#Brithdaygirl (25)

Witajcie 😚

Dziś na blogu obiecana przeze mnie urodzinowa sesja zdjęciowa ☺
W zeszłym roku taki post  pojawił się 28 listopada ,w tym roku to opóźnienie wynikło z tego że zdjęcia były robione trochę za późno ...



W tym roku moje urodziny wypadały w środę, ale świętowałam je w gronie znajomych w sobotę,w takiej stylizacji jak na zdjęciach


Praktycznie cały zestaw jest w kolorze czerwonym  (sukienka, buty)
Kolczyki również są z czerwonym akcentem ,do całości dobrałam różowo-złoty zegarek z Capitola Watches 



Ciężko mi uwierzyć że jestem już na tym świecie cwiercwieku!
Trochę błędów popełniłam,gdybym mogła cofnąć czas chętnie bym to zrobiła ,aby móc parę rzeczy zmienić.
Na szczęście jest też kilka rzeczy których absolutnie nie zmienię,jak np mój blog.😄


Czego mogę sobie życzyć ?
Jestem z tych osób które zamiast mówić działają i niejednokrotnie bywało tak że gdy opowiadałam o swoich planach, nigdy nie dochodziły do skutku,więc nie podzielę się swoimi życzeniami urodzinowym 😆





Do następnego 😚 



Zegarek- Capitola (z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej)

Sukienka- szafabalaczka


Makijaż - Magda Szumera




58 komentarzy:

  1. Wyglądałaś rewelacyjnie! <3 Czerwień pasuje do Ciebie idealnie Kochana :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę aby wszystko sie spełniło :) wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna sukienka, podkreslajaca Twoje atuty :) nie no, zyczeniami nie ma co sie chwalic. pochwalisz sie jak juz zrealizujesz :)

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺
      Napewno się pochwale 😊

      Usuń
  4. You look gorgeous in this red dress! Happy birthday :) Wow! I love it! Wonderful post dear <3
    Allurerage

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana czerwień to bez wątpienia Twój kolor! <3
    Z mojej strony mogę Ci życzyć osiągnięcia życiowych założeń, wiele szczęścia i co najważniejsze zdrowia :) Celebruj czas i łap każdą chwilę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow so bold and beautiful. Red is my favourite colour.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj nie żałuj niczego co zrobiłaś, możesz jedynie żałować czego nie zrobiłaś ale lepiej się zastanowić czy nie można tego jeszcze nadrobić w końcu tyle przed nami :) Pięknie wyglądasz w tej sukience :) mega sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dokładnie tego samego zdania☺
      Dziękuję ☺

      Usuń
  9. o kurcze ale mega Ci w czerwieni jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego piękna 💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie w tej czerwieni ❤️🔥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka i cudowne buty. Spóźnione wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16 grudnia

    Świetnie wykonane zdjęcia, a w kolorze czerwonym faktycznie Ci do twarzy ;) Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia! Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Ja też niedługo ćwierćwiecze będę świętowała ;) Sukieneczka śliczna, uwielbiam czerwień, ale raczej na kimś, bo sama wolę neutralne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja- czerwony to zdecydowanie Twój kolor- przepiękne zdjęcia. A życzenia faktycznie lepiej zachować w sercu- wtedy jakoś szybciej się spełniają buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał jaka piękna stylizacja, pasuje ci czerwień :) 100 lat kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień idealnie do Ciebie pasuje :) Świetne zdjęcia.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przecudownie, czerwień idealnie do ciebie pasuje! Ta sukienka jest cudowna, uwielbiam ten krój i te ramiona, sama na taką poluję :) Wyglądasz przepięknie :) I wszystkiego najlepszego! Cóż mogłabym Ci życzyć? aby twoje wszystkie plany i marzenia się spełniły, niech wszystko idzie po twojej myśli, niech układa się tak jak sobie tego zażyczysz :) Oprócz tego dużo zdrówka, szczęścia i pieniążków :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  20. W czerwieni Ci do twarzy - i niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz w czerwonym Ci do Twarzy
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego no i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Wesołych Świąt 😘

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego Kochana ! spełnienia marzeń ;) a więc jesteśmy w tym samym wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jesteś strzelec? :D Wszystkiego najlepszego mimo, że juz trochę czasu minęło ;p A wyglądasz bosko!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że ty tez jesteś Strzelec ☺
      Dziękuję za życzenia 😘

      Usuń
  24. Niesamowite szpilki. Podziwiam, że wytrzymujesz w nich chodzić, mnie po 5 minutach stopy by bolały.Pięknie wyglądasz w czerwonym. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka! Najlepszego :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego ♥
    Pięknie wyglądałaś w tej sukience ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. happy birthdayyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci w czerwieni! Śliczna sukienka, wspaniale w niej wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz w czerwieni, spóźnionego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne fotki! Spóźnione wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)