Moja Sylwestrowa stylizacja, podsumowanie 2018 roku

Witajcie w przedostatni dzień 2018 roku 😘
Macie już zaplanowaną ostatnią noc 2018 roku? (koniecznie się pochwalcie w komentarzach 😊)
Ja Sylwestra tradycyjnie spędzę ze znajomymi.
Ostatnie dni 2018 roku to idealna okazja do podsumowan,planów na 2019 rok.


Już pod koniec 2017 roku postanowiłam sobie że 2018 rok poświęce mojemu blogowi.
I tak też było.
Niemal całkowicie skupiłam się na stylizacjach i recenzjach i jestem z tego bardzo zadowolona.
Nawiązałam kilka nowych współprac, poznałam sporo nowych osób z czego jestem bardzo zadowolona.
I tego tez mogę sobie życzyć w 2019 roku.(zdradzę Wam że kilka dni temu dostałam kalendarz na 2019 rok który już jest do polowy roku zapełniony )
Mam nadzieje że jeśli chodzi o życie prywatne, kolejny rok będzie o wiele bardziej udany,bo 2018 rok w tej kwestii był lekką porażką.
Zanim pokaże Wam swoją Sylwestrową stylizacje,małe podsumowanie oraz statystyki bloga z kończącego się właśnie roku



12 najpopularniejszych postów na moim blogu w 2018 roku

I

Statystyki 2018


Statystyki są trochę niepełne, ponieważ robiąc je korzystałam z Google Analytics, które zainstalowałam niedawno.
Mam nadzieje że za rok będą pełne ☺




































W 2018 roku mojego bloga odwiedziło ponad 24 tysięcy osób.
Najwięcej odwiedzających było z :

1)Polski 11646 osób 

2)Niemiec 2901 osób 

3)Stanów Zjednoczonych 483 osób 

4)Wietnamu 477 osób 

5)Ukrainy 286 osób 

6)Rumunii 255 osób 

Tak jak wspomniałam są to niepełne statystyki, ponieważ wcześniej nie miałam Google Analytics 

Wspomniałam również ze ostatni wieczór i ostatnia noc 2018 roku spędzę w gronie znajomych ,zresztą tradycyjnie od kilku lat tak spędzam Sylwestra.
Na tę okazję zdecydowałam się na małą czarną ze złotymi zdobieniami, pod kolor których dobralam sandałki ze sklepu Renee.pl oraz dodatki :kolczyki i zegarek który pochodzi ze sklepu Capitola  (z moim kodem LILIBLOGGER15 możecie tam zrobić zakupy o 15% tańsze )





Sandały na obcasie -Renee.pl
Zegarek - Capitola (z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej )


Chciałabym Wam życzyć 
Szampanskiej sylwestrowej Zabawy
Oraz
Pomyślności w nadchodzącym 
2019 roku 





A jak Wam minął 2018 rok?
Plany jakieś macie na 2019?
No i gdzie spędzacie Sylwestra? 

Piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego w 2019 roku 😘










54 komentarze:

  1. Życzę wszelkiej pomyślności w 2019 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, idealnie dobrane dodatki, przepięknie wyglądasz!:*
    Ja sylwestra spędzam na domówce z mężem:)
    Kochana życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i udanej imprezy sylwestrowej!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super będziesz wyglądała!
    I spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji 25 urodzin
    Wszystkiego dobrego w roku 2019! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystyk ;) Mam nadzieję, że w przyszłym roku będą jeszcze lepsze ;) No i w ogóle życzę samych sukcesów w 2019 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w szpilkach wyglądasz jak milion dolców:) idealny but dla Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia z małą czarna w głównej odsłonie - wygladasz obłędnie. Super, że to był dla Ciebie udany blogowy rok :-)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2019 :-)

    ps. Sylwestra spędzam w domu przyjaciółki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :) Na sylwka idę na plac w Lublinie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga i nawiązywaniu kontaktów, przyjaźni etc. w 2019! Dla mnie głównym celem jest zdanie matur, a w maju będę dalej planować nowy rok :)
    nicolestraveljournal

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku również spędziłam sylwester w gronie najbliższych znajomych. Zabawa była szampańska, a czas nam leciał w oka mgnieniu.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje wyników;) wszystkie stylizacje super;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok 2018 był trudny, ale udany! Świetna mała czarna na Sylwestra, jak się udał?
    Ja spędziłam ten czas z przyjaciółmi i było świetnie!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo podobnie -też ze znajomymi i tez było super☺

      Usuń
  12. Super wyniki, gratulacje :) Wszystkiego najlepszego w 2019.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, życzę Ci aby nowy rok był jeszcze lepszy! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci dalszych sukcesów blogowych w Nowym Roku ale przede wszystkim w życiu prywatnym, bo to jest najważniejsze :* Wszystkiego co najlepsze :*
    Ja w sylwestra urządziłam swoją pierwszą domówkę :) mimo iż goście się nie znali całkiem dobrze się bawiliśmy.
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy01 stycznia

    Również GRATULUJĘ wyników :D
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku 2019, aby był lepszy od poprzedniego ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło wspominać dobre momenty, udanego 2019 ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałaś wyglądać cudownie! Wszystkeigo, co najlepsze w nowym roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i w tym roku życzę wielu sukcesów <3
    Jeżeli o mnie chodzi to aż wstyd mówić, ale sylwestra spędziłam w domu ubrana... no w dresy haha :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzymy samych sukcesów! Super stylizacje!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak sylwester?:D zabawa do rana?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. hello lili
    You look very beautiful on this yellow sofa.
    I'm happy to know that your blog is growing and that it's a project that you love and plan to continue.

    have a great 2019 !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądałaś bardzo ładnie:* 25tys to naprawdę dobry wynik, gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post!
    Gratuluję wyników i życzę sukcesów i szczęścia w 2019 :D
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka! Super statystyki, trzymam kciuki aby w tym roku były jeszcze lepsze! :) I w ogóle w tym Nowym Roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę kolejnych sukcesów w nowym roku!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowne podsumowanie. Super, mega zdjęcia.
    Życzę kolejnych sukcesów.
    Serdecznie pozdrawiam.

    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne podsumowanie! :) Wszystkiego dobrego kochana w nowym Roku! :) Ja sylwestra spędzałam w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne stylizacje, widać progres :)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie ładne zdjęcia! Super na nich wyszłaś! I te buty *.* Obłędne, choć przyznam, że sama miałabym problem, żeby w takich chodzić. To niesamowite, ale niemal wszystkie popularne posty widziałam. Gdzieś mi umknął tylko wpis "Stylizacja z wiazanymi platformami" i to własnie ze względu na te buty muszę nadrobić zaległości!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Granatowa stylizacja wyszła Tobie po prostu cudnie :-) Bardzo nam się podoba także stylizacja w czerwonej sukience :-)
    Pozdrawiamy!
    Redakcja portalu Modny Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,bardzo mi miło ☺
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń
  34. Miłego weekendu kochana :-) Czekam na pierwszy noworoczny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie świetne stylizacje! U mnie rok 2018 był rokiem przełomowym, wydarzyło się bardzo dużo rzeczy. Mam nadzieję, że rok 2019 również będzie tak samo dobry jak poprzedni rok! Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I clearly remember some of these staple looks of 2018.
    Hope you have an amazing new year! <3

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie plany na sobotę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy w Galerii z koleżankami 😉

      Usuń
    2. ooo to miło spędzony czas będzie:)

      Usuń
  38. Love your NYE dress :) Looking so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że ten rok spędziłaś na robieniu tego co lubisz, czyli prowadzeniu bloga. Mam nadzieję, że obecny będzie dla Ciebie tak owocny, jak ten (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy05 stycznia

    You look amazing! I really like your style!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały wpis, świetne podsumowanie. Życzę Ci kochana, z całego serduszka, aby 2019 był lepszy od 2018 pod każdym względem zarówno prywatnie jak i zawodowo :) życzę spełnienia marzeń i wszystkiego, naprawdę wszystkiego najlepszego :) Jeżeli chodzi o sylwestra, to spędziłam go na imprezie ale w ogóle nie jestem zadowolona. Słaba muzyka, kiepska organizacja i w dodatku się rozchorowałam tak że ledwo wytrzymałam do tej północy. Obiecałam sobie że w przyszłym roku zorganizujemy coś ze znajomymi, jakąś domóweczkę lub wynajmiemy sale. Nie ma to jak w ulubionym gronie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  42. Super stylizacje :* Dużo wspaniałości na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe podsumowanie :)
    Świetnie, że udało Ci się spełnić postanowienia noworoczne w roku 2018. W tym roku także zamierzam popracować nad swoim blogiem, bo od tego miejsca aż trudno uciec i zostawiać je tak strasznie zaniedbane:)
    Życzę Ci, abyś dalej dostawała współpracę, poznawała wspaniałych ludzi na swojej drodze, było lepiej w życiu prywatnym i zawodowym, a przede wszystkim, żebyś była szczęśliwa :)
    Statystyki są naprawdę pokaźne:) Gratuluję!
    Piękne stylizacje!
    Na ostatnich zdjęciach aż promieniejesz :)
    Mam nadzieję, że Sylwester się udał. U mnie spędzony w rodzinnym gronie ;)
    Pozdrawiam i najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję mi życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu w 2019 i oczywiście wszystkiego, co najlepsze w życiu osobistym :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Dosłownie na każdym zdjęciu twoje szpileczki to cudeńko i każde mi się podobają.
    Życzę sukcesów w nowym roku!

    W wolnej chwili zapraszam na nowego posta
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem, że nosisz takie wysokie szpilki. Zazdroszczę ja nie potrafię chodzi na obcasie :( Obserwuje i wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy15 czerwca

    I really like what you guys are usually up too.
    Such clever work and reporting! Keep up the amazing works guys I've added you guys to my personal blogroll.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)