo nie cierpię tego gatunku filmów, takich strzelanek, ale to na prawdę było cudowne i zmieniłam zdanie jak tylko go zobaczyłam!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam odwrotnie -w połowie mnie zniechęcił☺

      Usuń
  21. Oby ta alergia nie była niczym poważnym... Styczeń zwykle jakoś tak mi się ciągnie- mimo natłoku spraw ( planowanie pierwszej tegorocznej wiosennej krótkiej podróży,próby i przygotowania do występu w związku z etiudami na moim kierunku aktosrkim)- całość już ogarnięta na szczęście. U Ciebie widzę też sporo się działo :-)
    Wszytskie filmy, które zaprezentowałas widziłam :-) "Stary " Pitbul i Snajper mega jak dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w organizowaniu 😙
      "Pitbull" to bardzo fajny film "Snajper" mi nieco mniej przypadł do gustu.

      Usuń
    2. dziękuję, jakoś staram się ogarnać- zycie nieco z kalendarzem ale co tam :-)

      Usuń
    3. O to tak jak ja 😊

      Usuń
  22. Ja tam bym wolała alergie od astmy ;p mam tez uczulenie na słońce, ale nie wielkie swędzą mnie przeguby rąk no i nóg, ale da się żyć staram się tych miejsc bezpośrednio nie narażać na promienie słoneczne :D Ten peeling pod prysznic mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz,u mnie po słońcu nie ma wysypki...
      Zaczynam się dusić...
      A peeling polecam ☺

      Usuń
  23. Z tych wszystkich filmów oglądałam tylko Uprowadzoną. U mnie styczeń nie był zbyt dobrym miesiącem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ten Styczeń średnio-przez nawał obowiązków

      Usuń
  24. Ten styczeń to minął nawet nie wiem kiedy. Też czasu na wszytko brakowało. Życzę, żebyś w końcu mogła wyjść bezpiecznie na słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy06 lutego

    Super podsumowanie! Gratuluję statystyk i życzę jeszcze większych :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj też narzekałam w styczniu na brak czasu! Uwielbiam film Uprowadzona :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the beautiful post!
    Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale Uprowadzona wydaje się w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę się skusić na ten peeling z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pitbull film oglądałam ale serial to dopiero czadzior, jeden z moich ulubionych polskich seriali:D Styczen tak szybko zleciał, że nawet nie wiem kiedy:( Pozdrawiam:*:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)