Biała bluzka,woskowane spodnie i botki na obcasie

Witajcie kochani 😙

Jak tam Wasze plany na weekend?
Ja mam nadzieje że pogoda dopisze tak jak w niedzielę i będzie można wybrać się na spacer😊
Prawdę mówiąc u mnie ostatnio pogoda jest
zdecydowanie wiosenna,tylko pytanie jak długo się utrzyma?





Ci którzy mnie śledzą na Instagramie zapewne wiedzą że kilka dni temu odebrałam certyfikat  z przedłużania rzęs.
W życiu nie sądziłam że to  zajęcie będzie wymagać aż takiej cierpliwości,oraz skrupulatnosci.





Co do stylizacji która mam dla Was dziś,jest ona w klasycznych kolorach :biel i czerń.

Tę białą bluzkę pokazywałam Wam w zeszłym roku.
Czarne tregginsy wydały mi się zbyt oklepane i nudne , dlatego aby podkręcić stylizacje i dodać jej pazura zdecydowałam się na czarne woskowane spodnie 
Zazwyczaj nosze skorzane legginsy gdyż nie mogłam się przekonać do woskowanych.
Przelamalam się i wybrałam ten model ze sklepu Butik Latika i przyznam Wam szczerze że czuje się w nich rewelacyjnie i napewno jeszcze nie raz pokaże je tu na blogu☺
Do spodni i bluzki dodałam botki na obcasie  ze sklepu Stylowe Obcasy.
Jestem ciekawa co Wy myślicie o tej stylizacji?
























Woskowane Spodnie- Butik Latika 
Botki na obcasie - StyloweObcasy 

Piszcie w komentarzach 


Do następnego 

48 komentarzy:

  1. ja wolę spodnie z klasycznych materiałów:) ale za to butki bym Ci zabrała:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, klasyczny zestaw, a Ty wyglądasz ślicznie!:)
    Gratuluję certyfikatu:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się takie spodnie, ale nie do końca dobrze się w nich czuje. Nie licząc koncertów rockowych, tam skórzane gacie to podstawa hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy08 lutego

    Gratuluje certyfikatu! Stylizacja elegancka :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08 lutego

    Świetne spodnie ^^ Gratuluję odebrania certyfikatu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the leather leggings... a wardrobe must-have!
    Amazing outfit! Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello lili
    White & Black is a timeless classic.
    I liked the styling, you are very beautiful and your hair is fantastic, here in Portugal it has been spring days but at night it is very cold.

    Take care
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit and combination of black and white is perfect :) This white shirt is perfect and I want the same one.
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  9. you look gorgeous! and i love those boots! Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  10. Loving this look, especially those pants! XO, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię połączenie bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja i fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look. Te buty są cudne .
    Gratuluje dyplomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podziwiam osoby które robią rzęsy właśnie przez tą cierpliwość ;p

      Usuń
    2. ja bym nie dała rady xd

      Usuń
  14. Brawo za certyfikat i życzę sukcesów! U mnie też jest wiosennie i mam nadzieję, że już tak zostanie.
    Stylizacja super, butki są bardzo ładne :)

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo tak ciepełko zachęca do działania :)
    Gratulacje certyfikatu :)
    Biel i czerń to najlepsza opcja :) Wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Butki są mega.

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyczne eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję certyfikatu! :) Stylizacja mi się podoba, pasuje Ci. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, kochana jakie piękne buciki, koniecznie zajrzę na stronkę! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne botki :) Gratuluję otrzymania certyfikatu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim gratuluję certyfikatu!
    A stylizacja jest na prawdę bardzo fajna - klasyczna ale jednak z pazurem :) Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie na Tobie leżą te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje odebrania certyfikatu!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty mi sie podobaja! ^^

    Pozdrawiam!:)

    Zapraszam na moj blog, gdzie organizuje rozdanie, zglos sie koniecznie!<3
    https://ppinsweden7.blogspot.com/2019/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. źle się czuję w takich spodniach, mam wrażenie, że spłaszczają tyłek :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna, prosta stylizacja :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zawsze zastanawiałam się jakbym wyglądała w takich spodniach :)! super wyglądasz, niby klasycznie a jednak niezwykle <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealne proste zestawienie ♥
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję certyfikatu! Fajne buciki, spodnie jednak nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam bardzo podobne spodnie, ale jeszcze nigdy w nich nie wyszłam :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi osobiście się bardzo bardzo podoba- uwielbiam kompozycje b&w :-)
    weekend trochę na zajeciach, triochę w kinie - taki plan :-)
    Gratuluję certyfikatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję!
    Do robienia rzęs naprawdę trzeba mieć dużo cierpliwości:)
    Bardzo ładna stylizacja. Ta bluzeczka mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look, I also love this kind of pants and when worn with high heels they are fantastic!
    I like your blog very much, you have very interesting topics and great photos. Are you interested in followig each other? Let me know on my blog.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz, bardzo kobieco :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Leather pants and cute ankle boots.. always perfect! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne buciki! Gratuluję certyfikatu:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)